SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Rzeszów oferta pracy Specjał Finanse sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 344 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Specjał Finanse sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STANISŁAWA TREMBECKIEGO 11a, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 344 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 344 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: EXCEL
Nazwa pracodawcy: Specjał Finanse sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 80
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie społecznosci terapeutycznej grup edukacyjnych, prowadzenie dokumentacji z rozmów indywidualnych i grupowych, sporządzanie analizy oraz diagnozy
Ośrodek Rehabilitacyjno-Postresocjalizacyjny w Darżewie - 2016-12-09 - Darżewo (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
prace porządkowe i remontowe
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
gromadzenie, analizowanie i udostępnianie danych i wskaźników, współpraca z innymi działami firmy, przygotowywanie prognoz sprzedaży, analiza danych historycznych, trendów, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, negocjowanie i sprzedaż produktu
IRM Spółka z o.o. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
planowanie koordynacja i realizacja działań marketingowych, ustalanie polityki sprzedaży i promocji.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Stale (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień, negocjowanie cen, terminów, warunków dostaw, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych rynków zbytu, koordynowanie procesów produkcji pod kątem terminów realizacji zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Podchyby (świętokrzyskie)
Sprzedaż towarów, sporządzanie faktur, fachowe doradztwo klientom.
Mazowieckie Centrum Spawalnicze Izabela Tucholska - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:Umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowe, itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Ewidencja czasu pracy (listy obecności, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa. Przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczania wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wypłat itp.)Fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowym odpisów na ZFSŚ, rozliczanie "wczasów pod gruszom" itp., udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych).Pozostałe rozliczenia z pracownikami.Zagadnienia finansowo - księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp. (bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji.Sprawozdania statystyczne do GUS (P-02, G-02b, P-01, G-02b).Proponowane wynagrodzenie 3200 zł - 4500 zł w zależności od oceny kompetencji.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-09 - Opole (opolskie)
1.Udzielanie wszechstronnej informacji i świadczenie doradztwa rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie: - opłacalności produkcji rolnej, przedsiębiorczości, marketingu produktów rolno-spożywczych i środków do produkcji rolnej.2. Prowadzenie przy współpracy ze specjalistami branżowymi kalkulacji jednostkowych kosztów produkcji rolniczej.3. Świadczenie doradztwa i bezpośrednia pomoc w sporządzaniu wniosków dla wnioskodawców i beneficjantów funduszy strukturalnych oraz kredytowania przedsięwzięć inwestycyjnych na obszarach wiejskich.4. Świadczenie pomocy merytorycznej, w tym działalności szkoleniowej dla pracowników terenowych PODR w zakresie zagadnień ekonomiki rolnictwa, przedsiębiorczości, marketingu, kredytowania i funduszy strukturalnych itp.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2017-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży oraz wszelkich dokumentów księgowych, rejestracja faktur kosztowych, weryfikacja należności i zobowiązań, przygotowywanie raportów do płatności, sporządzanie zestawień, raportów na rzecz księgowości i Zarządu, obsługa administarcyjna biura, telefoniczna współpraca z Klentami i dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych Podl. WK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.Organizowanie realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego. Realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru.
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
Organizowanie marketingu internetowego
DELTA TECH ELECTRONICS Leszek Preisner - 2015-11-10 - Jasło (podkarpackie)
montaż i demontaż kół samochodów osobowych i ciężarowych, wyważanie kół, naprawa dętek i opon
SERWIS OPON "MARCINIAK"Jan Marciniak - 2018-07-16 - Ryki (lubelskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Białystok (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przodkowo (pomorskie)
a) prowadzenie spraw osobowych pracowników,b) rozliczanie czasu pracy i kontrola dyscypliny pracy,c) sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, d) opracowywanie dokumentacji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy,e) opracowywanie projektów aktów prawnych regulujących wewnętrzną organizację i funkcjonowanie Domu,f) prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,g) prowadzenie sekretariatu dyrektora,h) prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk szkolnych i studenckich, staży z Powiatowego Urzędu Pracy oraz prac społecznie użytecznych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
dokonywanie zakupów materiałów i surowców niezbędnych do produkcji, realizacja strategii zakupów, prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, poszukiwanie nowych dostawców na rynku
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)