SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM Nowy Sącz oferta pracy TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, , mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w j. francuskim, udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PCV oraz aluminium), doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, , mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w j. francuskim, udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PCV oraz aluminium), doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: na początek
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
francuski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: dni robocze, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Elektrodowa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: produkcja stolarki budowlanej z PCV
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.03.2018
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: grabienie liści, trawy; sprzątanie pomieszczeń piwnicznych i klatek chodowych; jedna zmiana; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice ul.Literatów; wynagrodzenie: do uzgodnienia
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-03 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzenie dla wszystkich lokalnie przyjmowanych pracowników, tak aby umożliwić im przejście przez firmę HCL i jej działalność w danym kraju. Uaktualnienia SAP sporadyczna pomoc pracownikom w odpowiednich zmianach w bazie danych HR. Benefity pracownicze - w celu połączenia transakcji i pracowników poprzez obecne i nowe systemy świadczeń pracowniczych; Rozmowy przy odejściu z pracy; Zarządzanie urlopami; Zarządzanie zapytaniami; Wsparcie CDM - wsparcie rozwoju kariery menadżerów; Wsparcie mobilności pracowników.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Zabierzów (małopolskie)
PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych, przygotowanie materiałów promocyjnych w reklamach, redagowanie tekstów promocyjnych, prowadzenie strony internetowej pod nadzorem informatyka (zamieszczanie ogłoszeń na tej stronie) współpraca z kadrą branżową, zamieszczanie reklamowych artykułów sponsorowanych, nadzór nad wizerunkiem firmy zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPRZĘTU OCHRONNEGO"MASKPOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Konieczki (śląskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem niemieckimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku niemieckim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, oraz sprzedaży przez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brzesko (małopolskie)
!!! Szczegóły dotyczące konkursu na stronie --- www.katowice.so.gov.pl ---- w zakładce oferty pracy !!!- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania Pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Sosnowcu- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.09.2016r.).- Praca: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach kleintów; bezpośredni kontakt zklientem rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur, dokumentów magazynowych, sprządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Podgórze (podlaskie)
prowadzenie logistyki obiegu dokumentów i transportu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zadań w zakresie zamknięcia dnia / miesiąca sprawnie i skutecznie, zgodnie z wymaganiami klienta oraz Zestawieniem prac (SOW), standardami procedur, szczególnymi zasadami miejscowymi i przepisami prawa; Wykonywanie czynności opisanych w standardach procedur (SOP) w zakresie swoich obowiązków; Monitorowanie i rozwiązywanie problemów powstających na rynku i dostarczanie klientowi danych na ten temat; Przygotowywanie raportów zgodnie ze standardami procedur (SOP) w odpowiednim czasie (codziennie / co tydzień, co miesiąc / co kwartał); Współpraca z podmiotami powiązanymi klienta w określonym kraju; Udzielanie wsparcia w zakresie audytów wewnętrznych i zewnętrznych prowadzonych w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Łódź (łódzkie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM
PROSPER Grzegorz Parkot - 2016-10-10 - Katowice (śląskie)
negocjacje z koreańskimi fabrykami w zakresie działalności spółki, kontrola realizacji zadań, wyszukiwanie nowych zleceń, poszukiwanie możliwości rozwoju firmy w nowych obszarach działalności, prowadzenie biura spółki
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie sprawozdań o odpadach i innych dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
Filipczyk Marcin Firma Usługowa "ECOCITY" - 2017-01-05 - Grodków (śląskie)
obsługa klienta, dbanie o ekspozycję i porządek w sklepie, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, obsługa kasy fiskalnej i komputera pod nadzorem opiekuna, wystawianie faktur VAT oraz obsługa panelu hurtowni pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- Procesowanie transakcji związanych z transferem aktywów finansowych, - Rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym księgowaniem transakcji, - Utrzymywanie kontaktu z klientami i interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - Dbanie o wysoki poziom usług dostarczanych przez zespół Asset Transfers, - Zarządzanie ryzykiem związanym z wykonywaną pracą, - Wspieranie pracowników Front Office w kontaktach z klientami zewnętrznymi, - Przestrzeganie wewnętrznych i zewnętrznych procedur związanych z wykonywaną pracą. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie i realizacja strategi SEO/SEM, tworzenie i rewalizacja strategi SOCIAL, produkawanie modułów funkcjonalnych stron www.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Zgierz (łódzkie)
Zgodne ze stanowiskiem
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Strzelinko (pomorskie)
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
- kontakt z klientem zagranicznym- zwiększenie sprzedaży u stałych klientów- poszukiwanie nowych klientów- wprowadzanie nowych produktów- umacnianie wizerunku firmy na rynku- realizacja planów sprzedaży- wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych- wprowadzanie nowych opakowań produktów- przygotowanie ofert akcyjnych- przygotowanie corocznej wystawy Ambiente
MOPEX HIS PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-04-06 - Pokój (opolskie)
pozyskiwanie klientów, planowanie spotakńa handlowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żarów (dolnośląskie)
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE - 2017-11-06 - Piastów (mazowieckie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:1. Samodzielne wykonywanie sprawozdań w zakresie zabezpieczenia materiałowego Sił Zbrojnych w obszarze służby uzbrojenia i elektroniki.2. Opracowywanie wymagań w zakresie magazynowania środków materiałowych z obszaru służby uzbrojenia i elektroniki.3. Analiza i weryfikacja mienia niewykorzystywanego i trwale zbędnego w Siłach Zbrojnych, monitorowanie jego przekazywania.4. Przygotowywanie i monitorowanie poleceń przekazywania mienia pomiędzy jednostkami wojskowymi w obszarze służby uzbrojenia i elektroniki. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Tczew (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach spółki,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Rąbień AB (łódzkie)
Przygotowanie i opracowanie procesów technologicznych dla produkowanych wyrobów, tworzenie technicznej dokumentacji dla produkowanych wyrobów, opracowywanie kalkulacji technicznej oraz obliczanie opłacalności wyrobu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)