SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH Katowice oferta pracy WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bracka 28, 40-858 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.baildonit.com.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA NARZĘDZI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 27.10.2017
Oferta pracy ważna do: 26.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji pracowników i ich akt osobowych, prowadzenie ewidencji urlopów, zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników i ich rodzin, sporządzanie umów o pracę, wystawianie zaswiadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, obsługa Płatnika
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Opole (opolskie)
- obsługa procesów reklamacyjnych i przyjmowanie zgłoszeń- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacyjnych i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych oraz zwrotów- organizowanie wysyłek przedmiotów oraz części reklamacyjnych wynikających ze zgłoszenia
Mirosław Gockowiak - 2018-01-05 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa w dziale serwisu wózków widłowych, organizacja pracy serwisantów, ustalenie grafików napraw i przeglądów, przygotowywanie ofert naprawy wózków, przyjmowanie i realizacja zleceń, ogólne prace biurowe.
Bkm Seriws Sp z o o - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów,przygotowanie ofert sprzedażowych,negocjowanie umów,doradztwo klientom
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Człuchów (pomorskie)
Koordynowanie pracy doradców klienta, koordynowanie działań związanych z towarowaniem, towarowanie stoisk, realizacja operacji sklepowych
Tesco Polska Sp. Z.O.O - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
Zarządzanie Systemami Sage Symfonia, Kuracjusz. Zarządzanie serwerami i oprogramowaniem MS Windows Server, MS SQL Server oraz MS Exchange.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-03-07 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
ochrona mienia
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu Prawa Pracy, współpraca z księgową w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i roliczeń z ZUS, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2017-01-19 - Karczew (mazowieckie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Występowanie o warunki zabudowy i zagospodarowywania terenu oraz pozwoleń na budowę- Organizacja przetargów-Opracowywanie projektów podziałów geodezyjnych-sporządzanie planów inwestycyjnych-Nadzór nad przebiwegiem realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych-Zarządzanie nieruchomościami strefy-Prowadzenie ewidencji do celów podatkowych- Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie zajmowanego stanowiska
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A - 2017-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Otwock (mazowieckie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą: prowadzenia księgowości dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych zgodnie z ustawą o Rachunkowości, sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT; księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.; uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej; weryfikacji, dekretacji i księgowania faktur zakupowych; min.2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów
PETRA-BUD Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu - 2016-02-11 - Kostrza (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja celów sprzedażowych, kompleksowa obsługa klientów (przygotowywanie ofert handlowych, budowanie długoterminowych relacji z klientem), prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów, raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami, dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca na terenie południowej Polski.
Technalux Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
PRACUJĄC Z NAMI BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ: przygotowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowej na rynek lokalny, planowaniem i organizacją kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych, realizacją planów wsparcia sprzedaży zgodnie z określonymi celami, współpracą przy planowaniu budżetu marketingowego, monitorowaniem i analizą wyników sprzedaży, monitorowaniem skuteczności prowadzonych działań promocyjnych, zarządzaniem i aktualizacją strony internetowej, prowadzeniem prezentacji produktu, monitorowaniem działań konkurencji, koordynowaniem udziału firmy w wydarzeniach branżowych.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowych. Obsługa klientów, opracowywanie artykułów reklamowych, tekstowych, wykonywanie fotografii reklamowych, wystawianie faktur, przygotowywanie reklam graficznych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Płock (mazowieckie)
-korygowanie, zatwierdzanie i rozliczanie zleceń produkcyjnych zgodnie ze zużyciem-bieżąca ewidencja obrotów magazynowych - wystawianie dokumentów magazynowych-kontrola zgodności zużycia surowców z normami akcyzowymi-ewidencja towarów zwróconych przez klientów-weryfikacja wystawionych przez dział handlowy faktur korygujących - obroty magazynowe-przygotowywanie zestawienia kosztów wyrobów poddanych ponownemu przerobowi-ewidencja wpływających dokumentów zakupowych w systemie komputerowym-obsługa klientów odbierających towar
IZOHAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Pomieczyno (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy i indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozwiązanie oferty sprzedażowej , prowadzenie negocjacji z klientami, współpraca z obecnymi dostawcami, dbanie o monitorowanie stanów magazynowych, rotacji oraz sporządzanie zamówień, stała współpraca z działem handlowym i logistycznym. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Krajnik Dolny (zachodniopomorskie)
Sprzedaż towarów świeżych (owoców i warzyw) na rynek Azerbejdżanu, monitorowanie sprzedaży, kontrola nalezności
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Łosice (mazowieckie)
Tworzenie treści na portalach Social Media, operacje Sales management
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łódź (łódzkie)