SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Mińsk Mazowiecki oferta pracy BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielna obsługa podmiotów gospodarczych w pełnym zakresie rozliczeń wraz z kadrami.
Data publikacji: 2018-06-12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 114 A, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielna obsługa podmiotów gospodarczych w pełnym zakresie rozliczeń wraz z kadrami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia usługowego prowadzenia ksiąg. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Warszawska 114 A, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, świadectwa ukończenia szkoły
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 114 A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 12.06.2018
Oferta pracy ważna do: 11.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zadań graficznych, reklamowych w pełnym zakresie.
Firma Usługowa INTEX Tomasz Kardaczyński - 2016-05-04 - Racibórz (śląskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-03-14 - Cmolas (podkarpackie)
Doradztwo, sprzedaz pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm. Wynagrodzenie od 3000-6000zł . Praca- Elbląg i okolice.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie SA - 2016-01-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczne i/lub mailowe wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (pomoc techniczna/kierowanie do serwisów/wysyłanie instrukcji obsługi itp.), telefoniczne i/lub mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja imprez kulturalnych organizowanych przez KCK
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2016-09-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- obsługa sprzedaży w serwisie Allegro- kompletowanie zamówień- wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz listów przewozowych- telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta- współpraca z pozostałymi działami
Mirosław Gockowiak - 2018-01-07 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Zgodny
SOEN Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór na ddokumentacją, organizacja transportu, wystawianie dokumentów transportowych, wystawianie faktur. Wynagodzenie do uzgodnienia min. 2000 zł
Polarica Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-03-01 - Głuchołazy (opolskie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania,odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego, identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji, znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji.
EPAM Systems Poland - 2016-03-23 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami i odbiorcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowanie tygodniowych, miesiecznych i rocznych raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
j.w.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
konsultacje z medycyny niekonwencjonalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielonki (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2017-06-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche, Rypin, ul. Mławska 47 B.W dniach 18-19.08.2016r. w godz. 09.00-15.30 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie (Klub Pracy) odbędzie się giełda pracy.Wymagania:min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, mile widziana znajomość programu Symfonia
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przywożenie towaru, wystawianie faktur, pakowanie i wysyłanie towaru, obsługa klienta internetowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-02 - Gubin (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przesyłanie zamówień do działu produkcyjnego, harmonogramowanie zamówień, negocjowanie i zamawianie usług transportowych, dbałość o kompletność dokumentacji wysyłkowej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - mile widziane logistyka lub handel, min. pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku, dobra znajomość pakietu Office (Excel, Outlook, Word, PowerPoint), odpowiedzialność, dokładność, terminowość, komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
"LENTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-13 - Lubliniec (śląskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych produktówBudowanie i rozwijanie relacji z klientamiBadanie potrzeb klienta i doradztwo w zakresie doboru właściwych produktów lub usługPrzygotowanie ofert handlowychFakturowanie, raportowanie i prowadzenie dokumentacjiObsługa po sprzedażowa klienta
kontakt przez OHP - 2018-03-15 - Skoczów (śląskie)
Poszukiwanie specjalistów z Ukrainy, Rosji, Białorusi do pracy w Polsce zgodnie z wymaganiami klienta. Przeważnie poszukiwani są kandydaci z branż: hotelarskiej, budowlanej, transportowej, produkcyjnej, metalowej, gastronomicznej, Sporządzanie dokumentacji dla legalizacji pracy kandydata, poszukiwanie mieszkania dla pracowników. Koordynacja przyjazdu do pracy. Pilnowanie terminów wiz pracowników i składanie na bieżąco dokumentów dla przedłużenia pozwoleń na pobyt i pracę. Praca w godz.: 9-17.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków
SMB Consulting - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)
wycena produktów,przygotowanie dokumentacji przetargowej, sporządzenia raportu z przetargu w excelu,kontakt z dostawcami, monitorowanie stanu realizacji przetargu.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
1. Konfigurowanie nowego sklepu pod kątem systemów płatności, wysyłek, artykułów, aplikacji, kategorii produktów, innych boxów na stronie głównej wraz ze stopką. 2. Zakładanie i konfiguracja kont Skąpiec, Ceneo, Nokaut, Opineo, Paypal, dPay.3. Sprawdzanie sklepu pod kątem graficznym i gramatycznym4. Przeprowadzanie testów sprzedażowych pod kątem działania formularza sprzedaży we wszystkich kategoriach sklepowych.5. Sprawdzenie panelu klienta logowanie, odzyskiwanie hasła.6. Konfiguracja emaili wychodzących do klienta7. Konfiguracja programu lojalnościowego rabatowego8. Współpraca z programistami z Maneuver9. Czynny udział w projekcie10. Koordynowanie pracy zespołu 4-5 osób pod kątem poszukiwania produktów i wdrażania ich do sklepu oraz tworzenia artykułów pod pozycjonowanie, pozyskiwania kontaktów do przedstawicieli, logowania do platform sprzedażowych online B2B, zawierania umów z hurtowniami, pozyskiwania cenników w pliku xml i współudział w tych działaniach.
TOMASZ RONATOWICZ TOP SOCZEWKI - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
kontrola stanu bezpieczeństwa pracy
CENTRO PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa partnerów handlowych, rozpatrywanie reklamacji, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym towarów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, czynny udział w inwentaryzacjach
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Jabłonna (mazowieckie)
Praca na produkcji, raportowanie procesów produkcji
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Sandomierz (świętokrzyskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Praca w pralniach wodnych w Krakowie Podgórzu/Zabłociu. Osoby przyjęte na stanowiska będą odpowiedzialne za obsługę urządzeń piorących, suszących oraz sortowanie i składanie asortymentu.
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)