SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Świerzawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie płac obsługa kadrowa
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Świerzawa (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świerzawa, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: naliczanie płac obsługa kadrowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świerzawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2016
Data zakończenia pracy: 01.03.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs Kadrowo-Płacowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie min. średnie, ukończone szkolenie spec. ds. kadr i płac
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Adres strony pracodawcy: http://www.centrumswierzawa.pl/cksit-pokoje
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: karta pracodawcy - O - 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 23.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowdzenie gabinetu odnowy biologicznej, przeprowadzenie szczegółowego wywiadu dotyczacego stanu zdrowia i samopoczucia klienta.
HOTEL SPA Dr Irena Eris POLANICA ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Zakup surowca drzewnego ( drewno z recyklingu, biomasa, zrzyny,zrębki, trociny) i drewna okrągłego (papierówka ) w przydzielonym muterenie. Obsługa dotychczsowej bazy dostawców i pozyskiwanienowych. Poszukiwanie nowych firm transportowych i placów w celuzmniejszenia kosztów zakupu surowca. Organizowanie transportuobcego ( prywatnych przewoźników ) i wystawiania zamówieńtransportowych Podpisywanie umów surowcowych i transportowych. Raportowanie pracy i konkurencji na przydzielonym terenie. Dbanie ostan techniczny powierzonego samochodu służbowego i innego sprzętufirmowego. Zgłaszanie i wyjaśnianie reklamacji za dostawy surowców drzewnych(jakościowe, ilościowe)
Silva Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Mielec (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert turystycznych. Opracowywanie graficzne ofert turystycznych. Bezpośrednia, mailowa i telefoniczna obsługa klienta. Sprzedaż ofert turystycznych. Budowanie i dbanie o pozytywne relacje z nowymi i obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Siedlce (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert turystycznych, ich promowanie i sprzedaż, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie rozmów biznesowych, również w języku angielskim, obsługa urządzeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, US, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Kiełpiny (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracownikó, prowadzenie akt osobowych i spraw pracowniczych zgodnie z przepisami, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących ogólnej pracy działu kadrUMOWA O PRACĘ TYMCZASOWĄ
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Mielec (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Ligota Wołczyńska (opolskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Jabłonowo (mazowieckie)
- telefoniczny, mailowy kontakt w języku niemieckim z firmą w Niemczech,- przygotowywanie materiałów sprzedażowych i marketingowych,- prowadzenie korespondencji handlowej w j. polskim i niemieckim,- przyjmowanie i realizacja zamówień handlowych z zakresu art. myjąco - dezynfekujących,- praca w Białymstoku
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego Prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów. Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór. Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków. Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty. Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach. Kontakty z wykonawcami robót budowlanych. Archiwizowanie dokumentów oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych. Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Jaworzno (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2017-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- regulowanie praw właścicielskich w stosunku do gruntów pokrytych wodami i innych nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań statutowych; - prowadzenie i aktualizowanie ewidencji nieruchomości, w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;- prowadzenie postępowań związanych z odszkodowaniami za trwałe zajęcie przez wody płynące gruntów niestanowiących własności właściciela wód w sposób naturalny, a także spraw związanych z wykupem gruntów, z wyłączeniem spraw związanych z nabywaniem gruntów w ramach realizacji inwestycji;- przygotowanie dokumentów umożliwiających terminowe opłacanie należności z tytułu opłat i podatków lokalnych związanych z wykonywaniem przez Wody Polskie praw właścicielskich w stosunku do mienia Skarbu Państwa oraz planowanie nakładów na powyższe zadania na terenie regionalnego zarządu gospodarki wodnej;- gospodarowanie gruntami pokrytymi wodami oraz innymi nieruchomościami w stosunku do których Wody Polskie wykonują uprawnienia właścicielskie i reprezentują Skarb Państwa;- przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na oddanie w użytkowanie obwodów rybackich;- prowadzenie spraw związanych z oddaniem w użytkowanie obwodu rybackiego;- kontrolowanie wywiązywania się przez użytkowników obwodów rybackich i dzierżawców praw rybackiego użytkowania jezior z zawartych umów;- współpraca z marszałkami województw w zakresie kontroli zarybień i uzyskiwania informacji o wynikach oceny wypełniania obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej;- współpraca z organami ścigania i z Państwową Strażą Rybacką w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości i naruszeń prawa w użytkowaniu obwodów rybackich dla oceny prawidłowości realizacji umów;- kontrola realizacji zawartych umów;- prowadzenie spraw merytorycznych związanych ze zwrotem gminom utraconych dochodów oraz wypłatą należności z tytułu utraconych korzyści.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-05-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów firmy, rozliczanie transakcji z klientami, nadzór nad rozliczeniem punktów handlowych spółki,
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-28 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-03-06 - Toszek (śląskie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Uczestniczenie w procesach certyfikacji i audytach w zakresie gospodarki leśnej, nadzorowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej związanej z procesami certyfikacji w sektorze leśnym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-ce. Godziny pracy: pn. pt. 07.00/07.30 15.00/ 15.30. Zatrudnienie od kwietnia 2018r.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-23 - Piła (wielkopolskie)
wydawanie opinii wsprawach rodzinnych
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2019-10-08 - Przemyśl (podkarpackie)
zakup produktów i współpraca z kontrahentem
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2017-03-02 - Błotnica (lubuskie)
Nadzór nad realizacją zamówień, kontakt z kontrahentami zagranicznymi, wyjazdy do klientów zagranicznych, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, raportów, analiz oraz prezentacji.
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2018-12-20 - Straszków (wielkopolskie)
Rozszerzanie sieci sprzedaży w kraju i za granicą, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,przygotowywanie materiałów marketingowych, ofert i raportów handlowych
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Zakupy surowców i materiałów dla produkcji, Kontrola i optymalizacja przepływu materiarów. Negocjacje z dostawcami. Współpraca z klientem zagranicznym. - Wynagrodzenie: 2250 zł brutto + 10% premii. Po okresie 12 miesięcy wynagrodzenie: 3000 zł brutto + 10% premi. . Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Mile widziane doświadczenie zawodowe. Kontakt w-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-31 - Katowice (śląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów - realizacja planów sprzedażowych - negocjowanie umów oraz ich przygotowywanie - obsługa klientów - telemarketing
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Jarosław (podkarpackie)
Negocjowanie warunków handlowych, odpowiedzialność za optymalizację kosztów. Aktywne pozyskiwanie oraz weryfikacja dostaw.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)