SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Przemyśl oferta pracy REM II SPÓŁKA z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja transportu własnego i zewnętrznego,wyszukiwanie towarów i ładunków na przwóz własnym transportem,poszukiwanie ładunków powrotnych,negocjacje umów,wypełnianie dokumentów przewozowych CRM,rozliczanie kierowców
Data publikacji: 2016-09-02
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: REM II SPÓŁKA z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja transportu własnego i zewnętrznego,wyszukiwanie towarów i ładunków na przwóz własnym transportem,poszukiwanie ładunków powrotnych,negocjacje umów,wypełnianie dokumentów przewozowych CRM,rozliczanie kierowców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 30.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw logistyki
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy mile widziany,łatwość nawiązywania kontaktów,dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: REM II SPÓŁKA z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Nestora 1, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Nestora
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: produkcja i montaż okien i drzwi PCV i Al.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 02.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzanie i korekta ogłoszeń przetargowych pod względem merytorycznym, dodawanie specyfikacji do ogłoszeń, w razie braków istotnych informacji w ogłoszeniu kontakt z organizatorami przetargu.
Grupa BIZNES POLSKA - Wnorowski i wspólnicy spółka jawna - 2016-02-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
dokumentacja sprzedażowa i wysyłkowa, potwierdzanie dostaw, plany produkcji, raporty, ewidencja magazynowa, kontekty z odbiorcami i inne
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2016-06-20 - Żyrardów (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa administracyjna biura, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień
SERWISPALET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Wiktorówko (wielkopolskie)
kontrola procesu produkcyjnego (konstrukcja stalowa)
KAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Kleszczów (łódzkie)
Telefoniczny kontakt z klientem portalu turystycznego (rezerwacje hoteli, wycieczek, zmiany w rejestracjach itp.)
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Znajomość przepisów: Ustawa o Zamówieniach Publicznych i Prawo Budowlane. Sporządzanie kosztorysów ofertowych, sporządzanie dokumentacji ofertowych do przetargów, współpraca ze zleceniodawcami w zakresie realizowanych robót.
"Maldrobud" Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-03-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
sprzedaż i obsługa partnerów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik fizyczny
"STOLARSTWO - WYRÓB GALANTERII DRZEWNEJ" - 2016-08-23 - Juszczyn (małopolskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-03-28 - Chojnice (pomorskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Suwałki (podlaskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów; Tworzenie lub współtworzenie profilu poszukiwanego pracownika; Sporządzanie opinii i rekomendacji kandydatów; Monitorowanie rynku pracy; Rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych; Budowanie relacji z klientami, pracownikami i kandydatami;
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Kluczbork (opolskie)
tworzenie dokumentacji technicznej 2D,sporządzanie koncepcji technicznej maszyn,kalkulacja i optymalizacja kosztów wytworzenia produktów.Nadzór nad realizacją projektów ,sporządzanie ofert cenowych
Przedsiębiorstwo Remontowo Montażowe Sp.z o.o. - 2016-08-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
ochrona mienia, sprawdzanie i kontrola nad zagrożeniami, praca na 1/2 etatu lub umowe zlecenie
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Wadowice - 2016-12-19 - Wadowice (małopolskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:•AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FINANSOWYCH•REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH•POZYSKIWANIE NOWYCH CZŁONKÓW KASY•WSPÓŁUDZIAŁ W ORGANIZOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA RYNKU LOKALNYMOFERUJEMY:-ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY,-LICZNE SZKOLENIA PODNOSZĄCE KWALIFIKACJE-SAMODZIELNE I ODPOWIEDZIALNE ZADANIA
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania, opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów, ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania, współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów umundurowania, organizowanie testów użytkowych przedmiotów umundurowania, w tym opracowywanie programu testowania, opinii dotyczących testowanych przedmiotów, prowadzenie dokumentacji dot. testowania oraz ewidencji przedmiotów przekazywanych do testowania
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-10-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie strategii i planów marketingowych, wsparcie w działaniach marketingowych placówek firmy, promocja marki w sieci: internet, mediach społecznościowych, tworzenie materiałów graficznych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie transakcji i zamówień sprzedaży, korespodencja z klientami, obsługa sprzedaży bezpośredniej i wysyłkowej, rozpatrywanie reklamacji, obsługa zamówien telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Janowo (pomorskie)
jw.
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Zmywanie naczyń, pomoc przy pracach w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Maciejewo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec - 2016-09-08 - Trzebownisko (podkarpackie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej w firmie zatrudniajacej ok. 30 pracowników, naliczanie płac
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-24 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
- Samodzielnego prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla 250 pracowników, prowadzenia ewidencji czasu pracy, kontroli dokumentacji legalizacji zatrudnienia pracowników tymczasowych, sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PIT, obsługi systemu kadrowo-płacowego w związku z naliczaniem wynagrodzeń, współpracy z instytucjami zewnętrznymi: ZUS, US, współpracy z działem rekrutacji, przygotowywania zestawień płacowych, zaświadczeń dla pracowników. - Wynagrodzenie: 4700 zł brutto. Praca na umowę o pracę - 3 miesięczny okres próbny, z możliwością przedłużenia na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7.00-15.00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty ds. kadr i płac. Wymagana biegła obsługa programów: MS Office (Excel), Płatnik, Gratyfikant (mile widziana); bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, ZUS, PFRON, oraz prawa podatkowego. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub/i rosyjskiego. Na ofertę mogą również aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Kontakt telefoniczny (tel.: 572-276-844) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: jobakse (at) jobakse.com.pl
SEBASTIAN POLOCZEK JOBAKSE - 2018-09-13 - Katowice (śląskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenia dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
zamawianie transportów, przygotowywanie dokumentacji ważenia towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru, sprawdzanie jakości towaruStanowisko dla bezrobotnego powyżej 30 roku życia spełniającego co najmniej jedno z niżej wymienionych kryteriów:1/ bezrobotny długotrwale,2/ bezrobotny powyżej 50 roku życia,3/ bezrobotny korzystający ze świadczeń z pomocy społecznej,4/ bezrobotny posiadający co najmniej jedno dziecko do 6 roku życia lub co najmniej jedno dziecko niepełnosprawne do 18 roku życia,5/ bezrobotny niepełnosprawny.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Kiełpiny (wielkopolskie)