SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA -JĘZYK HISZPAŃSKI (AMERYKA POŁUDNIOWA) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA -JĘZYK HISZPAŃSKI (AMERYKA POŁUDNIOWA)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-02-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA -JĘZYK HISZPAŃSKI (AMERYKA POŁUDNIOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Znajomość hiszpańskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialnośćZadania: kompleksowa obsługa klientów w języku hiszpańskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, godziny pracy między 16.00-4.00, pakiet szkoleń, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/HISZ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.02.2017
Oferta pracy ważna do: 22.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe, sprawy w urzędach, prowadzenie kasy, sprzedaż ofertowanie, obsługa klienta bezpośrednia i telefonicznie.
JCK SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Kolonia Zawada (łódzkie)
Zakup i sprzedaż towarów i usług. Kontakty z kontrahentami zagranicznymi. Umieszczanie ofert dotyczących sprzedaży towarów i usług w portalach internetowych. Analiza działalności.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Chełm (lubelskie)
- przyjmowanie i weryfikacja dokumentów do tłumaczenia- sporządzanie wycen- wydawanie gotowych tłumaczeń- odbiór zapłaty
CENTRUM TŁUMACZEŃ TSS MAGDALENA PERDEUS JAKUB PERDEUS S.C. - 2019-04-04 - Ropczyce (podkarpackie)
-wprowadzanie danych do systemu-segregowanie dokumentów-kontakt z klientem wewnetrznym-kontrolowanie obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie czystości budynku i jego otoczenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Jabłonna (mazowieckie)
Bieżąca administracja sklepu internetowego, aktualizacja i kontrola doboru stanu magazynowanego asortymentu. Monitoring rynku oraz trendów sprzedaży internetowej. Współpraca z partnerami handlowymi i dostawcami.
PROFI SELLER ARKADIUSZ PIOTROWSKI - 2019-04-11 - Chotomów (mazowieckie)
Dbanie o stany magazynowe surowców, przyjmowanie dostaw i ich ewidencjonowanie. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 600- 22.00
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-09-20 - Głobino (pomorskie)
PLANOWANIE, PROWADZENIE I DOKUMENTOWANIE PRACY WYCHOWAWCZEJ, DYDAKTYCZNEJ I OPIEKUŃCZEJ
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, przygotowywanie akcji reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- ewidencja czasu pracy,- sporządzanie listy płac
Przedsiębiorstwo Remontowe Usługi-Handel PROBUD Sp. z o. o. - 2018-10-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- stały monitoring rynku- realizacja założonych celów
"KONO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie działań marketingowych obiektu hotelowego, organizacja konferencji, szkoleń i imprez okolicznościowych, wykonywanie czynności związanych z administrowaniem obiektu hotelowego, prowadzenie postępowań regulowanych prawem zamówień publicznych, okazjonalnie obsługa kelnerska imprez organizowanych w obiekcie hotelowym.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
składanie uchwytów, pakowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "SILPLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Ruda Śląska (śląskie)
organizacja wycieczek do Chin, obsługa klientów w języku chińskim oraz angielskim, sprzedaż produktów i usług, przygotowywanie ofert w języku angielskim, zarządzanie zespołem
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowanie raportów i zestawień,archwizacja dokumentów; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-06-13 - Zawadzkie (opolskie)
specjalista ds. organizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Myszków (śląskie)
zapewnienie jakości procesów produkcyjnych i wyrobów gotowych, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie dokumentacji jakościowej, kontrola wyrobu gotowego, kontrola przyjęcia surowców i opakowań, uczestniczenie w degustacji wyrobów gotowych, reprezentowanie zakładu podczas kontroli zewnętrznych, prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie prób technologicznych nowych produktów, sporządzanie harmonogramów badań i ich nadzorowanie
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Mareza (pomorskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąconego podatku od dochodów osobistych pracowników, terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA, sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność, przygotowywanie sprawozdań GUS, terminowe rozliczanie refundacji części wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenie społeczne osób niepełnosprawnych ze środków PFRON, sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji PFRON, obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac. Pierwsza umowa na okres próbny z wynagrodzeniem 2 500 zł brutto miesięcznie, a następnie po okresie próbnym na czas nieokreślony z wynagrodzeniem 3 700 zł brutto miesięcznie.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Konfiguracja pracy zasobników - zasypywanie tworzywa oraz przygotowanie tworzyw do produkcji,- Zapewnienie prawidłowego dozowania materiałów produkcyjnych,- Pobieranie oraz zdawanie tworzywa na magazyn,- Czyszczenie suszarek układu podawania tworzywa oraz lejów,- Współpraca z innymi działami firmy.Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali F, B, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: katarzynanurkiewicz.nara (at) gmail.com
NARA Battery Engineering Poland Sp. z o.o. - 2019-06-07 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prace biurowe oraz kadrowe
Rafpol Pałka Spółka Jawna - 2017-11-28 - Krzeszowice (małopolskie)
prace porządkowe
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W LUBINIE - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
- ocena modeli biznesowych- kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta- bezpośredni kontakt z klientem w języku ukraińskim i językiem angielskim
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Łódź (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
pakowanie farb plakatowych
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Koziegłowy (śląskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie spraw biurowych, logistyka, branża budowlana
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)