SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENT脫W (KEY ACCOUNT MANAGER) - (WYDANIE OPINII STAROSTY) 呕abia Wola oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENT脫W (KEY ACCOUNT MANAGER) - (WYDANIE OPINII STAROSTY)
Wynagrodzenie: od 2聽400 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Organizacja pracy podleg艂ym pracownikom, odpowiedzialno艣膰 za nadzorowanie, koordynowanie proces贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 zagranicznych klient贸w firmy.
Data publikacji: 2017-02-15
Lokalizacja: 呕abia Wola (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: 呕abia Wola, powiat: lubelski, woj: lubelskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Organizacja pracy podleg艂ym pracownikom, odpowiedzialno艣膰 za nadzorowanie, koordynowanie proces贸w zwi膮zanych z obs艂ug膮 zagranicznych klient贸w firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽400 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENT脫W (KEY ACCOUNT MANAGER) - (WYDANIE OPINII STAROSTY)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 呕abia Wola
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽400 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 20.02.2017
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager) (wymagany sta偶 - lata: 1)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
wy偶sze (w tym licencjat), inne, kierunek: Zarz膮dzanie i marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - bieg艂y, w pi艣mie - bieg艂y
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: ZNAJOMO艢膯 RYNKU UE, EUROPY WSCHODNIEJ
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Me艂giewska 11c, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Me艂giewska
Numer budynku pracodawcy: 11c
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Realizacja projekt贸w budowlanych zwi膮zanych ze wznoszeniem budynk贸w
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klient贸w (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2017
Data dodania oferty pracy: 15.02.2017
Oferta pracy wa偶na do: 13.03.2017
Data udost臋pnienia oferty pracy: 15.02.2017
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bie偶膮ce usuwanie awarii maszyn i urz膮dze艅, konserwacja maszyn i urz膮dze艅praca w ruchu ci膮g艂ym w godz. 6-14, 14-22, 22-6
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Aktualizacja firmowego fanpagu, stron internetowych, marketing na Google Adwords, wdra偶anie promocji.
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Krzeszowice (ma艂opolskie)
Kontakty z firmami i urz臋dami za granic膮, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Mi臋dzynarodowe Us艂ugi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-09-18 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
praca w gastronomii, obs艂uga klient贸w
Us艂ugi Gastronomiczne i Noclegowe Leszek Mroczkowski - 2015-11-26 - Trzebnica (dolno艣l膮skie)
Merytoryczne przygotowanie zbior贸w historycznych do wystaw, prezentacji.Organizacja, prowadzenie i koordynacja dzia艂a艅 zwi膮zanych z promocj膮 kulturaln膮 i turystyczn膮 Centrum we wsp贸艂dzia艂aniu z jednostkami powiatowymi, regionalnymi, zagranicznymi.Opracowywanie materia艂贸w promocyjnych i wydawniczych (foldery, wydawnictwa, oferty itp.).Opracowywanie sprawozda艅 recenzji z wydarze艅 jakie prowadzi pa艂ac.Sporz膮dzanie zaprosze艅, podzi臋kowa艅, list贸w gratulacyjnych, intencyjnych itp.Utrzymywanie bie偶膮cych kontakt贸w i wsp贸艂pracy z przedstawicielami 艣rodk贸w masowego przekazu (media: prasa, radio, TV, portale internetowe i inne).Prowadzenie dokumentacji (sprawozdania, informacje itp.).Opracowywanie plan贸w imprez i wydarze艅 kulturalnych na sezony artystyczne w Centrum.Organizowanie wystaw, koncert贸w, plener贸w artystycznych, przedstawie艅 teatralnych, pokaz贸w filmowych i multimedialnych, przegl膮d贸w osi膮gni臋膰 kulturalnych, konkurs贸w, festiwali.Popularyzacja wiedzy o 偶yciu i tw贸rczo艣ci Fryderyka Chopina oraz jego zwi膮zk贸w z Sannikami.
