SPECJALISTA DO SPRAW OBRÓBKI STALI NIERDZEWNEJ I ALUMINIUM Zielona Góra oferta pracy Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBRÓBKI STALI NIERDZEWNEJ I ALUMINIUM
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie produkcji
Data publikacji: 2015-11-13
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Racula-Ruciana 10, 66-004 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: koordynowanie produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBRÓBKI STALI NIERDZEWNEJ I ALUMINIUM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali ślusarze i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Elektrometalowe JS INTEGRAL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Racula-Ruciana 10, 66-004 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv an adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Racula-Ruciana
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali ślusarze i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.11.2015
Data dodania oferty pracy: 03.11.2015
Oferta pracy ważna do: 02.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż wyrobów chemicznych
M.W.M. SP. Z O.O. - 2017-01-12 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
sporządzanie raportów żywnościowych, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne itp.
AdinPol s.c. Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2017-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych,
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
jw
"ANIOŁKOWO" NIEPUBLICZNE JĘZYKOWE PRZEDSZKOLE MONTESSORI - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
- ręczna obróbka i wykonywanie poszczególnych asortymentów pieczywaPoszukiwana osoba posiadająca wykształcenie kierunkowe lub doświadczenie zawodowe na wnioskowanym stanowisku.
Szczygiełek Arkadiusz Szczygieł Michał Szczygieł Spółka Jawna - 2015-11-20 - Lubartów (lubelskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami głównie wietnamskimi, prowadzenie badania i gromadzenie informacji rynkowej, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa sklepu ALLEGRO oraz sklepu inter., wprowadzanie artykułów do sprzedaży, realizacja zamówień i przygotowanie ich do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Organizowanie stanowisk pracy, aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy, nadzór nad pracownikami ukraińskojęzycznymi.
ALTIS-HOLDING POLSKA Sp z o.o. - 2016-10-17 - Niedźwiada (lubelskie)
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych.
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
Obsługa przeładunków na statkach, obsługa przeładunków na placu, bieżące anprawy samochodów, bieżące naprawy sprzętu typu wózek widłowy.
Vetro Izabela Tymińska - 2016-05-23 - Gdynia (pomorskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
prowadzenie księgowości szkół, prowadzenie scentralizowanej obsługi podatku VAT, wprowadzanie faktur do systemu zamówień publicznych.DEKLARACJA: umowa o pracę na 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piastów (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów oraz ich przygotowywanie łącznie z kosztorysem
Gijo Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Bytom (śląskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
praca w dziale wierzytelności trudnych i windykacji
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
MACIEJ FILBRANDT HURT DETAL WIELOBRANŻOWY PRODUKCJA I SPRZEDAŻ ZNICZY - 2018-07-06 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Montaż rusztowań budowlanych.
kontakt przez OHP - 2017-09-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-07-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
zamawianie towaru, kontrola terminowości dostaw, weryfikacja i akceptacja faktur zakupowych wprowadzanie danych do systemu, nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, utrzymywanie kontaktów handlowych
FIRE FAMILY Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Świdnica (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami, wykonywanie obowiązków związanych z wdrożeniem nowych produktów, współpraca z działem zakupów i działem graficznym.
WIBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)
Pośrednictwo bankowości, realizacja kredytów
"AMP-GROUP" PAWEŁ CIECHANOWSKI - 2018-04-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przygotowaywanie ofert handlowych,zawieranie umów handlowych z odbiorcami art.ropopochodnych,pozyskiwanie nowych klientów, oraz realizacja planów sprzedażowych,
Mika-Oil Spółka z o.o. - 2016-03-15 - Przemyśl (podkarpackie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.Realizacja założonych planów sprzedaży, znajomość procedur eksportowych oraz obiegu dokumentacji eksportowej.
Marcon Avista Sp.z o.o. - 2015-11-16 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
naliczanie płac obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Świerzawa (dolnośląskie)