SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY Strzelinko oferta pracy TOURTREND Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zgodne ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Strzelinko (pomorskie)
Pracodawca: TOURTREND Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Strzelinko 14, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodne ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelinko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu i/lub komunikacji, • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; • Praktyczna znajomość pakietu MS Office; • Umiejętność pracy w zespole; • Komunikatywność, otwartość, kreatywność; • Samodzielność i dobra organizacja pracy; • Dokładność i rzetelność;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TOURTREND Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
76-270 Grabno 20c, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : wstępnie tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grabno
Numer budynku pracodawcy: 20c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 14.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN" - 2016-08-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynku , prezentacja oferty produktowej itp.
KLADAKOR DAMIAN BLASZKE - 2016-02-16 - Słonawy (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, wykonawców oraz odbiorców hurtowych w podległym terenie. Obsługa klienta w biurze, sporządzanie kosztorysów, zamówień oraz faktur. Podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi oraz nowo pozyskanymi klientami. Wykonywanie pomiarów dachów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "REGAMET" KRZYSZTOF BOROŃ, WACŁAW TRYBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów kluczowych z krajów arabskich, a także ich pozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacjawarunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymanie stałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
dokonywanie sprzedaży towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Drezdenko (lubuskie)
zakup-sprzedaż mięsa mrożonego oraz owoców i warzyw (praca stacjonarna w biurze), kontakt z producentami i firmami handlowymi, poszukiwanie nowych kontrahentów
Dawid Piorun FOODTRADE - 2016-06-06 - Łowicz (łódzkie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakty z klientami, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego, przygotwanie raportów ze sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drwinia (małopolskie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych, analiza warunków finansowych w umowach z kontrahentami i kontrola rozliczeń, współtworzenie budżetu i analiza jego wykonania, bieżąca analiza finansowa i raportowanie wyników kontraktu/ projektu, monitorowanie procesu płatności, analiza dokumentacji kontraktu/projektu od strony prawno-finansowej, dostarczanie informacji ekonomicznych o kontrakcie na potrzeby wewnętrzne organizacji, archiwizacja dokumentów
Budimex - 2015-12-14 - Zielona Góra (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Rybnik (śląskie)
Przewóz kontenerów morskich,przewóz ładunków.
PUBLICZNY TRANSPORT CIĘŻAROWY MAREK CHOMA SP. Z O.O. - 2017-02-03 - Borkowo (pomorskie)
organizowanie spotkań z beneficjentami,doradztwo dla potencjalnych beneficjentówmonitoring aktów prawnych dotyczących PROWweryfikacja wniosków skłądanych przez beneficjentówwspółpraca z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM - TORUŃ
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "TRZY DOLINY" - 2018-02-16 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej.
Usługowy Zakład Remontowo-Budowlany Jerzy Piwniczuk - 2017-03-07 - Włodawa (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
-śledzenie trendów rynkowych na terenie Polski i Rosji; - raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji; - prowadzenie ciągłych negocjacji i dogrywanie kontraktów z kontrahentami z Polski i Rosji , oraz z kontrahentami angielskojęzycznymi działającymi w Polsce i za granicą; - nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; - aktywna współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi na terenie Polski, Rosji oraz firmami posługującymi się językiem angielskim;- organizacja eventów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych komponentów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentacji w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zapewnia wsparcie dla funkcji zakupowej:Przetarg (spot)Monitorowanie otwartych / nowych zamówień;Przygotowanie i uruchomienie RFQ dla transakcji sportowych;Przygotowanie i uruchomienie aukcji odwrotnej dla transakcji sportowych;Monitorowanie odpowiedzi dostawcy;Przygotowanie zestawień porównawczych;Tworzenie / utrzymywanie kontraktów SAP i cenników w razie potrzeby;W razie potrzeby wykonaj testy funkcjonalne (na przykład interfejsy SRM, portal dostawcy itp.);Interfejs z użytkownikami i globalnymi nabywcami;Ułatwienie komunikacji między globalnymi nabywcami, a lokalnymi użytkownikami;Wsparcie przy rozstrzyganiu roszczeń / sporów i problemów operacyjnych (tj. błędnych faktur, opóźnień w dostawie, pilnych itp.)Wspieranie globalnych nabywców w przygotowywaniu sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie ekonomiczne wyższe lub średnie, min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsługa programu Comarch Optima mile widziana,znajomość zagadnień płacowo-kadrowych mile widziana
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2015-12-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Pajęczno (łódzkie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
- planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
a) bieżącą obsługę klientów firmy poprzez: - kontakt z klientami firmy przez telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie klienta; - dokonywanie aktywnej sprzedaż produktów firmy; - przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów (głównie przez telefon); - doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do potrzeb klienta.b) Pozyskiwanie nowych klientów poprzez: - wyszukiwanie klientów bezpośrednio w terenie, oraz poprzez dostępne media; - dokonywanie u potencjalnych klientów tzw. analizy potrzeb, która ma na celu ustalenie u klienta asortymentu, poziomu cen, wielkości sprzedaży; - przygotowywanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów; - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, oraz budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.c) Raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chorzów (śląskie)