SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Błaszki oferta pracy LUBET MAŁGORZATA MOCNA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
Data publikacji: 2018-01-26
Lokalizacja: Błaszki (łódzkie)
Pracodawca: LUBET MAŁGORZATA MOCNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polna 29, 98-235 Błaszki, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Błaszki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sieradzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Błaszki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziana znajomość branży budowlanej
Nazwa pracodawcy: LUBET MAŁGORZATA MOCNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Adres pracodawcy:
Polna 29, 98-235 Błaszki, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Błaszki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Błaszki
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.01.2018
Oferta pracy ważna do: 25.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klienta, tworzenie i kolportażmateriałów promocyjnych, koordynacja przepływu inforrmacji, współtworzenie strategii firmy, prowadzenie akcji marketingowych, wysyłka poczty email, nadzór i tworzenie nowych baz danych, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds Reklamy i PR
"SAMANTA - Listwan i Adamek"Białka 556 A - 2016-03-24 - Białka (małopolskie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, a ponadto prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej.
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2016-04-12 - Białystok (podlaskie)
obsługa stoiska motoryzacyjnego, zamawianie i sprzedaż części samochodowych, obsługa klienta; praca na stoisku w Carrefour Pabianice, ul. Popławska 4/20;
Auto Serwis DAP Andrzej Teodorczyk - 2016-12-14 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, rozliczenia ZUS, US
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
- kontrola wyrobów gotowych oraz półproduktów, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, dbałość o narzędzia pomiarowe (przeglądy, legalizacje itp.)
Zakład Usługowo Wytwórczy Czesław Nieciąg - 2018-02-01 - Milikowice (dolnośląskie)
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klinetów biura rachunkowego w zakresie rachunkowości bilansowej i rozliczeń podatkowych. Współpraca z organami administracji państowej ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, PFRON. Obsługa administracyjna dokumentacji podatkowej (odbiór i dostarczanie dokumentów)
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
do uzgodnienia
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Radomiu - 2017-10-19 - Radom (mazowieckie)
POMOC W PRACACH BIUROWYCH, SKŁADANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW, PRZYJMOWANIE I WYSYŁKA POCZTY, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH (SKANER,FAKS) ,PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE DOKUMENTÓW KONTRAHENTOM
ALMAG SP. Z O.O - 2018-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Końskie (świętokrzyskie)
Pracownik będzie zajmował się bezpośrednim wsparciem technicznym w firmie, instalacjami i konfiguracją sprzętu i oprogramowań, pomocą przy wszelkich pracach działu IT oraz pisaniem programów i aplikacji JAVA. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
samodzielne przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych , również współfinansowane ze środków UE, w tym w szczególności : opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowanie projektów ogłoszeń sporządzanie zarządzeń o powołanie komisji przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,.
kontakt przez OHP - 2018-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż produktów oraz budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klienta- wystawianie dokumentów handlowych, pakowanie towaru do sprzedaży i wysyłkiu, realizacja reklamacji, wystawianie towaru na półki, dbanie o odpowiednie eksponowanie towarówi ich bieżące uzupełnianie, dbałość o powierzone mienie, zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem lub kradzieżą, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
HENDI POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Lubenia (podkarpackie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; praca w godzinach 12:00-22:00; istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin; miejsce pracy: Knurów
MAJA PODGÓRSKA - 2016-08-31 - Knurów (śląskie)
pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych
EMABO Waldemar Ślebioda - 2017-11-15 - Sepno (wielkopolskie)
j.w
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
"AJG" Security Technology Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie sprawozdań dla kierownictwa z prowadzonych procesów rekrutacyjnych
TVI INC Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży ofert turystycznych; znajomość systemów rezerwacyjnych, szczególnie Merlin X, przyjazne usposobienie i kultura osobista; zakres obowiązków: sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń i biletów lotniczych; doradztwo i obsługa klientów; dbanie o wizerunek biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice; wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
MAGDALENA ŚWIĄTKOWSKA BIURO PODRÓŻY "PODRÓŻNIK" - 2017-12-01 - Pyskowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
LYNX Security sp.zo.o - 2016-05-25 - Łomża (podlaskie)
Prowadzeniu aktywnej sprzedaży produktów czołowych producentów sprzętu do pracy na wysokości oraz wspinaczkowego, BHP i elektronarzędzi,obsłudze obecnych Klientów, pozyskiwaniu nowych, raportowaniu działań,budowaniu i podtrzymywaniu długoterminowych relacji biznesowych z Klientami,tworzeniu i realizowaniu niestandardowych projektów sprzedażowych,badaniu potrzeb Klientów,doradzaniu Klientom,realizowaniu indywidualnych planów sprzedażowych,aktywnym poszukiwaniu nowych obszarów sprzedaży,prowadzenie e-sklepu,prowadzeniu sklepu stacjonarnego, magazynu.
ROJAM MAJOR, PREDKIEL SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego i serwisu Allegro.pl; telefoniczna i mailowa obsługa klientów; doradztwo w zakresie sprzętu sportowego; obsługa posprzedażowa; realizacja założonych celów sprzedażowych; obsługa zamówień; budowanie pozytywnych relacji z klientami; dbałość o pozytywny wizerunek firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym jak i zagranicznym, nadzór nad całokształtem zagadnień handlu, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesem produkcyjnym i inne zadania zlecone przez właściciela
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-06-24 - Augustów (podlaskie)
- Kontrolowanie zgodności kont, nadzorowanie przychodów i rozchodów. Generowanie zapisów księgowych. Obsługa klienta w zakresie należności finansowych (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Komunikacja z działami sprzedaży, oddziałami fabryk i innymi pracownikami w celu rozstrzygania sporów z klientami (w tym w języku rosyjskim i angielskim). Realizacja bieżących celów i strategii działu.- Wynagrodzenie: 4119 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.10.2017 do 30.09.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Zadaniowy czas pracy/8 h dziennie. Wymagane wykształcenie wyższe biznesowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość programu 1C 8.2 Enterprice (program w języku rosyjskim). Wymagana biegła/zaawansowana znajomość języka rosyjskiego/angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Katowice (śląskie)