SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMU URZĄDZEŃ PRALNICZYCH Kraków oferta pracy ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMU URZĄDZEŃ PRALNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca w pralniach wodnych w Krakowie Podgórzu/Zabłociu. Osoby przyjęte na stanowiska będą odpowiedzialne za obsługę urządzeń piorących, suszących oraz sortowanie i składanie asortymentu.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NA DOŁACH 6, 30-704 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w pralniach wodnych w Krakowie Podgórzu/Zabłociu. Osoby przyjęte na stanowiska będą odpowiedzialne za obsługę urządzeń piorących, suszących oraz sortowanie i składanie asortymentu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMU URZĄDZEŃ PRALNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik pralni chemicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Nazwa pracodawcy:
ARIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
LIMANOWSKIEGO 11, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: LIMANOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik pralni chemicznej
Data dodania oferty pracy: 18.10.2017
Oferta pracy ważna do: 16.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spotkania z kontrahentami, promocja przedsiebiorstwa w mediach i na rynku, sledzenie działan konkurencji
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Zaskale (małopolskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Skierniewice (łódzkie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
MAJA Ewelina Piotrowska - 2016-06-13 - Kańkowo (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń na samochody flotowe
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Nowy Targ (małopolskie)
- kosztorysowanie - sporządzanie kosztorysów- analiza dokumentacji na etapie przetargowym
P.W. "EBUD"- Przemysłówka Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wózka widłowego wysokiego składowania, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Myślenice (małopolskie)
Realizacja metodyk eksperymentalnych, tworzenie zajęć projektowych dla dzieci i łodzieży metodą eksperymentu, realizacja warsztatów dla nauczycieli, realizacja zajęć z rodzicami, ewaluacja procesu nauczania
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta kluczowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Słomniki (małopolskie)
pozyskiwanie klientów na terenie Polski, Ukrainy, pisanie ofert, telemarketing, rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Trzebinia (małopolskie)
przygotowywanie towaru, ekspozycja
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Suwałki (podlaskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klientów działających na rynku polskim:- realizacja zamówień,- fakturowanie,- kontrola spływu należności,- utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-08-10 - Zarzecze (podkarpackie)
nadzór nad dokumentacją, realizacja procesu produkcyjnego, wsparcie techniczne dla produkcji, optymalizacja czasu produkcji
Jaksa Jacek - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw szkoleń. Obsługa Sprzętu biurowego i komputerowego. Prowadzenie rozmów z klientami. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Andrzej Jabłonowski Cukiernia U Jabłonowskich - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji;pozyskiwanie nowych klientów;utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi;analizowanie wyników sprzedaży;tworzenie ofert handlowych;negocjowanie umów i warunków handlowych;realizowanie planów sprzedażowych;reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych;proponowanie działań usprawniających sprzedaż;sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Bobrowniki (lubelskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej w klasie I-VII i oddzaiałach przedszkolnych.
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Gołąbku - 2017-07-05 - Gołąbek (mazowieckie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży obsługi klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2). Kontakt osobisty (ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: Joanna.Machera (at) arvato.pl
BERTELSMANN MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ BPO FINANCE&ACCOUNTING - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 1375-1650 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Raszyn (mazowieckie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,-opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie- ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych,– nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań. Godz. pracy 8-16.
Aerosol Service sp. z o.o. - 2017-04-28 - Charnowo (pomorskie)
Zacieranie maszynowe i ręczne betonu, wypełnianie ubytków betonu powstałych podczas zacierania, wygładzanie maszynowe i ręczne betonu.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Legionowo (mazowieckie)