SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kłodzko oferta pracy CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS,rozliczanie czasu pracy,sporzadzanie list płac,wystawianie zaświadczeń wg potrzeb,kontakt z PFRON,sporzadzanie analiz - statystyk.
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Getta 5a/2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporzadzanie dokumentacji kadrowej,zgłoszenia i wyrejestrowania ZUS,rozliczanie czasu pracy,sporzadzanie list płac,wystawianie zaświadczeń wg potrzeb,kontakt z PFRON,sporzadzanie analiz - statystyk.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Certryfikat - Pracownik ds. kadrowych, płacowych z obsługą programu Płatnik i księgowość skomputeryzowana
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo pracy w praktyce
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2017
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 07.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowe prowadzenie ciekawych projektów rekrutacyjnych. Sprzedaż profesjonalnych usług. Implementacja własnych pomysłów dotarcia do najlepszych kandydatów. Udział w wydarzeniach branżowych. Promowanie firmy na zewnątrz. Udział w budowaniu dobrej, sprzyjającej rozwojowi atmosfery w pracy.Umowa zlecenie około 135 h w m-cuProponowany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
mile widziane wyższe logistyczne,staż pracy mile widziany,bardzo dobra znajomość j.angielskiego,rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,umiejętność koordynacji wielu zadań,współpraca z kontrahentami zagranicznymi,planowanie oraz realizacja dostaw,potwierdzanie terminów oraz nadzór nad terminowymi dostawami,prowadzenie dokumentacji logistycznej,przygotowywanie raportów i statystyk,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
EUROMARKET-Marcin Gawłowski - 2015-12-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników:prowadzenie dokumentacji pracowniczej,prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowopozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka Jawna - 2017-02-21 - Lubin (dolnośląskie)
Montaż urządzeń zabawowych.
KORA JAMER I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-18 - Biadoliny Szlacheckie (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Machowinko (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, koordynacja działań związanych z serwisem, komunikacyjne zarządzanie grupą osób
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Oferty sprzedaży paliw, współpraca z odbiorcami, windykacja należności.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TARPAL - 2017-04-27 - Targowisko (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli jakości komponentów i wyrobów gotowych zgodnie z przyjętymi proceduramisporządzanie dokumentacji pokontrolnej i raportowanie wyników kontroliwykonywanie i rejestrowanie niezbędnych badań związanych z oceną jakościową komponentów lub towarówwspółpraca z działami pionu handlowego i produkcyjnego w firmie i z klientami zewnętrznymi.Pracodawca oferuje: wdrożenie i przyuczenie do wykonywanych zadań, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy. Okres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00
Gino Rossi S.A. - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)
OBSŁUGA DZIAŁU KADROWO-PŁACOWEGO
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH: J. KORKOSZ - SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-11 - Nisko (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z j. węgierskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Operator zautomatyzowanej linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Krzęcin (zachodniopomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH ZATRUDNIANYCH PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA. SPORZĄDZANIE AKT OSOBOWYCH, WNIOSKÓW O ZASIŁKI, LIST PŁAC, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ.
BIURO RACHUNKOWE ASSET MONIKA SANEK-ŻMUDA - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza sprzedaży, zamówienia dla dostawców, marketing, akcje promocyjne.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Limanowa (małopolskie)
Organizowanie transportu , zamawianie towaru dla kilku inwestycji na terenie kraju. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
- Uczestniczenie w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością- Ustanawianie opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania niezbędnych procedur i innych elementów Systemu Zarządzania Jakością- Nadzorowanie projektów zlecanych przez przełożonych dotyczących Systemu Zarządzania JakościąUczestniczenie w planowaniu i organizowaniu auditów zewnętrznych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-08-29 - Dęblin (lubelskie)
obsługa zamówień zagranicznych (Wschód), nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad procesem przygotowania zamówień
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Runów (mazowieckie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych,
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
Produkcja pieczywa w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid oraz praktyka na stanowisku. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.WYMAGANA PRAKTYKA
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych: realizacja zamówień, fakturowanie, kontrola spływu należności, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem.Praca w godzinach 8 - 16.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-01-20 - Zarzecze (podkarpackie)
Znajomości obsługi komputera PC, mile widziane aktualne uprawnienia SEP do 1kV, badania wysokościowe powyżej 3m, prawo jazdy kat. B, mile widziane osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku pracy, książeczka sanitarno-epidemiologiczna; zakres obowiązków: wykonywanie drobnych prac elektrycznych, ślusarskich, malarskich związanych z utrzymaniem nieruchomości, dopilnowanie dokumentacji technicznej, umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Carrefour Polska Spółka z o.o. - 2017-01-31 - Gliwice (śląskie)
tłumaczenie dokumentacji jakościowej na język chiński, utrzymywanie kontaktów z zakładem w Chinach i centralą w Niemczech.
"HAERING POLSKA" Sp. z o. o. - 2016-03-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)