SPECJALISTA DS. MARKETINGU-TECHNICZNEGO Katowice oferta pracy FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU-TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU-TECHNICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zakres wymagań: studia o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.famur.com.pl
Ulica pracodawcy: Tadeusza Boya Żeleńskiego
Numer budynku pracodawcy: 105
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA. PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.04.2018
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży,przygotowywanie ofert dla Klientów,bieżącą kontrolę statusów projektów,prowadzenie negocjacji handlowych, identyfikację ryzyka sprzedażowego oraz jego zabezpieczenie w zapisach umów,przygotowywanie umów sprzedażowych,koordynację realizacji projektów,budowanie długoterminowych relacji z Klientami,rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów,raportowanie realizacji założonych celów,Kontakt kandydatów z pracodwcą: ugoti (at) orona-group.com
Z.T.D. Techlift Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik budowlany /Wykonywanie wylewek/
"BAVBUD-RAVBUD" s.c Krzysztof Bawoł, Rafał Młyński - 2017-10-03 - Lachowice (małopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta
PHU DORFIN Dorota Rodziejczak - 2018-02-02 - Wągrowiec (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-22 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, uczestniczenie w tworzeniu i nadzorowaniu realizacji budżetów sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przygotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Cieszęta (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)
w/g stanowiska
Zakłady Zbożowo-Młynarskie PZZ w Kielcach - 2018-05-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa procesu wynajmu pojazdów zastępczych:- przyjęcia- wydania- dbałość o stan pojazdu- rozliczania za wynajem
"REISKI AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie wniosków wizowych, zezwoleń na pracę, zezwoleń na pobyt na terenach Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. Pilnowanie procesu w sprawe ww. wniosków do wydania decyzji przedmiotowej.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Udział w budowaniu i realizowaniu strategii BHP, kontrolę warunków pracy oraz zapewnienie wymaganego stanu bezpieczeństwa, monitorowanie wdrażania procedur związanych z bezpieczeństwem pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, tworzenie kompleksowej dokumentacji BHP, sporządzanie dokumentów, analiz i raportów BHP, budowanie i promowanie kultury BHP wśród pracowników i kadry kierowniczej, podnoszenie świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia w środowisku pracy, kontrola BHP Pracowników.- Praca: 9:00-17:00.
PHU MIRO ZENON OHIRKO - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
Organizacja transportów towarowych Klientów w relacjach krajowych. Pozyskiwanie, planowanie oraz monitorowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu. Stała współpraca z firmami przewozowymi, realizacja założeń budżetowych. Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych, poszukiwanie, pozyskiwanie przewoźników. Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami. Prowadzanie ewidencji zleceń, raportowanie. Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom. Koordynowanie pracy kierowców.
Wektra Marek Brzozowski Spólka Jawna - 2017-05-26 - Płock (mazowieckie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW Z OFERTY BANKU, REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PORTFELA POZYSKANYCH KLIENTÓW, TERMINOWE RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW, UTRZYMYWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU.
GRUPA FINANSOWA ECF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
raportowanie, analiza wyników finansowych, tworzenie budżetów, prognoz i biznesplanów, wdrażanie narzędzi controllingowych
Centrum Zdrowia Tuchów Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Tuchów (małopolskie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
- tworzenie dokumentacji technicznej- nadzór i optymalizacja procesów produkcyjnych- rekomendowanie nowych wzorów produktowych- kosztorysowanie konstrukcji spawanychnadzór nad wyposażeniem technicznym i pomiarowym
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2015-11-17 - Dęblin (lubelskie)
- koordynacja pracy kierowców,- prace biurowe,- optymalizacja zleceń kierowców
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
obsługa zleceń zagranicznych, kontakt z klientem realizacji zleceń
Zakład Produkcyjno-Usługowy " BUKPOL" - 2018-08-29 - Bukowiec (lubuskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw dofinansowania będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. zamówień publicznych Opery Nova, zastępcą dyrektora Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, fakturowanie, sporządzanie raportów kasowych, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. - 2017-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-09-07 - Rymanów (podkarpackie)