SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ Rzeszów oferta pracy Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZAWISZY CZARNEGO 26A, 35-083 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
ZAWISZY CZARNEGO 26A, 35-083 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: ZAWISZY CZARNEGO
Numer budynku pracodawcy: 26A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.04.2016
Oferta pracy ważna do: 07.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych Biblioteki.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)
pracownik prac lekkich
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców, tłumaczenie dokumentów
NatWork Natalia Wierzbicka - 2017-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
EKO-TRAK sp.j. Krystyna Zenon MISZCZYSZYN - 2016-01-25 - Słudwia (zachodniopomorskie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
.
"Carbo - Recycling" Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Przeprowadzanie rozmów kwalilifikacyjnych w języku rosyjskim. Przygotowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy. Tworzenie baz danych dla księgowości.
WORK ADVISOR AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ JERZY CUDNY - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-26 - Błaszki (łódzkie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
prace laboratoryjne, wykonywanie badań
MAXFRUT Sp. z o.o - 2017-07-18 - Jarogniewice (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu, obsługa klientów, obsługa poczty mailowej, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jabłonica Polska (podkarpackie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne i kompleksowe prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników (w tym również cudzoziemców), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, US, GUS i PEFRON, sporządzanie dokumentów wymaganych przez ZUS i US, analiza potrzeb szkoleniowych. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość systemu: Płatnik, SOD PEFRON, wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, znajomość zasad rozliczania czasu pracy, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Arleta Witczak. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Grąbkowo (wielkopolskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów (sklepy ze zdrową żywnością i sklepiki szkolne) i budowanie swojej bazy klientów, wysyłanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów, telefoniczne pozyskiwanie zamówień, informowanie klientów o nowościach i promocjach, dbanie o kompletność i aktualność baz danych klientów, bieżąca i bezpośrednia obsługa klientów (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania), budowanie relacji z klientami opartych o partnerską współpracę
Stewiarnia sp. z o.o. - 2016-08-11 - Chylice (mazowieckie)
Wymagana znajomość obsługi kompitera, komunikatywność, rzetelność.Praca w godzinach 8:00-16:00
Beata Szymkowiak - 2015-11-16 - Racibórz (śląskie)
Obsługa operacji finansowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji, dostarczanie dokumentów we właściwe miejsca, obsługa komputera, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna, skuteczna i elastyczna obsługa Gości restauracji. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z innymi działami hotelu
kontakt przez OHP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura.
"KUREK" SZYMON KUREK - 2015-10-27 - Bulowice (małopolskie)
Zakres obowiązków:współpraca w realizacji zadań działu marketingu,opracowywanie materiałów marketingowych promujących firmę i jej produkty,administracja stroną www,organizacja udziału firmy w imprezach targowych,zamawianie materiałów promocyjnych.
SECESPOL Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).Wynagrodzenie nie niższe niż 4800 zł.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)