SPECJALISTA DO SPRAW KADR Mielec oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Data zakończenia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wyższe- administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta pracy w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych posiadających ustalony przez Urząd Pracy odpowiedni profil pomocy. Osoby bezrobotne, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 16a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2017
Data dodania oferty pracy: 12.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
Praca 6 godzin dziennie, polegająca na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych, telefonicznym przeprowadzaniu badań klientów, pracy administracyjno-biurowej.Umowa zlecenie 6 godzin dziennie, 20 dni roboczych, 14 zł netto/h czyli około 19 zł brutto/hKontakt z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl lub 603884844
Prestige Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,Realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki,Obsługa klientów w procesie sprzedaży (telefonicznie i mailowo)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zebrzydowice (małopolskie)
prace pomocnicze na produkcji, na magazynie, w kontroli jakosci
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Cieszyn (śląskie)
Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Opole (opolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie maszyn do produkcji. Realizacja planu produkcji na dziale ekstruzji. Planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw maszyn, wdażanie działań optymalizacyjnych, raportowanie.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-09-19 - Wykroty (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, przygotowywanie raportów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa kadrowa pracownika;- sporządzanie deklaracji ZUS (znajomość programu PŁATNIK);- sporządzanie sprawozdań do GUS-u.
Lomania Polsko- Francuska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Szczodrowo (wielkopolskie)
- Obsługa sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie kalendarza spotkań. Odbieranie telefonów.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Prac: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w pracy biurowej. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rekrutacji, współpraca z Urzędem Pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
KCP SP. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
1.Systematyczna konserwacja oraz utrzymywanie w należytym stanie wszelkich systemów technicznych,2.Bieżące usuwanie usterek technicznych w hotelu,3. Utrzymywanie dopływu ciepłej i zimnej wody do wszelkich pomieszczeń,4.Zapewnienie dostaw energii elektrycznej i sprawności instalacji,5. Konserwacja i utrzymanie mebli,ścian, podłóg i drzwi, powierzchni metalowych i malowanych.Praca w godz. 8-16 na umowę o prace w Dźwirzynie.
Hotel Senator Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-27 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
praca w dziale marketingu w Hotelu JAROTA w Jarocinie
"JAROCIN SPORT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Jarocinie - 2016-10-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Realizacja zamówień. Szukanie dostawców towarów i usług. Zakładanie kartotek. Archiwizacja dokumentów.
Gwimet Bartosz "System" Sp. z o.o. - 2018-06-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Rozpatrywanie reklamacji od klienta (8D) oraz składanie reklamacji w stosunku do dostawców, analiza raportów QN i 8D, prowadzenie analiz jakościowych. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym, min. roczne doświadczenie zawodowe.
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2016-12-13 - Sulęcin (lubuskie)
Realizacja unijnych projektów edukacyjnych w zakresie kształcenia zawodowego; szczegółowe informacje www.bip.wrota.lubuskie.pl/pzea
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)
Analiza, raportowanie wyników, współpraca z klientem, koordynowanie projektów np. przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)
obsluga telefoniczna klienta, sporządzanie zamówień, sporządzanie dokumentów handlowych i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zielonki-Parcela (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
Z.G.K GRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy; przygotowywanie ofert handlowych; uzgadnianie zamówień, obsługa przedsprzedażowa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prowadzenie akt oraz dokumentacji
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)