SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ Rzeszów oferta pracy KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-001 Rzeszów 1, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 ZŁ.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ELASTYCZNOŚĆ, WYSOKA MOTYWACJA, DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOBRE MANIERY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA[Inne] : MILE WIDZIANY STAŻ PRACY W HANDLU I UBEZPIECZENIACH
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Fryderyka Chopina 18/1, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Fryderyka Chopina
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 11.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozmowy telefoniczne z klientami , pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych,dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS,GUS,US,przygotowywanie raportów i analiz dot.zatrudnienia oraz kosztów wynagrodzen płacowych,prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników,prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,urlopów,zwolnień lekarskich,przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem,przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
AUTO LAND POLSKA S.A. - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy,- doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów,- dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta,- zewnętrzna promocja firmy
TJAUDIO Tomasz Kubiak - 2017-03-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie funduszy
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2015-12-11 - Kłodawa (wielkopolskie)
Realizacja dostaw towaru do klienta i odbiór należności. Przyjmowanie dostaw, rozładunek towarów. Sortowanie i przygotowanie towarów do wydania. Prowadzenie dokumentacji magazynowej
CALDO-IZOLACJA - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie dostawców towarów, zakup makulatury, części, urządzeń, zaopatrywanie w niezbędne materiły
SCO-PAK S.A - 2016-07-19 - Chełm (lubelskie)
sprzedaż telefoniczna do aptek, obsługa zamówień modemowych
POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-20 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Asystowanie lekarzom przy procedurach stomatologii zachowawczej ichirurgii stomatologicznej.Praca w godz. 7-15/12-20
Niepubliczny ZOZ STOMART Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż - przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentów (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piastów (mazowieckie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwords.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
koordynacjapracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Swarzędz (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników i inne prace biurowe
MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
- kompleksowa obsługa procesu płacowego (sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników produkcji oraz oddelegowanych do pracy za granicą, generowanie pasków wypłat);- księgowanie wypłat pracowników na kontach oraz ścisła współpraca z działem księgowości z zakresu uzgadniania sald na kontach pracowniczych;- sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- przygotowywanie raportów na potrzeby działu/ Zarządu; rozliczanie umów cywilnoprawnych;- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.
"TRANSSYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA SP. K. W WOLI DALSZEJ - 2018-01-02 - Wola Dalsza (podkarpackie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca z komputerem, kontakt telefoniczne i mailowy z kontrachentami, monitorowanie płynnego przepływu zleceń za pomocą dedykowanego systemu, praca stacjonarna w biurze przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Reguły (mazowieckie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej i nalicznie wynagrodzeń. Praca w biurze firmy w Bielsku-Białej od pn do pt.
Joanna Kwiatkowska - Firma Handlowo - Usługowa "OMEGA" - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;miejsce pracy: Świecko
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-03-22 - Świecko (lubuskie)
-stałe doskonalenie systemu zapewnienia jakości;-przygotowywanie raportów jakościowych i nadzorowaniu dokumentacji;-przeprowadzanie wewnętrznych audytów jakościowych;szkolenie pracowników w zakresie GHP, GMP, HACCP;-pobieranie i wysyłanie próbek do badań;-rozpatrywanie reklamacji;-odbiór jakościowy wyprodukowanych wyrobów gotowych;-prowadzanie ilościowej i jakościowej ewidencji wytworzonych odpadów;-współpracy z firmami świadczącymi usługi w zakresie działu jakości;-reprezentowanie firmy podczas kontroli urzędowych.
ERBIL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Wiązowna (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami. Zapoznanie z dokumentacją marketingową. Udział w sporządzaniu i wysyłaniu materiałów promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Rzeszów (podkarpackie)
budowanie i wdrażanie we współpracy z zarządem strategii personalnej firmy,- współtworzenie kultury organizacyjnej, - koordynowanie procesów rekrutacji, selekcji i adaptacji pracowników,- współtworzenie polityki rozwoju pracowników,- inicjowanie i budowa systemu oceny pracowników, - badanie potrzeb szkoleniowych, planowanie, organizacja, ewaluacja oraz prowadzenie dokumentacji szkoleń pracowników, - opracowanie i wdrożenie systemu motywacyjnego, stałe monitorowanie skuteczności wdrożonych narzędzi motywowania,- zarządzanie talentami, systemem szkoleń wewnętrznych,- bieżąca ocena skuteczności przyjętych rozwiązań oraz wdrażanie stosownych modyfikacji
"ECKERT AUTOMATYKA SPAWALNICZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Legnica (dolnośląskie)
Koordynacja działań marketingowych jednej z kategorii zgodnie z jej strategią; Przeprowadzanie analiz rynkowych, sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji; Realizacja strategii, planów i programów marketingowych w ramach kategorii; Koordynowanie działań komunikacyjnych, w tym digitalowych; współudział w wprowadzaniu nowych produktów na rynek; Współpraca z dostawcami np. agencjami reklamowymi, mediowymi, drukarniami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2017-12-14 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI DZIAŁU, PLANOWANIE POTRZEB REMONTOWYCH I INWESTYCYJNYCH, NADZÓR NAD ZAKUPAMI CZĘŚCI ZAMIENNYCH, USTALANIE DOSTAW, NADZÓE NAD WYKONANIEM (W/G RYSUNKU TECHNICZNEGO) CZĘŚCI ZAMIENNYCH I PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MECHANICZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA, 1-2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; e-mail:m.perkowska (at) fosfan.pl
FOSFAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa kadrowa pracownika;- sporządzanie deklaracji ZUS (znajomość programu PŁATNIK);- sporządzanie sprawozdań do GUS-u.
Lomania Polsko- Francuska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Szczodrowo (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
Monitorowanie realizacji projektów unijnych
Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C. - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)
Kontrolowanie wytworzonego produktu.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw.
IL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)