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 2018-01-03 - Sanniki (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klient贸w, zarz膮dzanie relacjami z obecnymi i potencjalnymi klientami, przygotowanie i sporz膮dzanie ofert, odpowiedzialno艣膰 za ca艂y proces sprzeda偶owy
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Produkcja kebabu; przygotowanie mi臋sa do produkcji kebabu; sprzatanie; za艂adunek i roz艂adunek towar贸w; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)
Ub贸j rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sieradz (艂贸dzkie)
w/g stanowiska
Przedsi臋biorstwo Elektromonta偶owe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Prowadzenie bie偶膮cych i szczeg贸艂owych rozpozna艅 bazy pobytowej, wczasowej, wykonywanie bie偶膮cych prac zwi膮zanych z wdro偶eniem oferty handlowej obiektu, realizowanie planu sprzeda偶y, poszukiwanie nowych odbiorc贸w us艂ug, pozyskiwanie Klienta grupowego w terenie z uwzgl臋dnieniem wyjazd贸w s艂u偶bowych na terenie ca艂ego kraju, tworzenie bazy danych obecnych i potencjalnych Klient贸w, udzielanie informacji oraz obs艂ugaGo艣ci w Recepcji w systemie 2-zmianowym, przestrzeganie wymogu noszenia identyfikatora i umundurowania, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych, grupowych i sprzeda偶 pozosta艂ych us艂ug, wydawanie kluczy, kart偶ywieniowych, przyjmowanie i wydawanie przesy艂ek dla Go艣ci, sprawdzanie to偶samo艣ci Go艣ci przebywaj膮cych na terenie obiektu, sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS i zestawie艅, obs艂uga programu recepcyjnego LSI:wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie go艣ci, rejestrowanie sprzeda偶y, przyjmowanie wp艂at: got贸wkowych i kart膮 p艂atnicz膮, rozliczanie sprzeda偶y, sporz膮dzanie raport贸w 偶ywieniowych, obs艂uga bramywjazdowej obiektu w godzinach pracy Recepcji,
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-11-25 - Unie艣cie (zachodniopomorskie)
Wyszukiwanie i por贸wnywanie dostepnych ofert, dokonywanie zakup贸w na zlecenie klienta; doradztwo w zakresie ofert i towar贸w; kontakt z klientami zagranicznymi w j臋zyku angielskim, hiszpa艅skim.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
1) Prowadzenie na pods dowod贸w ksi臋gowych ksi膮g rach ujmuj膮cych zapisy zdarze艅 w porz膮dku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksi膮 pomocniczych m.in dla 艣rodk贸w trwa艂ych warto艣ci niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpis贸w amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunk贸w z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzeda偶y,b) przekazywanie w terminie do bud 偶etu w nale偶nejwysoko艣ci pobranych dochod贸w nale 偶nych jednostcesamorz膮du terytorialnego;2) obs艂uga finansowo-ksi 臋gowa plac贸wki -prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci plac贸wki za pomoc 膮programu finansowo - ksi臋gowego pod nazw膮 finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowi膮za艅 jednostki, ztytu艂u dostaw i us艂ug;4) prowadzenie rejestr贸w dla cel贸w podatku VAT isporz膮dzanie deklaracji cz膮stkowejVAT-7C5) rozliczanie w ksi臋gach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporz膮dzanie i kontrola realizacji plan贸wdochod贸w i wydatk贸w;7) przestrzeganie dyscypliny bud偶etowej;8) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze 艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.10) sporz膮dzanie list p艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,11) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.15) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz 膮cychspraw pracowniczych.16) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.17) sta艂e podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokszta艂cenie;18) bie偶膮ce monitorowanie zmian w obowi 膮zi 膮cychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno 艣ci;19) przestrzeganie przepis贸w powszechnieobowi膮zuj膮cych oraz przepis贸w wewn臋trznychokre艣lonych wjednostce;20) nale偶yte przechowywanie i zabezpieczeniedokument贸w finansowo-ksi 臋gowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zak艂adanie i prowadzenie kart wynagrodze艅 orazkart podatkowych dla