SPECJALISTA DS. INWENTARYZACJI DRÓG Chełm oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWENTARYZACJI DRÓG
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów firmy w zakresie inwentaryzacji dróg, przeprowadzanie, kontrolowanie przebiegu inwentaryzacji, zestawianie zebranych danych graficznych i liczbowych, tworzenie analiz i opracowań z uzyskanymi wynikami, obsługa administracyjna realizowanych projektów, konserwacja sprzętu pomiarowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWENTARYZACJI DRÓG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
obsługa komputera (środowisko Windows: Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta dla mężczyzny powyżej 30 rż. Utworzone stanowisko pracy w Chełmie, ul. Połaniecka 19.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Plac Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 25.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pełna obsługa kadrowo- płacowa, ZUS
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów zagranicznych (cv na adres e-mail: k.plawny (at) allbag.pl)
Woźniak Tomasz Allbag - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)
praca w gospodarstwie rolnym przy produkcji owoców miękkich
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Antonówka (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA JAKO SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem kierowcami i autobusami na terenie Europy - obsługujących wycuieczki do Chin, zdobywanie kontrahentów na rynek azjatycki, reprezentowanie przedsiębiorstwa na targach turystycznych w Azji;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bełżyce (lubelskie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Kraków (małopolskie)
Przewóz towaru / mebli tapicerowanych / do klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Import-Export Jan Krochmal - 2016-09-08 - Twardogóra (dolnośląskie)
Kompletowanie zapotrzebowania na materiały i sprzęt, kontakt z dostawcami w celu znalezienia najlepszej oferty zakupowej, koordynowanie procesu tworzenia zapytań ofertowych, negocjacje ramowych warunków współpracy z dostawcami zewnętrznymi, realizacja celów oszczędnościowych. Rozliczanie kosztów transportu, planowanie trasy kierowcy.
Fobud Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Marklowice (śląskie)
- wyszukiwanie kontrahentów, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koryciny (podlaskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, umieszczanie ogłoszeń w internecie w języku ukraińskim i rosyjskim, prowadzenie rozmów z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, raportowanie o wynikach.
SYMETRICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Radom (mazowieckie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kreowanie polityki sprzedażowej firmy, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem indywidualnym i biznesowym, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Świętochłowice (śląskie)
prgram stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Pławno (łódzkie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności: odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-05 - Katowice (śląskie)
współpraca z klientami formy w zakresie wsperania działańeksportowych. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsłgi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabrze (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zabrze (śląskie)
Brak danych
Polish and Nigerian Trade and Investment Forum PONTIF Spółka z o.o. - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa komputera, obsługa magazynu towarów gotowych i magazynu surowców, koordynowanie dostawą surowców i wysylką wyrobów gotowych
ICOPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-23 - Dębowa (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku francuskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku francuskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
planowanie realizacji w uzgodnieniu z działem produkcjirealizacja zamówień klientówwystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV),współorganizowanie transportówścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynembudowanie trwałych relacji z klientemrealizacja serwisuobsługa reklamacji
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)