SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI

Wynagrodzenie: od 1 650 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45

Data publikacji: 2018-07-18

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowymGodziny pracy: od 7.45 do 15.45

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 650 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
do wynagrodzenia dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przpisami

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik informatyk*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 650 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Data zakończenia pracy: 31.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik teleinformatyk*

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata WYMAGANIA DODATKOWEłatwość nawiązywania kontaktów; zdolności interpersonalne; komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 26.07.2018 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-29/I/2018".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Artyleryjska

Numer budynku pracodawcy: 3B

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2018

Data dodania oferty pracy: 18.07.2018

Oferta pracy ważna do: 26.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - RYNKI BLISKOWSCHODNIE - od 6 000 PLN

- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI MIĘDZYNARODOWEJ - do 2 000 PLN

Wykształcenie min. średnie; co najmniej rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich); załatwanie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi; planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI PRZETARGU - od 2 000 PLN

Obsługa aplikacji Pomoc żywnościowa, weryfikacja dokumentów dot POPZ 2014-2020
TDM ARRTRANS S.A - 2017-01-03 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 3 000 - 3 750 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych:umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowych itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja czasu pracy (listy obecności, weryfikacja, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa, przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczenia wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wpłat itp.), fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowy odpisów na ZFSS, rozliczanie wczasów pod gruszą itp. , udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych), - pozostałe rozliczenia z pracownikamiZagadnienia finansowo-księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp.(bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
Burkle Sp z o o - 2017-10-23 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa w języku polskim i angielskim klientów biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzedaży produktów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS.ROZWOJU - od 5 500 PLN

Planowanie, przygotowywanie, realizacja i przekazywanie inwestycji do eksploatacji.
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-05-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA PRODUKCJI CHEMICZNEJ/ SPECJALISTA TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI - 2 200 - 2 700 EUR

Ważenie i mieszanie surowców z uwzględnieniem specyfikacji receptury. Obsługa systemu sterowania procesem produkcji. Dbanie o przechowywanie i usuwanie surowców. Czyszczenie i dezynfekcja zbiorników produkcyjnych. Dokumentacja procesu pracy i zachowanie norm wysokiej jakości.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (NR 0509) - od 2 100 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów, przygottowywanie raportów, analiza rynku, przygotowywanie akcji promocyjnych i marketingowych
2.4.6. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Sprzedażproduktów i usług, pozyskiwanie klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa programów. Przyjmowanie reklamacji, promocje, reprezentacja przedsiębiorstwa.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Włodawa (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA/KASJER W SKLEPIE MIĘSNYM - do 2 500 PLN

Obsługa klientów w sklepie mięsnym.
SKLEP MIESNY Krystyna Grudzińska - 2017-01-12 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

prace pomocnicze w kuchni
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2016-06-21 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA (UZUPEŁNIENIE PRACY INTERWENCYJNEJ FP) - od 2 500 PLN

sprawowanie nadzoru nad przeglądami technicznymi obiektów, administrowanie obiektami, koordynowanie prac związanych z usuwaniem awarii, praca : Księginice 4 oraz w terenie Gminy Lubin
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Księginice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA TERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 100 PLN

Świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, w szczególności realizacja zadań w zakresie terapii uzależnień od alkoholu, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Przychodni Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia i Dziennego Oddziału Terapii Uzależnień od Alkoholu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Jednostek organizacyjnych OLU SP ZOZ w Lublinie.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjętymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Radomsko (łódzkie)

SPECJALISTA REHABILITANT - od 2 000 PLN

zajęcia rewalidacyjne z dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową
Szkoła Podstawowa nr 5 Wisła - 2018-06-15 - Wisła (śląskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH - od 3 000 PLN

- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY NA RYNEK KRAJOWY - od 4 000 PLN

opracowywanie ofert,dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie, zdobywanie nowych klientów, obsługa aktualnych klientów, realizacja celów sprzedażowych.
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-08-04 - Rusiec (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE - do 1 400 PLN

Bieżąca weryfikacja zamówień na platformach: Alibaba, MakePolo, Made-in-China, DHGate, Global Sources, pod kątem terminowości realizacji, dostępności towarów, płatności itd., tworzenie ofert, zestawień, raportów i analiz, bieżące monitorowanie terminowości wysyłania paczek i ich dostarczania do klienta, kontakt z klientem i z partnerami spoza Polski w celu weryfikacji poprawności złożonych zamówień i uzupełnienia danych, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wołomin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BHP - do 3 500 PLN

Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA REHABILITACJI - od 4 000 PLN

Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
MKW Sp z o.o. - 2017-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA Z WYLEWANIA POSADZEK ŻYWICZNYCH - od 3 250 PLN

układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA W SEKTORZE B2B - do 1 750 PLN

Wykonywanie połączeń wychodzących w celu pozyskiwania nowych klientów, sprzedaż środków czystości/dezynfekcyjnych/kosmetyków.
SEPTI-MED - 2015-12-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Zabrze (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

pomoc przy przygotowywaniu wniosków o dotacje
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Augustów (podlaskie)