pracownik贸w,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysoko艣ciwynagrodze艅, wyp艂at jednorazowych, naliczaniapotr膮ce艅, zasi艂k贸w p艂atnych z ZUS.24) sporz膮dzanie list p 艂ac dla pracownik贸w orazpotr膮ce艅 zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisamiprawa,25) sporz膮dzanie i przekazywanie dokument贸wzg艂oszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikaj膮cych z przepis贸w o ubezpieczeniachspo艂ecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi 膮zanej zrozliczeniami z Urz臋dem Skarbowym.28) wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych zprzeprowadzeniem regulacji p 艂ac pracownik贸w.29) sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychO艣wiadczam, 偶e w okresie 365 dni przed dniem zg艂oszenia oferty nie zosta 艂em ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepis贸woraz, 偶e nie jestem obj臋ty post臋powaniem dotycz膮cym ich naruszenia, a ofert 臋 pracy zg艂osi艂em do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z p贸藕. zm.) i Rozporz膮dzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie za艣wiadcze艅 o wysoko艣ci zarobk贸wdla pracownik贸w.31) informowanie G艂贸wnego ksi臋gowego CentrumUs艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi ozauwa偶onych nieprawid艂owo艣ciach w obszarzewykonywanych obowi膮zk贸w oraz innych czynnik贸wmog膮cych negatywnie wplyn膮膰 na dzia艂alno艣膰jednostki.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych O艣wiaty w 艁odzi - 2017-06-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Pozyskiwanie nowych klient贸w z rynk贸w niemieckoj臋zycznych oraz budowanie sta艂ych relacji z klientami obs艂ugiwanymi w terenie- Udzia艂 w tworzeniu i wdra偶aniu strategii marketingowych firmy oraz poszczeg贸lnych produkt贸w- Ustalanie szczeg贸艂owych warunk贸w wsp贸艂pracy i nadzorowanie jej prawid艂owego przebiegu- Monitorowanie rynku i dzia艂a艅 konkurencji-
Metalpol Sp.zo.o. - 2016-04-01 - W臋gierska G贸rka (艣l膮skie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategi膮 marki, dla kana艂u tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozw贸j i wdra偶anie narz臋dzi wspieraj膮cych sprzeda偶, projektowanie, realizacja i ocena skuteczno艣ci akcji marketingowych, prowadzenie kalendarza dzia艂a艅 trade marketingu, monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
Grupa MAC S.A. - 2016-11-23 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Realizacja szkolenia specjalistycznego z zakresu informatyki (Windows Server, Cyberbezpiecze艅stwo). Prowadzenie zaj臋膰 dydaktycznych. Opracowywanie plan贸w konspekt贸w. Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej.
26 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-12-16 - Zegrze (mazowieckie)
Koordynowanie transportu. Realizacja zam贸wie艅. Planowanie i zamawianie opakowa艅, udzia艂 w inwenturze.
"ALGONTEC POLSKA" Sp贸艂ka z o.o. - 2015-12-08 - Kostrzyn nad Odr膮 (lubuskie)
OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTW脫RNIA URZ膭DZE艃 CH艁ODNICZYCH "PZL-D臉BICA" SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-05-24 - D臋bica (podkarpackie)
prace zwi膮zane z przygotowaniem/planowaniem sprzeda偶y zagranicznej/opracowaniu strategii dzia艂a艅 marketingu zagranicznego, przygotowanie materia艂贸w promocyjnych, przygotowanie organizacyjno - merytoryczne kurs贸w szkoleniowych, pomoc w utrzymaniu i nawi膮zaniu kontakt贸w z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej ze wsp贸艂prac膮 mi臋dzynarodow膮, przygotowanie i t艂umaczenie dokumentacji zwi膮zanej z rejestracj膮 wyrob贸w za granicy, przyjmowanie zam贸wie艅 na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrob贸w gotowych, przygotowanie i realizacja wysy艂ek mi臋dzynarodowych, fakturowanie, pakowanie implant贸w/narz臋dzi, wype艂nianie 艣wiadectw przewozowych ART, EUR1, wysy艂ka wyrob贸w kurierem, prowadzenie statystyki sprzeda偶y zagranicznej/realizacji p艂atno艣ci, udzia艂 w organizacji/przygotowaniach do konferencji /targ贸w zagranicznych, udzia艂 w konferencjach/targach zagranicznych, udzia艂 w spotkaniach z klientami zagranicznymi sporz膮dzanie raport贸w z wizyt kontrahent贸w, t艂umaczenie na j臋zyk angielski pism, raport贸w, itp.
