SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kielce oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 057,31 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych
Data publikacji: 2017-09-11
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 057,31 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 057,31 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Kolberga 4, 25-620 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ofpr/17/3497
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Kolberga
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2017
Data dodania oferty pracy: 11.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-10-05 - Stryszów (małopolskie)
zaopatrzenie w materiały budowlane
Budomex Sierpc Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-08-29 - Sierpc (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi maszyny zbrojarskiej
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-01-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
IMEXLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
promocja produktów, szukanie partnerów handlowych o podwykonawców produkowtórnych urządzeń, koordynacja umów i dostaw urządzeń z Ukrainy, nanoszenie zmian w rysunkach technicznych za pomocą programu Auto-Cad
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FLORTECH ANDRZEJ STYCZYŃSKI - 2017-05-26 - Turek (wielkopolskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
oferta tylko dla osób zarejestrowanych w PUP Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Krapkowice (opolskie)
Opieka nad osobami starszymi i chorymi, pomoc przy czynnościach codziennych, higiena, pomoc w żywieniu, pomoc w poruszaniu się. Praca stacjonarna w systemie zmianowym 12/24 godz. Pracodawca jest otwarty również na nawiązanie współpracy na podstawie umowy zlecenia. Sposób aplikowania: telefonicznie 601-65-34-90 lub mailowo: ds-zw (at) wp.pl. Miejsce wykonywania pracy Dom Seniora Zielone Wzgórze.
A.M.C. Mikołaj Markowski - 2016-03-01 - Dąbrówka Wielka (pomorskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
zawieranie kontraktów z kontrahentami z UE, Rosji i Białorusi, kontrola procesów produkcji wyrobów gastronomicznych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Uniejów (łódzkie)
pozyskiwanie klientów do katalogu firm, przedstawianie możliwości promocyjnych i reklamowych klientom, teoretyczne i praktyczne poznawanie oferty usługowej firmy, przygotowywanie oferty reklamowej pod indywidualne potrzeby klientów, opracowywanie indywidualnej promocji dla klienta, sprzedawanie powierzchni reklamowych w wydawnictwach firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Gostynin (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: prowadzenie biura Szlaku TeH2O; stały kontakt i współpracę z obiektami na Szlaku; ewaluację działań i funkcjonowania obiektów na Szlaku; pozyskiwanie nowych partnerów i obiektów dla Szlaku; kontakty z mediami; wypracowanie, rozwój i utrwalenie marki Szlaku; opracowywanie i koordynację strategii i kampanii promocyjnych Szlaku; prowadzenie analiz marketingowych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania Szlaku.
Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Świdnica (dolnośląskie)
kontakty z zewnętrzną firmą księgową (ustalanie sald); przygotowanie przelewów bankowych, kontakt z bankiem; wypełnianie deklaracji podatkowych; administracja inwestycji oraz środków trwałych i inne
THE EUROPEAN VAN COMPANY Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Końskie (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta.Godziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2018-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
hurtownia medyczna- sprzedaż przez telefon produktów medycznych dla gabinetów stomatologicznych (sprzęt jednorazowy: rękawiczki, strzykawki, igły), kontakty ze stałymi odbiorcami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, nadzór nad systemem zarządzania ISO 17043, zbieranie informacji o zapotrzebowaniach, organizacja badań biegłości i szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa przedsprzedażowa( obsługa klientów detalicznych, doradztwo, przyjmowanie zamówień), rejestracja zamówień, czynności związane z administrowaniem oferty firmy w firmowym sklepie internetowym
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Wieruszów (łódzkie)
Składanie zamówień, negocjacje cen, upusty, nadzór nad transportem, koordynowanie wykorzystania środków transportu i nadzór nad stanem technicznym, prowadzenie działań związanych z pracami budowlanymi, harmonogramem. Wymagane: wykształcenie wyższe logistyczne i pokrewne, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Sulęcin (lubuskie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)