SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa finansowo-księgowa wydziału.
Data publikacji: 2017-06-30
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waszyngtona 4/8, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa finansowo-księgowa wydziału.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 5)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min. 5 lat doświadczenia w księgowości oraz znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Waszyngtona 4/8/5 piętro, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, CVDokumenty należy składać do kancelarii Kanclerza (5 piętro)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: Kontakt osobisty, Godziny : 9:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Waszyngtona
Numer budynku pracodawcy: 4/8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szkolenia nowych pracowników, zapewnianie świadomości i wiedzy projakościowej wśród pracowników, organizowanie zespołów szkoleń, badanie skuteczności szkoleń, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie umów, zleceń, prowadzenie korespondencji, tłumaczenia dokumentów, pozyskiwanie klientów, obsługa komputera: system Windows, programy księgowe: ALA, AGA, EWA, segregowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
zakres cięcia betonu, technika diamentowa
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-12-09 - Minkowice (pomorskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory.Przewidywany okres zatrudnienia 20.08.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta i podpisywanie z nim umowy, pomoc logistyczna, przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji /Marketingu polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
specjalista do spraw zakupów
Andrex-Dąbrowski Spółka Jawna - 2016-05-17 - Brzyście (podkarpackie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem fracuskojęzycznym i hinduskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w domu dziecka
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- przyjmowanie zamówień klientów, - znajomość wymagań klienta, - wprowadzanie zamówień do systemu IFS, - przygotowanie zleceń, przygotowania wysyłki, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - fakturowanie wysłanych detali, - kompletowanie dokumentów sprzedażowych, - obsługa klienta, - znajomość przepisów finansowych, - prowadzenie raportów dotyczących wysyłek, - dbałość o terminowe dostarczanie detali do klienta,
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-09 - Dobczyce (małopolskie)
•Obsługa sekretariatu.•Odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.•Przyjmowanie gości i kontrahentów.•Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.•Zarządzanie obiegiem dokumentów między działami.•Prowadzenie spraw administracyjno-biurowych.•Zaopatrzenie w artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości
ZENON SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Brusy (pomorskie)
Sprzedaż i kasowanie w saloniku prasowym. Miejsce pracy: Wrocławul. Szybowcowa lub Stryjska.Kontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny: 512-601-355 do godz. 17.00Oferta znajduje się w sali: G,B
"TOBACCO PRESS" Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
-terminowe przygotowywanie płac,-prowadzenie dokumentacji oraz tworzenie miesięcznych rozliczeń, raportów oraz analiz,-przygotowywanie dokumentacji pracowników,-sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń,-monitorowanie zmian w przepisach,
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-08-26 - Wróblów (lubuskie)
Sprzątanie hali produkcyjnej, ciągów komunikacyjnych, wyrzucanie śmieci
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów w zakresie szkoleń i kursów
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-01-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Znajomość branży budowlanej, przeprowadzanie szkolenia wstępnego, szkolenia okresowegoPraca na terenie kraju i UECV na e-mail: proksa (at) elektromonter.jaworzno.pl
Elektromonter-Jaworzno Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Jaworzno (śląskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach).
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-12-21 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie księgowości w programie Symfonia Finanse i księgowość, kadry w programie Symfonia kadry i płace
Mazury PTTK Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
rejestracja i archiwizacja szkód,nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregacja i weryfikacja,ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynacji pracy kancelarii ze wszystkimi pracownikami,sporządzanie i redagowanie pism,przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,zajmowania się sprawami organizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania kancelarii.
RETURN KANCELARIA ODSZKODOWAWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, rozliczanie punktów handlowych, prowadzenie magazynu handlowego (dokumentacja), rozliczanie inwentaryzacji oraz inne prace z zakresu administarcji i księgowości
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-01-10 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)