SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI KURSÓW, SZKOLEŃ Sosnowiec oferta pracy kontakt przez OHP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI KURSÓW, SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie chętnych na szkolenia, kursy (m.in. kierunkowych, bhp, robotyki dla dzieci), prowadzenie list rozliczeniowych, wystawianie faktur, rachunków
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie chętnych na szkolenia, kursy (m.in. kierunkowych, bhp, robotyki dla dzieci), prowadzenie list rozliczeniowych, wystawianie faktur, rachunków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
stawka min. 2000 zł do negocjacji, praca od 8.00 do 16.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI KURSÓW, SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dowód osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny: Zapraszamy do Punktu Pośrednictwa Pracy OHP w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12, piętro I, pokój 108 od pon. do pt. w godz. 8:00 – 15:00 w celu zarejestrowania się (wypełnienie ankiety poszukującego pracy) i uzyskania szczegółowych informacji dotyczących pracodawcy.
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 14.07.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur, przyjmowanie i realizowanie zamówień.
TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-11-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-04-13 - Tychy (śląskie)
Nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowych z rynku azjatyckiego oraz UE, w tym także negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz.: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Formatowanie płyt meblowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kozłowo (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list prac ze stosunku pracy, umów cywilno-prawnych- sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań oraz rozliczeńdo ZUS w programie Płatnik- kompleksowa obsługa płacowa pracowników zaanażowanych w realizację projektów- kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym- księgowanie dokumentów księgowych w systemie informatycznym- wystawianie faktur dotyczących zleceń zewnętrznych
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-08-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie ofert handlowych i aplikowanie w akcjach przetargowych, realizacja planów sprzedażowych dla stałych i nowo pozyskanych klientów, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
•Zamawianie i sprowadzanie materiałów,•Sporządzanie ofert z uwzględnieniem długiego cyklu, zapasów magazynowych oraz zapasów nadmiernych,•Szczegółowa analiza ofert na materiały oraz negocjacja ich cen z uwzględnieniem jakości,•Utrzymywanie ciągłych kontaktów z dostawcami oraz zdobywanie nowych dostawców,•Kontrolowanie terminowości dostaw i ocena dostawców,•Prowadzenie rejestru zamówień, reklamacji, otrzymywanych atestów,•Prowadzenie analizy cen w celu obniżenia kosztów materiałowych,•Dysponowanie materiałów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
ZAMET INDUSTRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Oferta skierowana do bezrobotnych do 30r.ż.Dbanie o wizerunek firmy, aktywne pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żanęcin (mazowieckie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
Prace związane z transportem i logistyką.
FHU Bruk Bud Piotr Skoczek - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OBSŁUGA OBECNYCH ZLECEŃ - / DRUKARNIA, SPRZEDAŻ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH/PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, PROWADZENIE NEGOCJACJI, WYCENY DRUKÓWPRZYGOTOWYWANE MEDIA PLANÓW, SKŁADU DTPOPIEKA NA ROZWOJEM SIECI WYNAJMU NOŚNIKÓW BILLBOARDOWYCHDOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY POWIERZCHNI BILLBOARDOWYCH I WIELKOFORMATOWYCH LUB DOŚWIADCZENIE - DRUKARNIA: / MILE WIDZIANE OSOBY ZNAJĄCE BRANŻĘ REKLAMY /OBSŁUGA SYSTEMÓW SPRZEDAŻOWYCH ON-LINE - / DRUKARNIA, NOŚNIKI BILLBOARDOWE /KOMUNIKATYWNOŚĆ I ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓWSAMODZIELNOŚĆZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANĄ PRACĘ
GRUPA REKLAMOWA - EASOLUTION.PL - 2016-07-27 - Tyczyn (podkarpackie)
sprzedaż usług hotelowych, obsługa klienta w ośrodku, pozyskiwanie nowych klientów
Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-08 - Jantar (pomorskie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
montaż pokryć dachowych
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE BUD-MAX BOGDAN LESZCZYŃSKI - 2016-09-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS,GUS), księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Świętochłowice (śląskie)
Dbałość, monitoring i rozliczanie podległych biur z realizacji planów i celów sprzedaży.Praca na terenie woj.podlaskiego i mazowieckiego.
KONKRET Sp. zo.o. - 2017-10-05 - Łomża (podlaskie)