SPECJALISTA DO SPRAW KADR Rakowice Małe oferta pracy Burkle Sp z o o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 750 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych:umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowych itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja czasu pracy (listy obecności, weryfikacja, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa, przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczenia wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wpłat itp.), fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowy odpisów na ZFSS, rozliczanie wczasów pod gruszą itp. , udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych), - pozostałe rozliczenia z pracownikamiZagadnienia finansowo-księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp.(bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
Data publikacji: 2017-10-23
Lokalizacja: Rakowice Małe (dolnośląskie)
Pracodawca: Burkle Sp z o o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-600 Rakowice Małe 17B, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych:umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowych itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja czasu pracy (listy obecności, weryfikacja, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa, przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczenia wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wpłat itp.), fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowy odpisów na ZFSS, rozliczanie wczasów pod gruszą itp. , udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych), - pozostałe rozliczenia z pracownikamiZagadnienia finansowo-księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp.(bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rakowice Małe
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lwówecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe, rzetelność, skrupulatność, znajomość KP, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Burkle Sp z o o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-600 Rakowice Małe 17B, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty w godzinach 08.00-15.00, tel. 75-7824915 w. 207, e-mail j.kwolek (at) buerkle.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lwówecki
Gmina pracodawcy: Lwówek Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rakowice Małe
Numer budynku pracodawcy: 17B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.10.2017
Oferta pracy ważna do: 22.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zatrudnianiem cudzoziemców.Prowadzenie rozmów z kandydatami jak również weryfikacja dokumentów pobytowych i dokumentówosobowych w urzędach z miejsca ich wystawienia, prowadzenie rozmów z agencjami zatrudnienia z poza terenu Polski.
LEO I VIRGIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism,- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzedu w sądach i innych organach,- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, pomiar u klienta, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Kolonowskie (opolskie)
Prace przy linii montażowej, składanie części elektronicznych i podzespołów. Prace magazynowe, pakowanie gotowych produktów. Kontrola jakościowa produkowanych wyrobów. Umowa opracę tymczasową. Praca na trzy zmiany w systemie 4-brygadowym. Miejsce pracy Biskupice Podgórne.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż produktów firmy na rynku izraelskim.Obsługa klienta w języku hebrajskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
INNOVATION GROUP POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Chocznia (małopolskie)
MOŻLIWOŚĆ PRACY W DOMU PRZEZ INTERNET.Dodawanie i aktualizacja ofert produktowych na portalach sprzedażowych.
Michał Ludowicz Mediopress - 2016-06-07 - Krzywiń (wielkopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy produkcji, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie zasiłków i wynagrodzenia chorobowego , sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US. Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Leann Stańczyk Spółka Akcyjna - 2016-07-01 - Słupsk (pomorskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad rozładunkiem i przyjmowaniem towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków dostaw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań w ramach projektu wdrożenia narzędzi informatycznych dla przedsiębiorstw, konsultacje przedwdrożeniowe, analiza i rozwiązywanie problemów, tworzenie dokumentacji projektowej, przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników, obsługa aktualnych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
przygotowanie ofert handlowychkoordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowychnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientamisporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie ofert, prezentacji, spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami, przygotowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja bazy klientów
SWT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Zator (małopolskie)
Aktywne powadzenie działan handlowych i promocyjnych, rozbudowa bazy klientów. Negocjacje handlowe, regularny kontakt z kleintem, monitorowanie rynku i konkurencji. Realizacje wyznaczonych celów sprzedaży. Bieżące raportowanie pracy, przygotowanie analiz i prezentacji. Współuczestictwow koordynowanowaniu działań handlowych
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2017-04-28 - Wadowice (małopolskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Praca na stanowisku sprzedawca stoisk tradycyjnych np. wyroby garmażeryjne, mięso- wędliny, sery, ryby, obsługa klienta (bez obsługi kasy fiskalnej).Miejsce pracy: różne lokalizacje na terenie Wrocławia.Na początek umowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony.Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: Kierownik Działu Płac i Spraw Osobowych, al. Jana Kasprowicza 85 (I piętro), 51-146 Wrocław, w godz. 7:30-14:00; tel.: 71 37 72 966 lub 71 34 22 728, e-mail: kadry (at) tradycjaijakosc.com.pl
TRADYCJA I JAKOŚĆ Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lubachowy (świętokrzyskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2018-01-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS
BIURO INFO-KOSZT mgr inż. Janina Machnik - 2018-02-06 - Świętochłowice (śląskie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)