LFC Sp贸艂ka z o.o. - 2018-01-10 - Czerwie艅sk (lubuskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, przygotowywanie nowych ofert, aktualizowanie dokumentacji klient贸w, prezentacja produkt贸w ubezpieczeniowych, doskonalenie technik sprzeda偶y, rejestracja korespondencji.
Maciejczyk Tadeusz GAUF AKCENT - 2016-12-07 - Wadowice (ma艂opolskie)
Obs艂uga klienta, utrzymywanie kontaktow z kraju i zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
przygotowywanie projekt贸w patentowych, badanie zdolno艣ci rejestracyjnej, znak贸w towarowych, wzor贸w przemys艂owych patent贸w, obs艂uga klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
odpowiedzialno艣膰 za rozw贸j sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie tekst贸w um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w nepalskich, kontaktowanie si臋 z kontrahentami i klientami z Nepalu.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Specjalistka ds. administracji jest odpowiedzialna za planowanie, organizowanie i kontrolowanie proces贸w wok贸艂 dzia艂a艅 podejmowanych przez Zarz膮d;G艂贸wne kompetencje, kt贸re s膮 niezb臋dne w wykonywaniu obowi膮zk贸w to umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w i podejmowania decyzji, asertywno艣膰, elastyczno艣膰, dok艂adno艣膰, zarz膮dzanie czasem, umiej臋tno艣膰 radzenia sobie z presj膮 czasu i stresem.Specjalista ds.administracji to wa偶ne ogniwo komunikacji z zewn臋trznymi podmiotami i realizacji projekt贸w biznesowych podejmowanych przez Sp贸艂k臋.Zakres obowi膮zk贸w: -Profesjonalna obs艂uga sekretariatu;-Odpowiedzialno艣膰 za sprawne dzia艂anie biura firmy;-Koordynacja bie偶膮cych spraw administracyjno -biurowych;-艢cis艂a wsp贸艂praca z prawnikiem, ksi臋gow膮 i innymi konsultatami;-Udzia艂 w projektach biznesowych sp贸艂ki w roli koordynatora;-Redagowanie pism oraz prowadzenie i rejestracja korespondencji;-Przygotowanie prezentacji, zestawie艅, sprawozda艅, raport贸w okresowych i rozlicze艅;-Kontakt z kontrahentami firmy;-Organizacja wydarze艅 firmowych, obs艂uga spotka艅 biznesowych i podr贸偶y s艂u偶bowych;-Odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owy przep艂yw informacji, dokumentacji oraz korespondencji;Koordynacja programu sta偶贸w;Zarz膮dzanie kalendarzem spotka艅;Miejsce pracy: Wroc艂aw ul. Pi艂sudskiego.Kontakt kandydat贸w z pracodawc膮 wy艂膮cznie e-mail. Oferta pracy znajduje si臋 w sali: E, C.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Brak danych
Przedsi臋biorstwo Budowlane "Domix" - 2017-09-07 - Lipusz (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obs艂uga klient贸w krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, przygotowanie ofert handlowych, budowanie d艂ugoterminowych relacji z klientem.
BM GRUPA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klient贸w/pacjent贸w zagranicznych (budownie nowego rynku) oraz obs艂uga klienta ze szczeg贸lnym naciskiem na klient贸w z Bliskiego Wschodu (Katar, ZEA, Arabia Saudyjska)
Maraga Strefa SPA - 2016-09-29 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Przygotowywanie kosztorys贸w, bie偶膮ca obs艂uga klienta.
"TOMBUD" BROL TOMASZ - 2017-08-01 - Kozenin (艂贸dzkie)
zgodny z zawodem, praca w Rudnej
WYZWANIA CONSULTING Czajkowski Damian - 2018-06-20 - Rudna (dolno艣l膮skie)