SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ-STAŻ POWER Grąbkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ-STAŻ POWER
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
Data publikacji: 2016-09-01
Lokalizacja: Grąbkowo (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grąbkowo, powiat: rawicki, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
księgowanie dokumentów faktury zakupu i sprzedaży, rozliczanie zawartych umów sprzedaży, prowadzenie rejestru zawieranych umów, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej spółki
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ-STAŻ POWER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grąbkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2016
Data zakończenia pracy: 05.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera Word, Excel, Baza Danych, Power Point
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Adres pracodawcy:
Kamińskiego 19a, 63-900 Rawicz, powiat: rawicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: rawicki
Gmina pracodawcy: Rawicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rawicz
Ulica pracodawcy: Kamińskiego
Numer budynku pracodawcy: 19a
Profil działalności pracodawcy: lista pracodawców IV kwartał 2013
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.09.2016
Oferta pracy ważna do: 04.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zamawianie towarów, wporwadzanie danych do systemu (m.in. nazwy i ceny towarów), dokonywanie korekt w systemie, wykonywanie przelewów, pozyskiwanie nowych klientów.
Handel hurtowy i detaliczny S.C. Marta Wróbel, Robert Podsiadło - 2018-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Miesny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Mościbrody (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2018-01-05 - Widzino (pomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
SUBADOM Spółka z o.o. - 2018-07-20 - Zator (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych, odpowiedzialne podejście do pracy, zaangażowanie, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów poza miejsce pracy, znajomość AutoCAD-a. Charakterystyka pracy: uzgodnienia dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń i decyzji administracyjnych zw. z budową, pozyskiwanie nowych lokalizacji pod budowę, weryfikacja dokumentacji projektowej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy sekretariat (at) eskaprojekt.com.pl.
eSKA PROJEKT SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Rybnik (śląskie)
szczegóły dot. wymaganych kwalifikacji, niezbędnych dokumentów na stronie: www.slupsk.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Słupsku - II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Chojnicach - 2016-06-28 - Chojnice (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, spotkania z klientami na inwestycjach, szczegółowa analiza dokumentacji technicznej, kosztorysowanie inwestycji, przedmiary i obmiary robót, odbiory robót
Fima Handlowo Usługowa RENA Ewelina Barszczyk - 2018-05-17 - Głogów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Wołomin (mazowieckie)
CENTRUM NARZĘDZIOWE- Sprzedaż bezpośrednia produktów szeroko pojętej branży metalowo - przemysłowej.- Fachowe doradztwo i kompleksowa obsługa klienta.- Ekspozycja towaru.- Dbałość o powierzone mienie.- Rejestracja transakcji.- Obsługa towaru sprzedażowego oraz kasy fiskalnej, fakturowanie, koordynowanie reklamacji.- Bieżące sporządzanie dokumentacji finansowo - księgowej dotyczącej sprzedaży.
TEXPOL DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-21 - Chałupki Dębniańskie (podkarpackie)
serwis maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
MLEKTAR S.A. w Tarnowie - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
rozbiór ubój
Ubojnia Drobiu Henryka Rębkowska - 2016-03-01 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów pomocniczych w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
sprzedaż ubezpieczeń
Elitarne Towarzystwo Agentów Pośrednictwa Karina Radlińska-Cichy - 2016-10-31 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów z zagranicznymi klientami w jęz. rosyjskim, tureckim, azerskim, pozyskiwanie nowych klientów, współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Poniatowa (lubelskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
tworzenie zapytań ofertowych, weryfikacja i analiza wycen, przygotowanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Mława (mazowieckie)
Budowa domów w technologii "naturalny dom"
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Węgierska Górka (śląskie)
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcjiopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych- dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
prowadzenie spraw pracowniczych oraz dokumentacji kadrowej, sporządanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, rozliczanie umów cywilnoprawnych
POLSTAR DOORS Sp. z o.o., Sp. komandytowa - 2017-05-10 - Czermno-Kolonia (świętokrzyskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)