SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Zielona Góra oferta pracy MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników i inne prace biurowe
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BOHATERÓW WESTERPLATTE 11 211, 65-034 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników i inne prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prawo jazdy kat. B (czynne), j. angielski w stopniu komunikatywny w mowie i piśmie (koniecznie)
Nazwa pracodawcy: MATERIKS SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
BOHATERÓW WESTERPLATTE 11 211, 65-034 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: BOHATERÓW WESTERPLATTE 11
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bytów (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
czyszczenie wnętrza pojazdów wrza z praniem tapicerki, mycie zewnętrzne pojazdów, korekta lakieru poprzez polerowanie, nakładanie warstw ochronnych (kwarcowa i ceramiczna, woskowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaworzno (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, w tym doradztwo finansowe, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe oraz obsługa kasowa.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-11-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy, działanie marketingowe, obsługa administracji sprzedaż i budowanie relacji ze stałymi klientami, przygotowanie ofert do zamówień publicznych SIWZ oraz ich realizacja, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2016-08-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w domu dziecka
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
prace przy szalunkach więźby dachowe
4 Bud-Kompleks - 2016-04-21 - Bełchatów (łódzkie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie administracji personalnej z elementami rozliczania czasu pracy, - prowadzenie spraw związanych z naliczeniem wynagrodzeń,- efektywne wsparcie pracowników firmy w zakresie zagadnień personalnych,- sporządzanie raportów i analiz dotyczących spraw personalnych i wynagrodzeń,- udział w realizacji różnorodnych zadań i projektów Działu Personalnego
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-01-05 - Karczew (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca wg programu staży
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)
-tworzenie i zatwierdznie planu produkcyjnego w porozumieniu z działem zakupów-aktualizowanie planów długoterminowych raz w tygodniu lub przy zmianach prognoz oraz rozsyłanie informacji o zmianach działom zainteresowanym,-dystrybucja danych o szacunkowym zużyciu materiałów-tygodniowe wyznaczanie stanów ilości pracowników w porozumieniu z działem produkcji-tworzenie danych sumarycznych z postępu wdrożenia,gromadzenie wszelkich danych związanych z nowymi modelami we współpracy z innymi działami-przekazywanie aktualizacji danych działom powiązanym po wewętrznej weryfikacji-wykonywanie zadań będąchych w zakresie obowiązków osoby zastępowanej-szkolenie pracowników niższego szczebla oprocedurach działowych i obiegu dokumentacji-prezentacja rezultatóww cyklu tygodniowych spotkań-wykonywanie innych powierzonych zadań w ustalonym czasie
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Bielawa (dolnośląskie)
analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków na zadania z zakresu efektywności energetycznej w ramach funduszy zewnetrznych w tym krajowych i UE, przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje z UE i funduszy krajowych na zadania z zakresu efektywności energetycznej, przygotowywanie audytów energetycznych, przygotowywanie wniosków beneficjenta o płatność, przygotowywanie sprawozdań i monitorowanie realizowanych projektów z zakresu efektywności energetycznej, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynujacymi podział środków z UE i krajowych, monitorowanie realizacji zadań z zakresu efektywności energetycznej finansowanych z funduszy UE i krajowych oraz ocena ich wykonania, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z realizacją powierzonych zadań. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Trzebinia (małopolskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy; redagowanie ofert pracy; budowa i zarządzanie bazą kandydatów i pracowników' obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
Rozpoznanie i rozwiązanie problemów opiekuńczych osoby chorej i niesamodzielnej w różnym stopniu zaawansowania choroby i w różnym wieku. Pomoc osobie chorej i niesamodzielnej w zaspokajaniu potrzeb bio - psycho - społecznych.Pielęgnacja osoby niesamodzielnej podczas czynności higienicznych. Dezynfekcja przyborów i narządzi stosowanych podczas opieki, czynności higienicznych.Podejmowanie współpracy z zespołem wspierająco - aktywizującym pracującym w ośrodku wsparcia.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz osób z Niepełnosprawnościa Intelektualną - 2018-02-28 - Łódź (łódzkie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Usług. GRAFF M. Dolecki WAŁCZ - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
realizacja projektów współpraca z wykładowcami przygotowanie sprawozdań edukacja w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnie nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2017-02-21 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji niskoprądowych, montaż urządzeń systemów zabezpieczeń (Pracodawca przyuczy do pracy)
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa finansowo-księgowa wydziału.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-06-30 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)