SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J.SŁOWACKI) K/M WARSZAWA LUB ZDALNIE Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J.SŁOWACKI) K/M WARSZAWA LUB ZDALNIE
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy (1500-2500 zł netto) Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, Możliwość wsparcia przy relokacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J.SŁOWACKI) K/M WARSZAWA LUB ZDALNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, Biegła znajomość języka słowackiego w mowie i piśmie, w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana jest znajomość języka angielskiego, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu pracy własnej, samodzielność i nastawienie na realizację celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków:: Bieżąca obsługa klientów obcojęzycznych, kontakt z klientami obcojęzycznymi oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. Elastyczne godziny pracy, prac stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/SK/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z pracownikami z Baiłorusi, Ukrainy, Rosji, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów tłumaczenie CV na język polski i ofert na język rosyjski i ukraiński
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-13 - Przemyśl (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Praca w spółce działającej na rynku nieruchomości, związana z wyjazdami w obrębie całego kraju.
PROFAM Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych dot. podatków, przygotowywanie zestawień i uzgodnień, wprowadzanie dokumentów do systemu komp., rozliczanie i kotrola rachunkowa sołtysów i inskasentów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Nowinka (podlaskie)
profesjonalna obsługa obecnych i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonych rynkachbudowanie relacji z klientami i umacnianie wizerunku firmyobsługa targów i wyjazdy służbowe do klientów (około 1 raz/ 2 miesiące)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Praca na określonych odcinku linii produkcyjnejWłaściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnychprzestrzeganie standardów produkcyjnych i jakościowych
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Pyskowice (śląskie)
Prowadzenie gospodarki transportowej. ZADANIA PODSTAWOWE:1) inicjowanie i planowanie zaopatrzenia oraz potrzeb finansowych;2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonej gospodarki;3) prowadzenie gospodarki i ewidencjonowanie rzeczowych składników majątku szkoły;4) realizowanie zaopatrzenia w materiały i sprzęt;5) zlecanie usług u podmiotów zewnętrznych;6) realizowanie zagadnień mobilizacyjno-obronnych w zakresie właściwości wydziału.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-01-24 - Legionowo (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-11-17 - Mielec (podkarpackie)
Marketing i handel
PL GRAFIX Damian Zięba - 2017-05-04 - Leżajsk (podkarpackie)
nadzór nad pracownikami, składanie zamówień, delegowanie zadań
JYSK Sp. z. o. - 2016-04-11 - Łuków (lubelskie)
pomoc przy produkcji pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
ogólny nadzór i odpowiedzialność za montaż elementów prefabrykatówprzygotowanie technologiczne obróbki montażuwdrażanie nowych technologii
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-27 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Gilowice (śląskie)
praca w kadrach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie pracowników ze Wschodu: Ukraina, Białorus, Mołdawia. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
WORK SERVICE AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2016-06-01 - Gdynia (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Błachów (opolskie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-07-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Sprzedaż hurtowa i detaliczna kostki brukowej
GROWO BRUK DESIGN Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Prowadzenie kontaktów handlowych z klientami firmy, w tym:wykonywanie uzgodnień z klientami i partnerami handlowymi w ramach zawieranych umów, porozumień, kierowanych ofert i przyjmowanych zamówień,zbieranie informacji na temat oczekiwań i wymagań klientów oraz podejmowanie niezbędnych działań na ich podstawie,opracowywanie ofertprowadzenie i koordynowanie działań związanych z dywersyfikacją rynku:prowadzenie monitoringu i analizy oczekiwań klientów, wyników walidacji wyrobów, ankietowanie zadowolenia klientów oraz inspirowanie potrzebnych działań na ich podstawie, prowadzenie i analizowanie działań promocyjnych i handlowychplanowanie przedsięwzięć handlowych i kosztów ich realizacji analizowanie i porównywanie cen wyrobów własnych i konkurencyjnych
DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż obuwia, zamawianie towarów u dostawców
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)