SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Szczecinek oferta pracy TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja planów sprzedaży, utrzymanie trawłych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, przyjmowanie i realizowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, fakturowanie sprzedaży, wyjasnianie różnic cenowych, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pilska 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja planów sprzedaży, utrzymanie trawłych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, przyjmowanie i realizowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, fakturowanie sprzedaży, wyjasnianie różnic cenowych, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie wg uzgodnień z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Pilska 13, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: Pilska
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy:
Przemysl Wyrobów z Tworzyw Sztucznychp.Kinga córka szefa telefon: 694-462-720Anna Błaszkiewicz-794-006-862
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017
Data dodania oferty pracy: 13.07.2017
Oferta pracy ważna do: 12.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakości i zgodności towarów z założonymi normami, kontrola prawidłowości procesów związanych z utrzymaniem systemu HACCP, współudział w tworzeniu dokumentacji jakościowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Kołobrzeska Grupa Producentów Ryb Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego, wizytowanie sklepów, obsługa programów biurowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-05 - Sulęcin (lubuskie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- obsługa sklepu internetowego- kontakt z klientami
FIRMA HANDLOWA "MAKAR" KUŹMA MAREK - 2018-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
,
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kluczbork (opolskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Umbrella Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, obsługa programów finansowo-księgowych.Realizacja zadań ksiegowych, wsparcie organizacyjnefirmy w codziennych zadaniach. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Łaziska (śląskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-14 - Zduny (wielkopolskie)
jw.
INVESTMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa sklepów IKEA w Portugali
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja projektów rekrutacyjnych (nie zajmujesz się sprzedażąnaszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe) - budowanieoraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału klienta -budowanie trwałych relacji z kandydatami, pracownikami i klientami -praca nad doskonaleniem bieżących metod rekrutacyjnych, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-21 - Opole (opolskie)
poznanie organizacji w firmie, produkcji i produktu końcowego, poznanie technik obsługi klienta, umiejętność konstruowania zamówień, pozyskiwanie dostawców i odbiorców, przygotowywanie ofert dla odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Oświęcim (małopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wsparcie rzecznika prasowego w prowadzeniu działalności media relations; prowadzenie codziennego monitoringu mediów; przygotowywanie comiesięcznych raportów jakościowych i ilościowych z działań zespołu komunikacji zewnętrznej; aktualizacja treści zamieszczonych na stronie www spółki w zakładach administrowanych przez zespół komunikacji zewnętrznej; nadzór nad zgodnością graficzną prezentacji powstających w innych obszarach spółki na potrzeby wystąpień publicznych; nadzór nad realizacją zapisów umów sponsorskich w obszarze komunikacji zewnętrznej; wspieranie zespołu ds. Darowizn; współpraca z agencjami PR, drukarniami oraz dostawcami innych usług w zespole komunikacji zewnętrznej
ANWIL S.A. - 2016-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców i produktów. Dokonywanie zakupów komponentów oraz półfabrykatów. Rozwijanie współpracy z dostawcami. Tworzenie oraz poszerzanie bazy dostawców. Prowadzenie negocjacji w kwestiach zakupowych oraz raportowanie ich wyników przełożonemu. Kontrolowanie stanów magazynowych oraz realizacji list zamówień.Raportowanie wniosków płynących ze współpracy z dostawcami.
TALEX Sp. z o.o. Spółka Komadytowa - 2016-10-13 - Borzytuchom (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY MIESZANEK PRZYPRAW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Przeprowadzanie na zlecenie sądu wywiadów w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. Sporządzanie opinii dla sądów i prokuratorów w obszarze właściwości sądu okręgowego.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-06-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Samodzielna obsługa podmiotów gospodarczych w pełnym zakresie rozliczeń wraz z kadrami.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Sulejówek (mazowieckie)
Obsługa koparko-ładowarki. Praca przy budowie tarczy antyrakietowej. Godz. Pracy 7.30-15.30. Przewidywany okres zatrudnienia ok. 6 miesięcy. Możliwość zapewnienia przez pracodawcę zakwaterowania i wyżywienia. Wstępnie kontakt telefonczny z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania.
ZAFER TAAHHUT INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI SA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-04-07 - Redzikowo (pomorskie)
Obsługa budowy: zamawianie materiałów budowlanych, prowadzenie stanów magazynowych, logistyka materiałów, prowadzenie rozliczeń kosztowych faktur zakupu, wystawianie dokumentów wz, kontakt z dostawcami, kontakt z kierownikami budowy w sprawie zapotrzebowania na materiał, sprawdzanie dokumentów wz z fakturami zakupu itp. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-18.00 w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o. o. - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Malowanie konstrukcji stalowych i elementów z stali nierdzewnej
ANDUR F.P.U.H. Sp.z o. o. - 2016-05-13 - Zabrze (śląskie)
Pracownik będzie kontaktował się z naszymi klientami drogą telefoniczną i podtrzymywał z nimi dobre relacje sprzedażowe jak również będzie pozyskiwał nowych klientów.
Górnośląskie Centrum Edukacji - 2016-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Legnica (dolnośląskie)