SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI PŁAC I ŚWIADCZEŃ CH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI PŁAC I ŚWIADCZEŃ CH
Wynagrodzenie: od 7 760 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie zmian w systemie SAP odnośnie pracowników standardowych i zagranicznych; zapewnienie i/lub wspieranie prawidłowej i terminowej realizacji cykli globalnych; przygotowywanie raportów dot. wynagrodzeń i świadczeń dla menadżerów HR i innych osób, na żądanie lub w regularnych odstępach czasu; zapewnienie klientom i zespołom jasnych i precyzyjnych odpowiedzi w kwestiach dot. odszkodowań, świadczeń i płac; ciągła identyfikacja możliwości poprawy mająca na celu zwiększenie efektywności wydajności.
Data publikacji: 2016-08-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie zmian w systemie SAP odnośnie pracowników standardowych i zagranicznych; zapewnienie i/lub wspieranie prawidłowej i terminowej realizacji cykli globalnych; przygotowywanie raportów dot. wynagrodzeń i świadczeń dla menadżerów HR i innych osób, na żądanie lub w regularnych odstępach czasu; zapewnienie klientom i zespołom jasnych i precyzyjnych odpowiedzi w kwestiach dot. odszkodowań, świadczeń i płac; ciągła identyfikacja możliwości poprawy mająca na celu zwiększenie efektywności wydajności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 760 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Nie mniej niż 7760 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI PŁAC I ŚWIADCZEŃ CH
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2016
Data zakończenia pracy: 12.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, obsługa komputera, w tym pakietu Office - w szczególności doskonała znajomość programu Excel, doskonała znajomość SAP HR, zaawansowana znajomość j. angielskiego - min. poziom C1, znajomość innego europejskiego języka na poziomie zaawansowanym będzie dodatkowym atutem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 25.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2016
Podobne oferty pracy
zarządzanie brygadą budowlaną, nadzór nad projektami budowlanymi
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, 2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, 3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sanok (podkarpackie)
nadzór i prowadzenie dok. biurowej, organizacja prawidłowego działania biura. Sporzadzanie podst. dokumentacji fiansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, sporządzanie rysunków w programie Auto-Cad
"ALLUX" spółka cywilna - 2017-11-18 - Konin (wielkopolskie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktulanej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BAJTLIK Agnieszka Lorencka - 2017-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
ZADANIA:- sporządzenie ofert do postępowań przetargowych, eksploatacyjnych i usługowych- przygotowanie gwarancji wadialnych, zabezpiewczenia do umów- Przygotowanie dokumentów i rozliczenie inwestycji- Przygotowanie umów dla Inwestorów- Wystawianie faktur sprzedażowych- Nadzorowanie prac działu serwisowego - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów- przygotowywanie raportów i zestawień- wykonywanie prac zlecone przez przełożonegoCV proszę przesyłać na adres: biuro (at) ekotech.net.pltelefon kontaktowy: 058 535 24 08
EKO-TECH KAROL SŁOMSKI - 2017-07-03 - Gniew (pomorskie)
zarządzanie i rozwój strony internetowej oraz profilu na facebooku, przygotowywanie kampanii reklamowych w internecie, komunikacja oraz dbanie o dobre relacje z klientami firmy, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie ulotek, folderów i innych materiałów reklamowych,
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Skrzyszów (małopolskie)
x
Ryszard Bełza Kancelaria Doradcy Podatkowego - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
Koordynacja i rozliczanie należności od sieci handlowych i klientów niezależnych, prowadzenie telefonicznych negocjacji z sieciami i klientami zalegającymi ze spłatą należności w celu wyjaśnienia przyczyn nieterminowości wpłat, prowadzenie dokumentacji związanej z wyjaśnianiem nierozliczonych sald i należności, kontrola bieżącego stanu należności klientów, wysyłanie wezwań, ponagleń do spłaty, negocjowanie harmonogramu spłaty należności, zarządzanie bazą klientów pod kątem windykacji, tworzenie raportów i sprawozdań w zakresie analizy należności.
FORMASTER S.A. - 2015-12-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie chętnych na szkolenia, kursy (m.in. kierunkowych, bhp, robotyki dla dzieci), prowadzenie list rozliczeniowych, wystawianie faktur, rachunków
kontakt przez OHP - 2017-07-14 - Sosnowiec (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, kompletowanie dokumentó, obsługa klientów i kasy fiskalnej, dbałość o ekspozycję towarów i dostępność towarów u kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Dobrzeń (dolnośląskie)
Zajęcia socjoterapeutyczne z dziećmi w wieku od 3 do 6 lat.
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 7 - 2017-09-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie deklaracji do US, ZUS, PFRON, sporządzanie raportów na potrzeby GUS, naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy; obsługa kadrowa klientów biura, umowy o pracę, aneksy, zaświadczenia; przygotowywanie umów cywilno-prawnych; nadzorowanie terminowości przeprowadzenia szkoleń BHP i wykonania badań lekarskich prowadzenie akt osobowych
PETRA Sp. z o.o. - 2016-02-09 - Zielona Góra (lubuskie)
weryfikacja nowych klientów, konsultowanie z firmą ubezpieczeniową warunków ubezpieczenia klienta, kontakt z klientem, windykacja klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Ligota Dolna (opolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
"GAMRAT" S.A. - 2016-06-24 - Jasło (podkarpackie)
Jeśli posiadasz:Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny)Łatwość nawiązywania kontaktówSamodyscyplinę, sumienność, zorientowanie na celePrawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub w dziale obsługi klienta (będzie dodatkowym atutem)Możemy Tobie zaoferować:Dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSystem premiowyNiezbędne narzędzia pracyUbezpieczenie NNW opłacane przez ZakładDofinansowanie do nauki języka angielskiegoMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacjiMożliwość objęcia ubezpieczeniem grupowymŚwiadczenia z ZFŚS
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Ziębice (dolnośląskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
rekrutacja i selekcja kandydatów do pracyobsługa PCPwspółpraca z biurem księgowymprzygotowywanie raportów i danych dla osoby liczącej płace
SIGIT POLAND Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Skoczów (śląskie)
Nawiązywanie relacji handlowych z kontrahentami, przygotowywanie korespondencji i pism, obsługa urządzeń biurowych, efektywne i skuteczne prowadzenie negocjacji, stały monitoring prowadzonych spraw
GRUPA AURUM PKW Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Legnica (dolnośląskie)
testowanie urządzeń AGD pod kątem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym,
analiza i raportowanie wyników testów wg wypracowanych wcześniej zasad,
weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji i certyfikatów jakościowych,
współpraca z dostawcami, w tym firmami zagranicznymi w zakresie jakościowym.
Media Expert - 2016-05-06 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Wykonywanie testow funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnosciowych tworzonego oprogramowania,-odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, -identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur fimy i stosowanie ich adkewatnie do sytuacji,
EPAM Systems Poland - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)