SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW AV Warszawa oferta pracy INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW AV
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-04-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW AV
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Data zakończenia pracy: 15.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator systemów komputerowych (wymagany staż - lata: 8)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyla / telekomunikacja
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: wyższe (w tym licencjat). KIERUNEK: informatyka/telekomunikacja. UPRAWNIENIA: Udokumentowane uczestnictwo w realizacji w okresie ostatnich 3 lat w roli eksperta wco najmniej 3 wdrożeniach systemu Trendmicro. UMIEJĘTNOŚCI: - instalacji, - konfiguracji i zarządzania maszynami wirtualnymi. JĘZYK OBCY: angielski poziom znajomości w mowie: zawansowany, poziom znajomości w piśmie: zawansowany. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 8 lat. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1.Prowadzenie szkoleń w ramach świadczenia usługi dedykowanej asysty technicznej systemu Trendmicro i innych systemów AV. Warsztat z zarządzania Konsolą Centralnego Zarządzania Warsztat z zarządzania Oprogramowaniem realizującym ochrona poczty SMTP (brama) Warsztat z zarządzania Oprogramowaniem realizującym ochronę www i web cache (brama) Warsztat z zarządzania Oprogramowaniem realizującym ochronę serwerów plików. Warsztat z zarządzania Oprogramowaniem realizującym ochronę urządzeń mobilnych. 2.Nadzór i udział w pracach polegających na wdrożeniu systemu oprogramowania antywirusowego Trendmicro i innych AV 3.Wykonywanie zadań powierzonych przez kierownika projektu. Główne wymagania to: Wymagane kwalifikacje techniczne. Umiejętność: instalacji, konfiguracji i zarządzania maszynami wirtualnymi, instalacji, konfiguracji i zarządzania vCenter Server, instalacji, konfiguracji i zarządzania Trend Micro Server Protect instalacji, konfiguracji i zarządzania Trend Micro Vulnerability Protecion, instalacji, konfiguracji i zarządzania Trend Micro Office Scan instalacji, konfiguracji i zarządzania Trend Micro Control Manager instalacji, konfiguracji i zarządzania wysoką dostępnością (High Availability) oraz odpornością na uszkodzenia (Fault Tolerance), instalacji, konfiguracji i zarządzania usługą Trend Micro InterScan Web Security Virtual Appliance instalacji, konfiguracji i zarządzania oprogramowaniem antywirusowym Trend Micro Deep Security, umiejętność prowadzenia szkoleń, przygotowywania materiałów szkoleniowych z zakresu powyższych produktów Trend Micro Ponadto umiejętności komunikacyjne orientacja na klienta i na wynik dbałość o szczegóły Wymaganie dotyczące doświadczenia: Osoba ubiegająca się o stanowisko musi udokumentować: wykształcenie wyższe kierunkowe posiadanie co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT udokumentowane uczestnictwo w realizacji w okresie ostatnich 3 lat w roli eksperta w co najmniej 3 wdrożeniach systemu Trendmicro udokumentowane uczestnictwo jako wykładowca w 5 szkoleniach z technologii Trendmicro w okresie ostatnich 3 lat. ZGŁOSZENIA: cv na e-mail marta.lasota (at) orange.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 8
Nazwa pracodawcy:
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Skierniewicka
Numer budynku pracodawcy: 10A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników w ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PFRON, Urząd Skarbowy i GUS, praca z programem RESET 2 i PŁATNIK, sporadyczna obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2017-11-10 - Andrychów (małopolskie)
Zapoznanie się z zasadami panującymi w biurze podróży MY TRAVEL. Dbanie o czystośc na stanoiwksu pracy. Nabycie umiejętności z zakresu obsługi turystycznej. Nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych form przekazywania informacji i reklamy. Obsługa klienta, wykonywanie obowiązków terminowo, z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klienta. Odbieranie poczty elektronicznej. Obsługa urządzeń biurowych. Nadzór nad dokumentami firmowymi. Rozmowy telefoniczne. Organizacja spotkań z klienta,i.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z odbiorcami polskich owoców-głównie jabłek w Indiach, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowywanie kontraktów.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Ciechanów (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami (wymagany język angielski).Wynagrodzenie nie niższe niż 4800 zł.