SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Mielec oferta pracy Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.raportowanie wyników analiz w zakresie sprzedaży i kosztów.
Data publikacji: 2017-11-24
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.raportowanie wyników analiz w zakresie sprzedaży i kosztów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bardzo dobra znajomość programu Ms Excel (warunek konieczny) - korzystanie z funkcjonalności bazodanowych: tabele przestawne, funkcje sumujące, wyszukiwania i adresu,dobra umiejętność analizowania danych i syntezy informacji oraz umiejętność logicznego i analitycznego myśleniamile widzane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość systemów ERPwykształcenie min. średnie w kierunku nauk ścisłych bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Officeodpowiedzialność, staranność,dokładnośść, umiejętność pracy pod presją czasu, elastycznośćpriorytetyzowanie zadań i efektywne zarządzania czasem,zdolność szybkiego uczenia się,komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresoawne ofertą pracy proszone są o wysyłani e CV na adres e-mailowy: akaluska (at) colfarm.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 24.11.2017
Oferta pracy ważna do: 23.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Olewin (małopolskie)
Prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ksią handlowych oraz sporządzanie sprawozdań finsnsowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych, praca w godz. 8-16. Wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym
"GRANT" Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Opole (opolskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż samochodówObsługa klienta w salonie aut nowych
kontakt przez OHP - 2017-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych. Sporządzanie ofert - tłumaczenia dokumentacji - ustne oraz pisemne
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Olbrachtów (lubuskie)
•podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży,•opracowanie i wdrażanie programów skierowanych do młodzieży, dofinansowanych ze środków UE,•planowanie, realizacja i koordynacja współpracy zagranicznej,•organizowanie dla uczestników zajęć z zakresu edukacji europejskiej, również przy udziale partnerów,•uczestnictwo w szkoleniach w zakresie współpracy z zagranicą, możliwości i zasad korzystania z funduszy europejskich,•prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej w zakresie realizowanych działań
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Dobieszkowie - 2017-06-13 - Dobieszków (łódzkie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z nimi, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mielec (podkarpackie)
wykształcenie średnie, doświadczenie rok, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość pakietu Office, znajomość materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa mieszalnika farb i tynków.obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK, opiniuje i stwierdza zgodność rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW, przedatwienie propozycji rozwiązań w sprawch organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenie i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie czystości
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Ewy Krauze - 2018-02-07 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klienta, w tym obsługa kasowa, sprzedaż produktów finansowych, wykonywanie działań marketingowych
STEFCZYK FINANSE-TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK - 2017-03-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
-obługa kasy fiskalnej-obsługa klienta
BARTEK Sławomir Kobus - 2016-10-17 - Gałków Mały (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, kontrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-03 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Kosztorysowanie, sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowanie i rozliczanie robót budowlanych. Prowadzenie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień, przetargów. Kontakty z mieszkańcami i organami samorządowymi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta; archiwizacja dokumentów (zgodnie z programem stażu) (pn-pt8-16)
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Bełchatów (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zestawu komputerowego posiadającego licencjonowane do konstrukcji, modyfikacji oraz tworzenia układów kroju.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Siepraw (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenia specjalistyczne w Towarzystwach Ubezpieczeniowych w zakresie wykonywania zawodu, nauka produktów ubezpieczeniowych, nauka obsługi klientów, bieżąca nauka zawodu w zakresie sprzedazy ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Będzin (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur oraz dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktu z dostawcami i odbiorcami, utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu księgowości, zamawianie materiałow bezpośrednich i pośrednich do produkcji, utrzymywanie kontaktu z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie ofert do odbiorcówWYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, 1 rok doświadczenia , znajomość obsługi komputera, obrotu materiałowego - materiałów do produkcji, znajomość ustawy VAT- wystawianie odnośnych dokumentów,mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Zakłady Metalowe "KOZAMEX" ZPCHR - 2016-12-20 - Lisów (śląskie)
utrzymania i naprawa infrastruktury technicznej oraz urządzeń własności Spółki PKP TELKOL sp.z o.o., prace związane z utrzymaniem infrastruktury kablowej miedzianej, światłowodowej oraz urz. telekomunikacyjnych, usuwanie usterek i awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
realizacja planów sprzedaży, utrzymanie trawłych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, przyjmowanie i realizowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, fakturowanie sprzedaży, wyjasnianie różnic cenowych, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zadania związane z zasobami ludzkimi,wsparcie działań tłumaczeniowych,zapewnienie zgodności działań projektowych z globalnym systemem,wspierania analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażania struktur i strategii mających na celu poprawę efektywności organizacji HR, zapewnienie regularnych sprawozdań z prjektów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)