SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG Jantar oferta pracy Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych, obsługa klienta w ośrodku, pozyskiwanie nowych klientów
Data publikacji: 2017-06-08
Lokalizacja: Jantar (pomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rybacka 12, 82-103 Jantar, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż usług hotelowych, obsługa klienta w ośrodku, pozyskiwanie nowych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY USŁUG
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jantar
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stegna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wskazane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego lub/ i niemieckiego, dyspozycyjność , komunikatywność.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy WIKING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Rybacka 12, 82-103 Jantar, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Stegna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jantar
Ulica pracodawcy: Rybacka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór technologiczny nad produkcją rozpuszczalników, zastępowanie Kierownika Produkcji w czasie jego nieobecności, współudział w przygotowaniu receptur produkcyjnych, sporządzanie raportów z procesów produkcyjnych, realizowanie miesięcznych planów produkcyjnych, współpraca i wspomaganie pracowników laboratorium.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
składanie zamówień dotyczących zakupu materiałów i podzespołów od wybranych dostawców, organizowanie transportów na terenie całego kraju, negocjowanie warunków zakupów, budowanie relacji z dostawcami, dbałość o właściwą terminowość wysyłek i jakość działań magazynowych,wystawianie wszystkich dokumentów magazynowych, zakupowych oraz kontrola ich obiegu, zarządzanie biurem (segregacja dokumentacji, sporządzanie pism), prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu zakupu materiałów i kontaktów z dostawcami, współpraca z pozostałymi działami firmy (kadry, księgowość, handel), sporządzanie comiesięcznych sprawozdań do wynagrodzeń
Interplastik Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariartu oraz zarządu firmy
Przed. Budowlano-Handlowe "INTERBUD-WEST" Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Ogólny zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i rejestracja zamówień w systemie, 2. Informowanie klientao dostępności towaru i terminach wysyłki, 3. Przygotowywanie ofert,zestawień, 4. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem, 5. Fakturowanie,archiwizacja dokumentów oraz kontrola należności, 6. Współpraca z innymidziałami
"POLIAMID PLASTICS" S.C. - 2016-05-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych dla spółki z o.o., analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych biznesu od strony przychodowej i kosztowej, przygotowywanie analiz opłacalności zleceń, kontrola budżetu remontów sprzętu i utrzymania ruchu w spółce
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
wprowadzanie zdjęć z częściami samochodowymi na portale internetowe
Firma A.B.S -Andrzej Sobiech - 2018-02-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- wyszukiwanie i rekrutacja pracowników fizycznych i umysłowych- przygotowywanie i podpisywanie umów o pracę-rozliczanie finansowe pracowników- przeprowadzanie i organizacja szkoleń BHP wraz z doborem szkoleniowców-organizowanie badań lekarskich dla pracowników-rozliczanie kosztów delegacjiPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łaziska Górne (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie autoryzacji, rozliczanie delegacji, stanów magazynowych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie płatności, współpraca z ZUS i US, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów o pracę.
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: znajomość lokalnych rynków w krajach UE, arabskich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie: łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności negocjacyjne, znajomość j. angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów z firmami z powierzonego obszaru, zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, kraje arabskie.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•kierowanie i organizowanie pracy elektrykom i pomiarowcom•nadzór nad prawidłową pracą urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sygnalizacji włamań•przygotowywanie planów, przetargów, umów w zakresie konserwacji urządzeń i zakupu materiałów elektrycznychPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzen biurowych: ksero, fax, komputer, skan, odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, segregacja dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy i cenników, obsluga programu Symfonia Handel, Eticod
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
PROWADZENIE MAGAZYNU DRUKÓW, OBSŁUGA POCZTY PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ,PRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW BIUROWYCH, OBSŁUGA KLIENTA
INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
obsługa komputera, prace biurowe zwiazane z przygotowaniem technologii, organizacją produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH "KUPRYT II" sp. z o.o. - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień od stałych kontrahentów, negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja spedycji, wystawianie zleceń WZ, fakturowanie sprzedaży.
TRAWNIK PRODUCENT ARKADIUSZ GUMIENICZUK - 2018-04-30 - Turowo (zachodniopomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, mailową, poprzez fax/czat, drogą korespondencji tradycyjnej. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Branża meblowa. Przyjmowanie i weryfikacja zamówień, informacja oraz przyjmowanie ofert handlowych; organizacja targów krajowych oraz zagranicznych; stały kontakt z fabrykami i inne.
MEBLISSIMA IZABELA OLSZEWSKA - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
masażysta
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, wypisywanie zleceń transportowych, poszukiwanie ładunków
P.W. EKSPO-TRANS WITOLD ROŻALSKI - 2016-03-10 - Puławy (lubelskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)