SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2091) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2091)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- obsuga klientów w siedzibie firmy oraz w terenie- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urzdzeń- budowanie trwaych i dobrych relacji ze staymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientówRodzaj umowy:Umowa o prac na czas określony (praca od poniedziaku do piątku, w godz. 9-17)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 2091)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie: min. średnie;- prawo jazdy kat. B;- dyspozycyjność- dobra znajomość obsugi komputera (programy biurowe)- doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)- umiejtność prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych- dodatkowym atutem bdzie doświadczenie w pracy w branży AGD lub chodniczej/klimatyzacyjnej
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mailowy: biuro (at) prymus.bydgoszcz.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 09.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów ortopedycznych realizacja zamówień internetowych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Gubin (lubuskie)
- przygotowywanie ofert w branży elektrotechnicznej;- sporządzanie wycen i kosztorysów dla klientów.
TELEKTRIM S.A. - 2018-01-16 - Chełm (lubelskie)
- Utrzymywanie kontaktów handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Nadzór nad realizacją harmonogramów dostaw, organizacja logistyki dostaw- Optymalizacja kosztów
Telmex sp. z o.o. - 2016-04-01 - Białystok (podlaskie)
utrzymywanie dotychczasowych oraz budowanie nowych relacji z Klientami, wysyłanie ofert, realizacja kontraktów, reprezentowanie firmy podczas targów krajowych i międzynarodowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-11-10 - Rusiec (łódzkie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa stron i baz danych, obsługa klienta, redakcja tekstów w serwisach.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,opracowywanie rocznego planu budżetu w ujęciu rzeczowym w celu zaopatrzenia potrzeb gospodarczych,sporządzanie zapotrzebowania na potrzeby biura,prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej,zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania mediów telekomunikacyjnych,prowadzenie bieżących zestawień kosztów ponoszonych przez wszystkie jednostki,sporządzanie kalkulacji kosztów ponoszonych przez PWK OHP odpowiedzialność za nadzorowanie podręcznego magazynku,odpowiedzialność za nadzorowanie archiwum Pomorskiej WK OHP,prowadzenie pod względem merytorycznym gospodarki majątkowej,nadzorowanie nieruchomościami PWK OHP,
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności, Firma oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-12-14 - Bełchatów (łódzkie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
- kontakt z kontrahentami z Chin,- prowadzenie korespondencji w języku chińskim i angielskim,- zmawianie części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych
INTER CARS S.A. - 2018-04-16 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
Koordynacja transportu własnego i zewnętrznego,wyszukiwanie towarów i ładunków na przwóz własnym transportem,poszukiwanie ładunków powrotnych,negocjacje umów,wypełnianie dokumentów przewozowych CRM,rozliczanie kierowców
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-09-02 - Przemyśl (podkarpackie)
Rekrutacja pracowników z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów stacji
BP POLSKA SERVICES SP. Z O.O - 2016-04-12 - Słubice (lubuskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrfowo-płacowej,tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych naliczanie składek ZUS, i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
przewóz materiałów sypkich
"AN-POL" Firma Transportowo-Handlowo-Usługowa Robert Bandrów - 2018-01-11 - Pielgrzymka (dolnośląskie)
Umowa o pracę tymczasową - Holandia. Malowanie elementów ze stali, zabezpieczenie części stalowych powłoką antykorozyjną, malowanie proszkowe i natryskowe komponentów, obsługa maszyn i urządzeń.
Contrain Poland Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Holandia (Holandia)
Nadzór nad jakością w zakładzie
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-10-18 - Wartkowice (łódzkie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Zapewnienie obsługi klienta Kart Platinium w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
PRZYJMOWANIE I ROZŁADUNEK TOWARÓW (DOSTAW), PRZYGOTOWANIE TOWARÓW, INNE PRACE ZWIĄZANE Z PRACĄ MAGAZYNU TOWAROWEGO.
MIRA-LUX International LTD Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Klaudyn (mazowieckie)
planowanie, realizacja i koordynacja projektów marketingowych i operacyjnych; redagowanie informacji marketingowych; zarzadzanie zawartością strony www i profilu FB; analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych; optymalne dobieranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych; współpraca z działem handlowym w zakresie prowadzenia akcji marketingowych; analiza działań konkurencji
SPOŁEM Tarnowska Spółdzielnia Spożywców - 2016-07-27 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie biura i obsługa klienta, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji i kontrola przebiegu pracy środków transportu, wydawanie kart drogowych oraz raportów pracy sprzętu i transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
INVESTMA Adam Noworyta - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy, uregulowań prawnych
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Poznań (wielkopolskie)
sporzadzanie dokumentów w jwz. koreański, i angielskim, tłumaczenie slowne i uczestnictwo w spotkaniach handlowych i telekonferencjach, sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedażowych, samodzielny kontakt z klientem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Zaścianki (podlaskie)
Opieka nad osobami starszymi.
Ziółkowska Halina Dom Opieki "LILIOWY DWOREK" - 2018-03-28 - Łączna (świętokrzyskie)