SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Lublin oferta pracy "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy; przygotowywanie ofert handlowych; uzgadnianie zamówień, obsługa przedsprzedażowa;

Data publikacji: 2018-06-28

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: "ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych i obsługa obecnych klientów firmy; przygotowywanie ofert handlowych; uzgadnianie zamówień, obsługa przedsprzedażowa;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier elektryk

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018

Data zakończenia pracy: 08.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier elektryk

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), elektryczne, kierunek: mile widziane elektryczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Negocjacje

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu AutoCAD

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność nawiązywania kontaktów;

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
DIAMENTOWA 1, 20-447 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: DIAMENTOWA

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.06.2018

Data dodania oferty pracy: 28.06.2018

Oferta pracy ważna do: 13.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OPERACYJNYCH - 4 500 - 5 100 PLN

OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI PŁAC I ŚWIADCZEŃ CH - od 7 760 PLN

Dokonywanie zmian w systemie SAP odnośnie pracowników standardowych i zagranicznych; zapewnienie i/lub wspieranie prawidłowej i terminowej realizacji cykli globalnych; przygotowywanie raportów dot. wynagrodzeń i świadczeń dla menadżerów HR i innych osób, na żądanie lub w regularnych odstępach czasu; zapewnienie klientom i zespołom jasnych i precyzyjnych odpowiedzi w kwestiach dot. odszkodowań, świadczeń i płac; ciągła identyfikacja możliwości poprawy mająca na celu zwiększenie efektywności wydajności.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/STAŻ - 997,4 PLN

pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Opole Lubelskie (lubelskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ - od 3 500 PLN

WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Łozienica (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji personalnej, ewidencji czasu pracy pracowników.Tworzenie raprtów i analiz.Organizacja szkoleń, ocen pracowniczych.Prowadzenie procesu rekrutacji.Wsparcie merytoryczne kadry kierowniczej.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA-INSPEKTOR NADZORU REFERATU DO SPRAW INWESTYCJI I REMONTÓW WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 240 PLN

Główne obowiązki: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 obowiązującej ustawy Prawo budowlane. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Współpraca z pozostałymi inspektorami nadzoru inwestorskiego, projektantami i osobami odpowiedzialnymi za realizację robót budowlanych. dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określania przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu zgodnego z przepisami. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji i dokumentacji projektowych.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczneWymagania niezbędne: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej. pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 1 600 PLN

kootdynacja i realizacja działań w projaktach szkoleniowych RPO, tworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze srodków UE, rozwój firmy i pozyskiowanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSLUGII PACJENTA - od 2 000 PLN

Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie wyboru produktu z oferowanego asortymentu stosownie do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek firmy. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Rozliczanie godzin pracowników-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Realizacja zleceńPraca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00. Praca w biurze oraz w terenie.
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

marketing, obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR MASZYN - PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13 PLN

• obróbka produktu- montaż• obsługa maszyn produkcyjnych • kontrola jakości• wykonywanie prostych prac manualnych na linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - do 6 500 PLN

ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEGO PRZEDŁUŻANIA UMÓW - do 11 PLN

-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-02-17 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 700 PLN

- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego- prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-08-08 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

WEDŁUG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Białobrzegi (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S FAKTUROWANIA USŁUG TRANSPORTOWYCH - od 3 000 PLN

kompletowanie pełnej dokumentacji dotyczacej wykonanych zleceń, weryfikacja dokumentacji z zawartymi zleceniami i umowami, fakturowanie i rozliczanie przewoźników
NOWA LOGISTIC Spółka z O.O. - 2016-06-02 - Zduńska Wola (łódzkie)

PRACOWNIK SERWISU NARZĘDZI Z NAPĘDEM SPALINOWYM - od 2 000 PLN

NADZÓR, PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA NAPRAW W SERWISIE NARZĘDZI Z NAPĘDEM SPALINOWYM;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UPRAWNIENIA SEP, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE BEKAZET BĄK KELLER SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 000 PLN

Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com
Opstalent Spółka z o.o. sp.k. - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI - od 2 000 PLN

§ przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych,§ aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, § organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji,§ reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych§ redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe).Wymagania:§ empatia, umiejętność nawiązywania kontaktów,§ kreatywność, umiejętność redagowania pism, notatek, wniosków o dotacje.§ umiejętność analizy danych i znajomość narzędzi do monitorowania działań w internecie§ proaktywność, samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,§ wykształcenie wyższe§ znajomość języka angielskiego§ umiejętność negocjacji oraz budowania długotrwałych relacji zawodowych§ nastawienie na cel, kreatywność, inicjatywa, rzetelność.
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)