SPECJALISTA DS. PRAWNYCH (DZIAŁ ZAWIERANIA UMÓW) Trzebownisko oferta pracy Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH (DZIAŁ ZAWIERANIA UMÓW)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Trzebownisko (podkarpackie)
Pracodawca: Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TRZEBOWNISKO 928B, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE MIĘDZY INNYMI ZA:•SPORZĄDZANIE I OPINIOWANIE UMÓW •IDENTYFIKACJĘ I ANALIZĘ RYZYK FORMALNO-PRAWNYCH W ZAWIERANYCH UMOWACH•NEGOCJACJE Z KONTRAHENTAMI •CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWIERANIEM UMÓW•ANALIZY I RAPORTOWANIE W ZAKRESIE UMÓWWYMAGANIA:•STUDENT LUB ABSOLWENT PRAWA LUB ADMINISTRACJI LUB FINANSÓW•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA HANDLOWEGO, KC , PZP•BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE)•DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ SAMODZIELNOŚĆ•KOMUNIKATYWNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE•ANALITYCZNY UMYSŁ I KREATYWNOŚĆ•ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO•PRAWO JAZDY KAT. B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRAWNYCH (DZIAŁ ZAWIERANIA UMÓW)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Nazwa pracodawcy:
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik Stec
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
TRZEBOWNISKO 928B, 36-001 Trzebownisko, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebownisko
Ulica pracodawcy: TRZEBOWNISKO
Numer budynku pracodawcy: 928B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.09.2016
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 06.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca w kontrahentami z Iranu oferującymi produkty żywnościowe, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowych, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiąci, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa stron internetowych.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-08 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: brak wymagań; podstawowa znajomość motoryzacji-mile widziana; sprzedaż produktów i usług; bezpośredni kontakt z klientem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
NORAUTO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Gliwice (śląskie)
Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów, przygotowywanie wycen zgodnie z obowiązującymi procedurami, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, bieżąca obsługa klienta, stała współpraca z pozostałymi działami.
ZPHU Alsecco sp.z o.o. - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych procedur oraz instrukcji i standardów BHP,•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego,•Prowadzenie szkoleń podnoszących świadomość pracowników w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska,•Przygotowywanie raportów, statystyk zestawień z zakresu BHP, bezpieczeństwa transportu
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej, implementacja szablonów HTML, praktyczna obróbka i tworzenie zdjęć produktów- praca w środowisku e-commerce, aktualizacja danych i informacji w systemie sklepu internetowego- obsluga systemu sprzedaży w internecie na platformie integrującej kilka różnych systemów w tym allegro, ebay,WooCommerce- obsługa klienta, analiza stanów magazynowych, analiza rotacji cen i trendów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2017-11-06 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa klienta sklepu, kasy fiskalnej oraz terminala płatności, rozliczanie kasy , dbanie o czystość stanowiska pracy. Miejsce pracy: Opole, Krapkowice, Kędzierzy
Interkadra Sp. zo.o. - 2016-11-23 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Organizacja imprez okolicznościowych
Kompleks Gastronomiczno-Wypoczynkowy Agnieszka Siwik-Karwowska - 2017-02-20 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. obsługi maszyny zbrojarskiej
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-01-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nadzór nad systemem kontroli dostepu do obiektów szkoły, prawidłowe funkcjonowanie systemów łączności, realizacja zleceń naprawy systemu łączności, prowadzenie zajęć dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
specjalista ds pozyskiwania funduszy, praca biurowa, cały etat, 8-17, brutto 3200-możliwe dodatkowo wynagrodzenie prowizyjne, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Transport towarów na terenie Polski, Czech i Słowacji.
Mendrela Sebastian "AS Mendrela" - 2017-08-22 - Gołkowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie asortymentu towaru; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; pomoc przy zamawianiu towaru; przyjmowanie i rozładunek towaru; sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem jakości; sporządzanie zgłoszeń reklamowych; analizowanie zakupu; zakup towarów za pomocą Internetu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów. Archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet. Nadzór nad dokumentacją oraz całością procesu transportowego. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami. Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta w Czechach i na Słowacji, oraz z Przewoźnikami. Przygotowanie raportów i analiz.Obsługa reklamacji
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Tychy (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA,- SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH ORAZ UMÓW SPRZEDAŻY,- POSZUKIWANIE I NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KLIENTAMI- DBANIE O NAJWYŻSZE STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA- REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, - PRZESTRZEGANIE OBOWIĄZUJĄCYCH PROCEDURPROSIMY O ZAWARCIE W CV KLAUZULI:„WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH W ROZUMIENIU USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH Z DNIA 10 MAJA 2018R. (DZ.U. Z 2018 R. POZ. 1000 ) ORAZ ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH RODO. WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE TYCH DANYCH DO CELÓW ZWIĄZANYCH Z REKRUTACJĄ."
PPHU "SOLO" MARCIN SOBOTA - 2018-07-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych, mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy. Pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo techniczne na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), wymagana bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, p/pożarowych, domofonowych i internetowych.Składanie szaf elektrycznych
AMPERON Marek Wolak - 2017-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt telefoniczny z klientem i kandydatami do projektu, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Sulejówek (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ławica (dolnośląskie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży. Weryfikacja działań konkurencji i dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi klientami z Rosji i Ukrainy. Wyjazdy firmowe do krajów wschodnich.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-17 - Witnica (lubuskie)
sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Staniątki (małopolskie)
- ZAPEWNIANIE TREŚCI NA STRONĘ (TEMATY PRAWNICZE)- WYSZUKIWANIE NIEZBĘDNYCH INFORMACJI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM- ULEPSZANIE JUŻ ISTNIEJĄCYCH PROCESÓW ANALITYCZNYCH- OBSŁUGA SOCIAL MEDIA- WSPIERANIE TELEFONICZNEGO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
COP CODEX SP.ZO. O. - 2016-07-14 - Rzeszów (podkarpackie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)