SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łomża oferta pracy KONKRET Sp. zo.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 750 PLN
Zakres obowiązków: Dbałość, monitoring i rozliczanie podległych biur z realizacji planów i celów sprzedaży.Praca na terenie woj.podlaskiego i mazowieckiego.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: KONKRET Sp. zo.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dbałość, monitoring i rozliczanie podległych biur z realizacji planów i celów sprzedaży.Praca na terenie woj.podlaskiego i mazowieckiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie brutto 2750+premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Data zakończenia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
*mile widziane doświadczenie zawodowe;łatwość nawiązywania kontaktów , dyspozycyjność.
Nazwa pracodawcy: KONKRET Sp. zo.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Goworowska 6A, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV; Kontakt z pracodawcą: tel. 538385608 lub CV należy wysłać na adres email: praca (at) konkretsc.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: Goworowska
Numer budynku pracodawcy: 6A
Profil działalności pracodawcy:
Działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 04.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie produkcji
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o dobry wizerunek firmy wśród klientów arabskojęzycznych, dostarczanie klientom produktów, odpowiedzialność za rozpatrywanie problemów, wykonywanie innych zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych i płacowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowo-płacowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Naliczanie wynagrodzeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalenie trybu i warunków realizacji zleceń transportowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksową obsługę klienta w przewozach międzynarodowych;-Kompleksową obsługę klienta w przewozach międzynarodowych: -ustalenie warunków przeprowadzenia transportu,-koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów;-bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóżnienia, sytuacje kryzysowe, awarie;-troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta;-Monitorowanie jakości świadczonych usług przez podywykonwaców;-Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: ul. Irysowa 9 55-040 Bielany Wrocławskie Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Organizacja pracy podległym pracownikom, odpowiedzialność za nadzorowanie, koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Żabia Wola (lubelskie)
bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy z krajów arabskich, a także ichpozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymaniestałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
QUMAK S.A. - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
j.w
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: emitowanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową realizacją, tworzenie harmonogramów dostaw, dbałość o utrzymanie odpowiednich sanów magazynowych, stały monitoring rynku dostawców, poszukiwanie nowych oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi dostawcami, negocjowanie warunków ofert zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; fakturowanie; tworzenie raportów i zestawień w Excelu; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe; obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAT" Mateusz Bujno - 2016-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
zaopatrywanie sklepów w towary, wyszukiwanie potencjalnych kontrahentów, negocjacja warunków zakupu, określanie i zamawianie ilości i rodzaju towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łęki Kościelne (łódzkie)
udzielanie kredytów bakowych dla firm, osób prywatnych + dodatkowo praca w biurze
INEKCJA Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Wieliczka (małopolskie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-08-28 - Brzesko (małopolskie)
jw.
ANTENNA AUDIO LIMITED Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa administracyjna biura, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Ciechanów (mazowieckie)
pełna obsługa wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, kompleskowa wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2016-06-09 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja zadań wyznaczonych w rozporządzeniu o służbie bhp min.: przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP; kierowanie pracowników na badania lekarskie i kontrola ich ważnośći; dokonywanie ocny ryzyka zawodowego na wszystkich występujących stanowiskach, prowadzenie dokumentacji BHP
Uniwersytet Zielonogórski - 2016-05-13 - Zielona Góra (lubuskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
LYNX Security sp.zo.o - 2016-05-25 - Łomża (podlaskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sosnowiec (śląskie)
- realizacja wyznaczonych celów- prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów- poszukiwanie możliwości zwiększania sprzedaży- doradztwo w zakresie oferowanych szkoleń- administrowanie baz danych
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO - 2017-01-04 - Sielec (podkarpackie)