SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU Żerniki Wrocławskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU

Wynagrodzenie: do 2 800 PLN

Zakres obowiązków: -śledzenie trendów rynkowych na terenie Polski i Rosji; - raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji; - prowadzenie ciągłych negocjacji i dogrywanie kontraktów z kontrahentami z Polski i Rosji , oraz z kontrahentami angielskojęzycznymi działającymi w Polsce i za granicą; - nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; - aktywna współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi na terenie Polski, Rosji oraz firmami posługującymi się językiem angielskim;- organizacja eventów promocyjnych.

Data publikacji: 2017-07-25

Lokalizacja: Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Żerniki Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-śledzenie trendów rynkowych na terenie Polski i Rosji; - raportowanie, analiza i monitoring prowadzonych działań, wyników, rynku oraz konkurencji; - prowadzenie ciągłych negocjacji i dogrywanie kontraktów z kontrahentami z Polski i Rosji , oraz z kontrahentami angielskojęzycznymi działającymi w Polsce i za granicą; - nadzór nad obiegiem dokumentów marketingowych oraz kontrola finansowa projektów na każdym etapie, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji; - aktywna współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi na terenie Polski, Rosji oraz firmami posługującymi się językiem angielskim;- organizacja eventów promocyjnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żerniki Wrocławskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista analizy i rozwoju rynku (wymagany staż - lata: 12)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: gospodarka międzynarodowa

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie wyższe. Kierunek: Międzynarodowa Gospodarka2) staż pracy 12 letnie doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych, śledzeniu i analizowaniu trendów rynkowych;3) umiejętnośćspecjalność Praktyczna znajomość programów graficznych AdobePhotoshop, CorelDRAW; znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. Bznajomość języków obcych ( poziom ): język angielski poziom C2, język rosyjski poziom C2 w celu kontaktów handlowych z Rosją i firmami anglojęzycznymi

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 12

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.07.2017

Data dodania oferty pracy: 25.07.2017

Oferta pracy ważna do: 16.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 2 200 PLN

Praca biurowa, obsługa klientów biura podróży, sprzedaż wycieczek, wyjazdów, ubezpieczeń turystycznych, podpisywanie umów z klientami, udzielanie inform. o ofertach. Praca stała dwuzmianowa w godz. 8-22 w Kołobrzegu.
Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz - 2018-07-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZY BIZNESOWEJ - od 8 500 PLN

Analizowanie wymagań i modeli oraz rekomendowanie ulepszeń, współpraca z zespołem programistów w zakresie ulepszania produktu, gromadzenie i formalizowanie wymagań biznesowych do realizacji projektu, udział w testach funkcjonalnych, wzmacnianie domeny oraz odpowiedzialność za ulepszanie produktu
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. USŁUG GASTRONOMICZNYCH - od 2 350 PLN

sporządzanie kompletnej dokumentacji HACCP wg wymogów ustawy o bezpieczeństwie żywnoścu, układanie menu, planowanie wydatków, gramatury i wycena serwowanych dań w uzgodnieniu z kucharką i dyrektorem BOK, sporządzanie umów dot. wynajęcia jadalni na imprezy okolicznościowe i zlecone, obsługa kelnerska i pomoc w sprawnym funkcjonowaniu kuchni, obsługa sekretariatu BOK, odbiór i wysyłka korespondencji, obsługa gości i petentów przychodzących do dyrektora BOK, rejestrowanie faktur przychodzących, obsługa narad i konferencji
Barlinecki Ośrodek Kultury - 2017-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 3 300 - 4 200 PLN

marketing internetowy i inny w hoteluwymagane 2 lata doświadczenia zawodowegozanjowość języków: j.niemiecki, j.angielski
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "LEDER" LESŁAW DERBIS - 2018-08-14 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNKU INDYJSKIM - od 15 PLN

Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMU URZĄDZEŃ PRALNICZYCH - do 2 100 PLN

Obsuga urz.adzen pralniczych-pralki, suszarki, magle prasujące. Sortowanie, składanie, pakowanie asortymentu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA I KSIĘGOWANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH - 2 000 - 4 000 PLN

• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)

POMOCNIK OGRODNIKA - od 2 000 PLN

Pomocnik ogrodnika
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Rościszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Grodków (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 4 000 PLN

Pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku francuskim
ŚRUBENA UNIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-08 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRAWOZDAWCZOŚCI - od 4 500 PLN

Sprawozdawczość obligatoryjna, administrator merytoryczny systemu bankowego.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2018-08-02 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Skopanie (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 800 PLN

Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 088 PLN

Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca od 14:00-23:00 w tym 1h na lunch.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie lis płac, sporządzanie deklaracji ZUS I PIT
kontakt przez OHP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA BIZENSOWEGO (ŻAGAŃ) - 3 000 - 4 000 PLN

aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych - doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2016-06-30 - Żagań (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I LOGISTYKI - od 2 200 PLN

Praca w handlu, wystawianie faktur, organizacja wysyłki, przyjmowanie zamówień
"Jantar Ltd." Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Zdrada (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 4 100 PLN

Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
Hotel "Klimek" SPA Klimek S.j. - 2017-03-09 - Złockie (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 600 PLN

Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie sekretariatu biura budowy
MAX BÖGL POLSKA sp. z o.o. - 2016-07-13 - Myszków (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Sprzedaż gier planszowych, figurkowych strategicznych w sklepie stacjonarnym i internetowym. Obsługa sklepu internetowego. Praca od poniedziałku do sobotyOferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 4 000 PLN

pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DYSPOZYCJI I OBSŁUGI KLIENTA - 2 100 - 2 500 PLN

Organizacja pracy pracowników fizycznych, obsługa telefoniczna i bezpośrednia mieszkańców, wprowadzenie danych do systemów komputerowych.
REMONDIS Spółka z O.O. - 2018-08-23 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedaży produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zduńska Wola (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - 2 000 - 2 500 PLN

- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)


Wybierz powiat