SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Białystok oferta pracy Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, a ponadto prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej.
Data publikacji: 2016-04-12
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pozioma 4, 15-558 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, a ponadto prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne,bardzo dobra obsługa komputera- w szczególności praktyczna znajomość MS Office; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; mile widziane ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych.Umiejętność interpretacji przepisów, zdolności analityczne, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w pracę, własna inicjatywa, umiejętność samokształcenia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pozioma 4, 15-558 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
C.V. i list motywacyjny wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji przesłac na adres: podlaska (at) ohp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.podlaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Pozioma
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
windykacja należności, zapewnienie wysokiej jakości oraz kompletności przygotowanych danych w ramach procesu monitoringu oraz windykacji, generowanie danych, przygotowywanie danych do wysyłki, nadzór nad wysyłką monitów do klientów, prowadzenie czynności wyjaśniających sprawy sporne oraz windykacyjne; rzetelne pozyskiwanie informacji, bezpośrednie, telefoniczne negocjacje z klientami posiadającymi opóźnienie w płatnościach
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
planowanie rozkroju szkła, przygotowanie produkcji, zamawianie materiałów do produkcji, obsługa klienta
STAN-SZKŁO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
- prowadzenie kontroli jakości surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, kontrola higieny w zakładzie, prowadzenie dokumentacji w zakresie procedur i zapisów systemowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, szkolenie pracowników produkcyjnych, współpraca z działem handlu
Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K. SMOLAREK Spółka Jawna - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżące przeprowadzanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi W-MOSG w Kętrzynie,- współudział w opracowywaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektów oddziału oraz wewnętrznych zarządzeń i regulaminów dotyczących ochrony ppoż.,- nadzór nad prowadzonymi przez służby techniczne oddziału przeglądami i konserwacją urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, ogrzewczych, wentylacyjnych, kominowych, sygnalizacji alarmowo-pożarowej oraz podręcznego sprzętu gaśniczego, a także nad przeprowadzaniem tych czynności w wyznaczonych terminach,- prowadzenie w zależności od potrzeb wstępnych i cyklicznych szkoleń w zakresie ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informowanie o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej. Stosowanie się do zaleceń pokontrolnych w zakresie ppoż. Sporządzanie sprawozdań, analiz, wniosków do Komendanta W-MOSG i KGSG celem przedstawienia stanu faktycznego bezpieczeństwa w zakresie ppoż.,- współpracowanie z Komendami Powiatowych Straży Pożarnych w zakresie ppoż.,- organizowanie ćwiczebnych alarmów pożarowych w komendzie oddziału oraz nadzorowanie alarmów pożarowych prowadzonych przez wskazanych funkcjonariuszy w placówkach PSG na podstawie uprzednio przygotowanego konspektu zajęć,- wyposażanie budynków, obiektów budowlanych lub terenów w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2015-11-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Balice (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i prowadzenie współpracy z mediami i blogerami z branży artystyczno-wnętrzarskiej. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube, Twitter) i tworzenie treści na te profile. Tworzenie blogów firmowych oraz tematycznych. Prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Angażowanie społeczności wokół profili w social media.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Kielce (świętokrzyskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Białystok (podlaskie)
przyjmowanie towaru, kompletowanie towaru, wydawanie towaru, sporządzanie zestawień i raportów
kontakt przez OHP - 2017-07-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-02-27 - Dobrzechów (podkarpackie)
Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Współpraca i obsługa klientów firmy. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-08-29 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
- aktywna, osobista obsługa klientów prywatnych i instytucjonalnych oparta o fachowe doradztwo- opracowywanie ofert handlowych, doprowadzanie do sprzedaży oraz podpisywania umów- realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wizerunek firmy, jakość i czystość salonu- praca według standardów i procedur firmy- raportowanie do przełożonych
DOMKOW Justyna Kowalska - 2017-08-31 - Oświęcim (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów, zawieranie umów, realizacja kontraktów w Rosji i na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Sprzątanie biur i pomieszczeń socjalnych w Ekoprzedsiębiorstwie
FOOD INVESTMENT S.A - 2017-04-27 - Mielno (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy. Obsługa połączeń przychodzących od klientów niemieckojęzycznych.OCZEKIWANIA PRACODAWCYWykształcenie średnie, umiejętność biegłej obsługi komputera, zdolność analitycznego myślenia, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczne) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji.praca w okresie od końca kwietnia do 30 września 2018r. - wynagrodzenie 14 zł brutto/godz.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów,archiwizacja dokumentów,obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Sprzedaż suplementów diety i kosmetyków, - Konsultacje ze stałymi klientami, - Akwizycja, - Sporządzanie ofert, - Opracowywanie etykietek, - Zakup suplementów diety u dystrybutora, - Zadania organizacyjne. Oferta dostępna w sali G, H.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kadrowa i płacowa nowych i obecnych pracowników, rozliczanie czasu pracy ( zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe) , monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportów i zsestawień
"Cedrob" S.A. - 2017-06-22 - Niepołomice (małopolskie)
- Samodzielne prowadzenie kompleksowych projektów rekrutacyjnych,- Identyfikacja I zatrudnianie kandydatów,- Budowanie relacji z partnerami biznesowymi z przydzielonych funkcji i działów UBS,- Współpraca z pozostałymi działami HR UBS przy zatrudnianiu nowych pracowników, - Aktywne wspieranie pozycji UBS jako pracodwawcy w przydzielonym obszarze biznesowym. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie działu promocji do sprzedaży, obsługa klienta, sprzedaż odzieży. Miejsce pracy: Rzgów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łask (łódzkie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)