SPECJALISTA K/M Warszawa oferta pracy Instytut Przemysłu Organicznego

Stanowisko: SPECJALISTA K/M

Wynagrodzenie: od 3 200 PLN

Zakres obowiązków: j.w

Data publikacji: 2017-11-03

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Instytut Przemysłu Organicznego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Annopol 6, 03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: j.w

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
premia regularna, nagroda roczna, opeika medyczna, dopłata do wypoczynku

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), gastronomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Płatnik

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program SIMPIE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Pracy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie- wyższe w tym licencjat; kierunek- ekonomiczny; znajomość kodeksu pracy; znajomość programu SIMPLE, Płatnik; doświadczenie zawodowe: 2 lata; zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów kadrowo- płacowych takich jak: świadectwa pracy, umowy o pracę, wszelkiego rodzaju zaświadczenia, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji do ZUS, sprawozdań do GUS-u i na potrzeby innych jednostek, bieżące wprowadzanie danych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń do systemu kadrowo-płacowego SIMPLE, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac z różnych rodzajów umów, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy. Praca w godzinach 08:00-16:00; wynagrodzenie 3200 zł brutto plus premia regulaminowa, nagroda roczna, opieka medyczna, dopłata do wypoczynku. Zgłoszenia: CV na adres e-mail glowacka (at) ipo.waw.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Instytut Przemysłu Organicznego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
03-236 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 03.11.2017

Oferta pracy ważna do: 15.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Wdrożenie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowanie materiałów reklamowych, współpraca z agencjami reklamowymi, analiza marketingowa konkurencji.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Okuninka (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NA RYNKI WSCHODNIE I ZCHODNIE - od 20 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, wstępne ustalenia handlowe; wyszukiwanie odbiorców ze wschodu, składanie ofert na produkty zleceniodawcy (masy żelowe i hybrydowe do profesjonalnego manicure i pedicure); nawiązywanie kontaktów z dostawcami oraz urzędami,składanie ofert i zapytań; nawiązywanie współpracy z blogerkami, kosmetyczkami z działu profesjonalnego manicure i pedicure; wyszukiwanie dostawców akcesoriów kosmetycznych ze wschodu, porównywanie ofert, wyszukiwanie najbardziej korzystnych ofert dla zleceniodawcy; tłumaczenie dokumentów i pomoc w komunikacji z pracownikami ze wschodu; potwierdzanie cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy; przygotowywanie i dystrybucja próbek produktów, pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy.
Nail Center Paweł Kulesza - 2017-09-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW - od 3 500 PLN

udział w zespole aktualizującym dokumenty LGD, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów , obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR,organizacja pracy Rady Stowarzyszenia, przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań okresowych z przeprowadzonych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR, sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów, poszukiwanie możliwości dofinansowań, przygotowywanie i udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach, organizacja i prowadzenie spotkań ze społecznością lokalną, konkursów, szkoleń
Razem dla Radomki Lokalna Grupa Działania - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S EKSPANSJI NA RYNKI WSCHODNIE - do 3 000 PLN

Kontakty handlowe z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11.
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, wystawianie faktur
GRZEGORZ KIERZKOWSKI I PIOTR STANUCH SPÓŁKA JAWNA RZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-WYTWÓRCZE "MULTIMAT" - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ELEKTROENERGETYCZNYCH - do 2 985 PLN

Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia: energetyczne (G-2), gazowe (G-3), elektryczne do 1 kV (G-1); zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie ocen bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczenia z ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZENIA PROJEKTÓW UE - od 4 000 PLN

- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień realizowanych w projektach (zapytania ofertowe, ogłoszenia o zamówieniu, wyłonienie wykonawców, protokoły z postępowań, itp.)- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji oraz analizowanie postępu finansowego realizacji projektów
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-02-12 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 200 PLN

pozyskiwanie klienta , sprzedaż produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2015-07-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

wystawianie faktur sprzedaży i usług,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert i zamówień,tworzenie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)

FREZER - od 2 600 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, umiejętność obsługi frezarki manualnej lub numerycznej. Charakterystyka pracy: obsługa frezarki w oparciu o rysunek techniczny. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. INŻYNIERII OPROGRAMOWANIA - do 12 200 PLN

Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNYM (NR 2331) - od 4 000 PLN

gospodarka magazynowa, obliczenia i analizy energetyczne, zagadnienia dotyczace prawa budowlanego, planowanie remontów maszyn i urządzeń, tworzenie raportów do Zarządu firmy/praca w Gniewkowie
JOBHOUSE SP. Z O. O. - 2017-06-16 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 2 600 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. INWENTARYZACJI DRÓG - do 2 100 PLN

bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH I SERWISU MASZYN ROLNICZYCH - od 2 774,96 PLN

Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:aktywne wsparcie sprzedaży produktów/usług znajdujących sie w ofercie handlowej firmy-dla klientów indywidualnych oraz firm, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, realizacja zamówień oraz analiza i optymalizacja poziomu zapasów - współpraca z magazynem i innymi działami firmy - obsługa programu magazynowego - przyjęcia towaru - analiza i kontrola zamówień (oddziały) - optymalizacja kosztów transportu w zakresie planowanych dostaw i wysyłek.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - do 2 336 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska.Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązaniedługotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, około 160h w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK PRODUKCJI - do 2 100 PLN

Montaż, załadunek, rozładunek szyb, dźwiganie pow. 25 kg, inne prace pomocnicze.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 344 PLN

sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 5362) - od 3 000 PLN

Zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencjiRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK MONTERA - od 2 100 PLN

pomoc przy montażu konstrukcji stalowych i linii technologicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wieluń (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW) - od 2 100 PLN

księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie podatku VAT, PIT, sporządzanie sprawozdań rocznych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OPAKOWAŃ - od 3 000 PLN

Rozwój nowych oraz optymalizacja istniejących opakowań, Przygotowywanie dokumentacji technicznej, rysunków technicznych z uwzglednieniem wymagań jakościowych, możliwości produkcyjnych, Opracowywanie danych logistycznych, przeprowadzanie prob produkcyjnych oraz testów transportowych, Współpraca z Dz.marketingu i Dz.Zaopatrzenia, Dz.technicznym i Wydziałami Produkcyjnymi ws.wyboru koncepcji opakowań, Weryfikacja wpływu opakowań na środowisko
NESTLE Polska S.A. O\Kalisz - 2015-12-21 - Kalisz (wielkopolskie)


Wybierz powiat