SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM - WARSZAWA Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM - WARSZAWA
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + miesięczne prowizje od 1500 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. SŁOWEŃSKIM - WARSZAWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka słoweńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
drobne prace konserwatorskie, naprawy sprzętu, urządzeń, zapewnienie terminowości przeglądów technicznych oraz kontrola parametrów eksploatacyjnych urządzeń
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Nadzór techniczny w zakresie utrzymywania kotła i urządzeń pomocniczych, w tym nawęglania i odpielania
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-03-13 - Zgierz (łódzkie)
praca w Dziale Księgowości: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, ich poprawności, legalności i kompletności, księgowanie dokumentów księgowych w zakresie działalności wydziałowej i ogólnej Uczelni, analiza oraz uzgadnianie kosztów działalności wydziałowej oraz ogólnej Uczelni, sporządzanie zestawień i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć plastycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Miechów (małopolskie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarządzania jakością w firmie, przeprowazdanie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2017-02-07 - Staniszcze Małe (opolskie)
•obsługa kasy biletowej Muzeum,•obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,•obsługa systemu sprzedaży internetowej,•obsługa terminali płatniczych, •tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży, •rozliczanie z gotówki,•udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,•dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów, aktywna współpraca w realizacji zadań sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień.
FLORPAK Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wojnicz (małopolskie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych, , mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w j. francuskim, udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PCV oraz aluminium), doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
-zapewnienie, że oprogramowanie zostało wykonane i dostarczone zgodnie z wytycznymi;- utrzymanie i rozwój oprogramowania zgodnie z wymaganiami;- planowanie migracji i synchronizacji pomiędzy projektami i utrzymaniem- analizowanie kodu, wykonywanie inspekcji kodu i rozlokowanie to TST, QA, PROD;- podążanie za wymaganiami, bieżącymi zmianami w architekturze BI i wdrażanie najlepszych praktyk;-usprawnianie metod pracy i dostosowanie do wytycznych- współpraca i wsparcie analityków biznesowych i programistów jako lider techniczny;
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie akt osobowych pracownikow,wystawianie umów o pracę,świadectw pracy zaświadczeń o zarobkach,naliczanie wynagrodzeń pracowników,kontakt z instytucjami zewnętrznymi-ZUS,US,GUS,Komornik
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż eksportowa produktów firmy, kontakty osobiste z klientami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w promocji zagranicznej wyrobów
HIRSCH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
umiejetność rozliczania robót budowlanych
Bartłomiej Chmiel MEW-bud - 2017-12-08 - Trzebinia (małopolskie)
Sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS,rozliczanie czasu pracy,sporzadzanie list płac,wystawianie zaświadczeń wg potrzeb,kontakt z PFRON,sporzadzanie analiz - statystyk.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa sprzedaży internetowej i detalicznej, przygotowywanie ofert
JASON s.c. Andrzej Sokołowski Jerzy Sokołowski - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń, umów o pracę, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i naliczanie list płac, realizacja potrąceń komprniczych, przygotowywanie deklaracji PFRON i GUS, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ławnica (podkarpackie)
jw.
DPR CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, koordynowanie działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Świętochłowice (śląskie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, wywiady telefoniczne, analiza CV, Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Początkowo umowa zlecenie później umowa o pracę.
Euro-Net Sp. z o.o. - 2017-10-14 - Sokołów (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
PRAKTIKER POLSKA SP Z.O.O - 2016-09-21 - Nowy Sącz (małopolskie)