SPECJALISTA DS. LOGITYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ Dębowa oferta pracy ICOPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGITYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: obsługa komputera, obsługa magazynu towarów gotowych i magazynu surowców, koordynowanie dostawą surowców i wysylką wyrobów gotowych
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Dębowa (opolskie)
Pracodawca: ICOPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Działkowa 1, 47-208 Dębowa, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa komputera, obsługa magazynu towarów gotowych i magazynu surowców, koordynowanie dostawą surowców i wysylką wyrobów gotowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. LOGITYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Reńska Wieś
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyk. min. średnie, obsługa komputera, mile widziana dobra znajomość języka ang, mile widziane uprawnienia na wózek widłowyPraca od pn-pt w godz. od 7-15Druga umowa na czas nieokreślony
Nazwa pracodawcy:
ICOPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
ŁASKA 169/197, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zduńska Wola
Ulica pracodawcy: ŁASKA
Numer budynku pracodawcy: 169
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.11.2017
Data dodania oferty pracy: 21.11.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ogólna znajomość funkcjonowania jednostek sektora budżetowego umiejętność planowania i samodzielnej realizacji zadań, umiejetność wnioskowania i formułowania ocen, pisania streszczeń i raportów z wykonanej pracy
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
Koordynacja pracy sprzętu i transportu, nadzór nad naprawami sprzętu.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja), tworzenie raportów w Excel, tworzenie prezentacji w Power Point
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
diagnozowanie, prowadzenie terapii grupowej, indywidualnej
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2018-07-26 - Rożnowice (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Legnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu.Zamawianie materiałów.Sprawdzanie zgodności ilości zamawianych towarów z fakturami.Obsługa klienta.Pomoc przy załadunku towarów.Przyjmowanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wieluń (łódzkie)
- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
Specjalista ds. obsługi maszyny zbrojarskiej
ECOBUD T. Jurczyk, A. Wołowicz Sp. Jawna - 2016-01-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Sosnowiec (śląskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Ławy (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: chemia/ inżynieria środowiska; dobra organizacja czasu pracy; kontrola jakości na każdym etapie produkcji; wykonywanie analiz laboratoryjnych; prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
EKOMAX Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)
utrzymywanie współpracy z aktualnymi klientami firmy, przygotowywanie dystrybucja ofert handlowych, analiza rynku, realizowanie planów sprzedaży; jedna zmiana; praca od zaraz; kontakt z pracodawca e-mailowy.
DANIEL DUDA DDCG - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)
Montaż i serwis maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, praca z oprogramowaniem w systemach 3D, opracowywanie informacji i ofert technicznych itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Kalisz (wielkopolskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Łódź (łódzkie)
- przygotowywanie taśm i ich skanowanie (przegląd taśmy, instalowanie taśmy w skanerze taśm filmowych 35 mm. i 16 mm. BLACK MAGIC UltraHD);- obsługa połączonego ze skanerem komputera i oprogramowania;- montaż materiałów audiowizualnych;- digitalizacja teczek filmowych.
WYTWÓRNIA FILMÓW OŚWIATOWYCH SP. Z O.O. - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
Obsługa mailowa i telefoniczna, realizacja zamówień, przygotoywanie ofert eksportowych, analizę raportów sprzedaży.
"CONSALNET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wiechlice (lubuskie)
Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, realizacja zamówień, programowanie maszyn CNC
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-07-11 - Augustów (podlaskie)
identyfikowanie procesów wymagających uprawnienia, wprowadzenie zmian, opracowywanie planów
NFM Production sp. z o.o. - 2016-01-18 - Lębork (pomorskie)
analiza danych dot.działalności spólki, przygotowanie raportów spółki, przygotowanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarzadzanie bazami danych
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)