SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ W PROJEKTACH UNIJNYCH Bytów oferta pracy Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ W PROJEKTACH UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie realizacji projektów unijnych
Data publikacji: 2016-05-25
Lokalizacja: Bytów (pomorskie)
Pracodawca: Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 1, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Monitorowanie realizacji projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI I ORGANIZACJI SZKOLEŃ W PROJEKTACH UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
11 Listopada 1, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv należy przesłać na e-mail: anna.barra (at) marmolowski.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Ulica pracodawcy: 11 Listopada
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 25.05.2016
Oferta pracy ważna do: 07.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad dokumentami firmowymi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, odbiór poczty i maili, wykonywanie zadań organizacyjnych
ALLUX s.c. Maciej Zakrzewski, Maria Ziomek - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
obsługa kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechnicznejsprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur, utrzymywanie kontaktu z klientami, sporządzanie pism, prowadzenie dokumentacji, prowadzenie akt osobowych
Zakład Produkcyjny Granitu "STRZEGOM" - 2018-06-29 - Strzegom (dolnośląskie)
sprzedaż produktów w krajach Europy Wschodniej
polskamp sp. z o. o. - 2015-12-23 - Duchnów (mazowieckie)
Dbanie o czystość: odkurzanie, zamiatanie, mycie okien. Zmiana pościeli i ręczników w pokojach, ścieranie kurzu, dbanie o czystość urządzeń sanitarnych.
WAR-PRO SERVICE JOANNA WARCZAK - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
Prace przy nadzorze i organizacji procesów technologicznychoczyszczalni i stacji uzdatniania wody.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Opalenica (wielkopolskie)
nauka ofert bankowych dostępnych na rynku,nawiązanie wspólpracy z biurami nieruchomości oraz biurami rachunkowymi w celu pozyskania klienta, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, przygotowanie dokuemntacji kredytowej
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Leszno (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych; analizowanie przeterminowanych należności; przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
poszukiwanie osób do zatrudnienia, organizacja spotkań, giełd pracy, współpraca z fundacjami
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskuje i obsługuje najważniejszych klientów, współtworzy strategię sprzedażową, zarządza działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi.
ADVANTER-PL Spółka z o.o. - 2018-04-16 - Zamość (lubelskie)
obsługa klienta, prowadzenia dokumentacji, przygowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Sławno (zachodniopomorskie)
transport art. spożywczych - cysterna
Z.P.H.U. "TOMALA" Bilski Tomasz - 2018-04-18 - Sompolno (wielkopolskie)
praca z klientami rosyjskojęzycznymi, korespondencja handlowa z klientami rosyjskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów z rynków wschodnich, pomoc handlowa i opieka nad kontrahentami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
odbieranie zleceń od niemieckiego kontrahenta; konfekcjonowanie ich i dostarczanie wg. listów przewozowych, odbieranie towaru; przekazywanie na magazyn; wysyłanie towarów i wszystkie prace towarzyszące tym czynnościom
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Połupin (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓWUdział we wdrażaniu strategii marketingowej firmy, wdrażanie i koordynowanie projektów i aktywności marketingowych związanych z oferowanymi produktamiMonitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych oraz ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google Adwords)Wsparcie działu sprzedaży w zakresie ofert finansowania oraz ubezpieczenia dla klientów firmy Współpraca z Dystrybutorami Redagowanie tekstów, tworzenie treści i zarządzanie zawartością strony www w oparciu o CMSZarządzanie profilami firmy w serwisach społecznościowychPlanowanie obecności firmy podczas targów Współpraca z dostawcami zewnętrznymi agencjami reklamowymi, interaktywnymi, drukarniamiWYMAGANIADoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuWiedza z zakresu szeroko pojętego marketingu i e-marketinguPraktyczna znajomość technik i narzędzi marketingu internetowego (Google AdWords i Google Analytics) oraz SEO i e-mail marketingUmiejętności tworzenia tekstów tzw. lekkie pióroBardzo dobra znajomość MS OfficeKreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniuZnajomość języka angielskiego
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-01-05 - Racibórz (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych rozliczanie ewidencji czasu pracyi nieobecności (chorobowe, urlopy, etc.) prowadzenie dokumentacjizwiązanej z wynagrodzeniami pracowników terminowe sporządzanie listpłac, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego,odpraw, innych elementów płacowych rozliczanie składek ZUSpracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON sporządzanie oraznadzorowanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnieniem, w tym:skierowania na badania lekarskie, umowy, aneksy, wypowiedzenia,świadectwa pracy prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczejzgodnie z obowiązującymi przepisami
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Analiza dokumentacji projektowej i wymagań techniczno-handlowych przetargów (SIWZ, PFU)Opracowywanie przedmiarów, wycen i kosztorysów.pozyskiwanie i analiza ofert handlowych.Kompletowanie dokumentacji przetargowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Jarosław (podkarpackie)
Sprzedaż materiałów budowlanych
"MIRPOL" Materiały Budowlane sp. z o.o. - 2016-10-05 - Grajewo (podlaskie)
jw.
PS24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU POSIŁKÓW, ZMYWANIE NACZYŃ
JSU SP. Z O.O. - OW DIAMENT - 2017-03-28 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów; znajomość ustaw: ustawa o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)