SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Tczew oferta pracy APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Data publikacji: 2017-12-19
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 14, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe Bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznychMinimum 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadrowo-płacowym Bardzo dobra organizacja pracyUmiejętność efektywnej pracy w zespole i pod presją czasuDokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracęDobra znajomość MS OfficeKomunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 14, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.apator.com/pl/kontakt
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Gazomierze, wodomierze.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 19.12.2017
Oferta pracy ważna do: 16.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. średnie, wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość gospodarki magazynowej oraz zagadnień księgowych, znajomość programu Excel (tworzenie tabel przestawnych), osoba aplikująca na ww. stanowisko powinna posiadać umiejętności matematyczne, zdolność analitycznego myślenia i samodzielnie rozwiązywać napotkane problemy, 1 zmiana: 8-16
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2017-02-27 - Odolanów (wielkopolskie)
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientami- przygotowanie ofert handlowych- wystawianie dokuemntów handlowych- promowanie produktów spółki- pozyskiwanie nowych klientów
Petro-Oil Podlaskie Centrum Olejowe Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)
* Przewidywany zakres obowiązków m.in.: 1. informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych oraz sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń;2. organizowanie szkoleń grupowych oraz szkoleń wskazanych przez osoby uprawnione,3. zlecanie przeprowadzania szkoleń instytucjom szkoleniowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych 4. finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS);5. prowadzenie spraw związanych z bonami szkoleniowymi i bonami na zasiedlenie;6. prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia oraz aktywizacji zawodowej (w tym Praca dla Młodych);7. realizowanie zadań dotyczących pomocy udzielanej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2018-04-20 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klienta, udzielanie informacji na temat oferty handlowej i przyjmowanie należności za zakupiony towar, praca w systemie zmianowym. Miejsce pracy: WrocławIstnieje możliwość podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy lub na 0,625 lub na pół etatu. System pracy wielozadaniowy. Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 38-81-940 lub elektroniczny: 31088pm (at) pl.tesco-europe.comOferta znajduje się w sali:G, A
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowo-płacowej. Stanowisko samodzielne, wymagające odpowiedzialności za prowadzenie dokumentacji. Dodatkowo prowadzenie spraw związanych z księgowością
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2016-12-29 - Bytom (śląskie)
reklama i handel towarów polskich na rynku wschodnim, delegacja na wschód w celu uzyskiwania nowych kontraktów, monitorowanie wniosków do współpracy,audyt,
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Ząbki (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów kluczowych firmy, negocjowanie warunków oferowanych usług z klientami pochodzącymi głównie ze Wschodu.
OLEGAL Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Zgodnie z Programem stażu m.in.- zapoznanie się zprzepisami bhp- nauka przygotowania ofert sprzedaży- nauka zawierania tranzakcji- nauka sporządzenia dokumentacji sprzedaży
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Żywiec (śląskie)
Zapoznanie z przepisami bhp, zapoznanie z zasadami ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania Kuratorium Oświaty w Opolu.Zapoznanie z dokumentacją wytwarzaną w wydziale, prace kancelaryjno-biurowe. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
KURATORIUM OŚWIATY W OPOLU - 2016-05-17 - Opole (opolskie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie oznaczeń metodami klasycznymi i instrumentalnymi, opracowywanie, wdrażanie i walidacja metod analitycznych, prowadzenie badań rutynowych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2016-10-06 - Turek (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa rachunków bankowych, dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych, udzielanie informacjio produktach bankowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie ofert przetargowych, pomoc prawna w zakresie obsługi spółki. Firma zajmuje się m.in sprzedażą wyrobów medycznych, mebli medycznych itp.
MULTIMED SP.Z.O.O - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
opieka nad osobą starszą, wsparcie w czynnościach dnia codziennego i pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego -praca w Niemczech
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ŁÓDŹ - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
Nawiązanie współpracy z klientami z Algierii.Obsługa i prowadzenie social media, także w języku arabskim.Tworzenie prezentacji marketingowych w języku angielskim i arabskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
Czynne rekrutowanie kandydatów do pracy, kontakty z urzędnikami w celu załatwienia pozwolenia na pracę, wiz, kontakty z mediami w celu zamieszczania ogłoszeń o pracę w Ukrainie, Białorusi i innych wschodnich rynkach pracy, kontakt z kandydatem, wypełnianie dokumentów do zatrudnienia, kontakty z innymi komórkami (działami) w spółce. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.raportowanie wyników analiz w zakresie sprzedaży i kosztów.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2017-11-24 - Mielec (podkarpackie)
według stanowiska
Aneta Bałut STUDIO FRYZUR - 2017-04-21 - Michałowice (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa telefoniczna i e-mail klientów, obsługa programu do obsługi klientów, przygotowywanie dokumentacji dla klientów - oferty,
AKADEMIA SZKOLEŃ I ROZWOJU SUPERIOR MAŁGORZATA JUCHA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Brak danych
Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa wózków akumulatorowych platformowych,podnośników widłowych,załadunek,rozładunek,przewóz surowców
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Mieczysławka (lubelskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizowanie zamówień, obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa programu "SUBIEKT"
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zabiele (lubelskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa kasy, prowadzenie korespondencji formy, archiwizacja pism, redagowanie dokumentów firmowych, rejestracja faktur
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Leszno (wielkopolskie)
naprawy mechaniczne pojazdów, wymiana opon
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Chorzów (śląskie)