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Znajomość ofert wiodących organizatorów, znajomość systemów rezerwacyjnych (turystyka, bilety lotnicze, ubezpieczenie), znajomość pakietu Office, komunikatywność, samodzielność oraz odpowiedzialność, doświadczenie w pracy w biurze podróży, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość geografii Europy i Świata, język angielski-komunikatywny, umiejętność pracy w zespole, solidność i zaangażowanie, dobry kontakt z klientami, cierpliwość i wytrwałość w dążeniu do celu, zaangażowanie, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach branżowych i wyjazdach studyjnych, dyspozycyjność i samodzielność w działaniu, umiejętność radzenia sobie ze stresem, komunikatywność i umiejętnośc pracy w zespole
KONSORCJUM POLSKICH BIUR PODRÓŻY SP. Z O.O. - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
-przygotowywanie ofert produktowych-wysyłka e-maili marketingowych do klientów biznesowych-pozyskiwanie i obsługa zamówień ze sklepów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Gdynia (pomorskie)
Telefoniczne przyjmowanie zamówień. Wprowadzanie faktur. Wystawianie faktur sprzedaży. Wykształcenie średnie lub wyższe. Zlecana znajomość programu WF-MAG. Znajomość ogrodnictwa. Prawo jazdy kat. B
FLORADA SP. Z O.O. - 2016-03-07 - Zielonka (mazowieckie)
Tworzenie gazetek, promocja firmy, reprezentowanie firmy.
Zbigniew Wiśniewski, Violetta Wiśniewska PSB AURA Spółka Cywilna - 2016-07-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
- współpraca z agencją inteaktywną,- nawiązanie strategicznych partnerstw w obszarze komunikacji- komunikacja projektów edukacyjnych i rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie strony internetowej, przyjmowanie zamówień, wysyłanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
staż- wyszukiwanie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o zamówienia publiczne, kompletowanie dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie poprawności dokumentacji nadesłanej przez podwykonawców lub współwykonawców robó, kompletowanie dokumentacji firmowej, obsługa urządzeń biurowych, inne prace związane z obsługą biurową firmy,Komputer: ilość godzin 8
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-PROWADZENIE SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW I DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ Z TYM ZWIĄZANEJ
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2016-09-29 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-02-22 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
Specjalista ds. utrzymania jakości świec
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Żabno (małopolskie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów w oparciu o dostępne zasoby zarządzania wiedzą Amway. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta. Wsparcie pozostałych członków zespołu w wykorzystaniu i rozwijaniu swoich możliwości i potencjału.
AMWAY BUSINESS CENTRE-EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
konserwacja i pielęgnacja sprzętu medycznegoprowadzenie ewidencji sprzętu i urządzeńdrobne naprawy związane z funkcjonowaniem biuraprowadzenie archiwum dokumentówprzygotowywanie raportów i zestawieńinne czynności administracyjne
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Chorzów (śląskie)
Codzienny kontakt z klientem zagranicznymtłumaczenie dokumentacji technicznejudział w rozmowach kontraktowychsporządzanie dokumentacji wysyłkowej
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-02-13 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHYCH PRZEKĄSEK HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Przygotowywanie pism oraz niezbędnych dokumentów dotyczących postępowania o zapłatę odszkodowania. Weryfikacja stanów zadłużenia lokatorów. księgowanie wyciągów i opłat czynszowych. Przygotowywanie dokumentów do kancelarii prawnej celem przekazania ich do sądu tytułem windykacji, zadłużenia oraz spraw o uzyskanie eksmisji. Obsługa kasy, przyjmowanie wpłat czynszowych.
"TRROL" NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
w/g stanowiska
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
pisanie wniosków
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługa komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Pnadto przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, kierowaniem ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-04-28 - Racibórz (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zielona Góra (lubuskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej,samodzielne pozyskiwanie klientów,nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)