SPECJALISTA SERVICE DESK Łódź oferta pracy QUMAK S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA SERVICE DESK
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
Data publikacji: 2016-09-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: QUMAK S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (branża IT), rejestracja zgłoszeń, zgłaszanie awarii. Wstępne zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia na okres 1,3 lub 6 m-cy - w zależności od kandydata, później zatrudnienie w ramach umowy o pracę na cały etat. Praca wg grafiku przy zachowaniu 8-godzinnego systemu pracy, w przedziale czasowym 06:00-21:30. Wynagrodzenie w przedziale 2100zł-2400 zł - uzależnione od stanowiska i umiejętności.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 400 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SERVICE DESK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra dykcja, dobry wzrok, dobry słuch, sprawność fizyczna ( budynek bez windy)
Nazwa pracodawcy: QUMAK S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Aleje Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 94
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2016
Data dodania oferty pracy: 14.09.2016
Oferta pracy ważna do: 13.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-08-29 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, umiejetność : znajomość rynku tekstylnego w UE i pakistańskiego, doświadczenie zawodowe: 3 lata w branży tekstylnej i handlowej, znajomość j. angielskiego, urdu w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynków UE oraz rynku pakistańskiego w tym negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedaży, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahentów w branży tekstylnej z rynków UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lublin (lubelskie)
organizacja dostaw, plany produkcji, dokumentacja wysyłkowa, raporty, ewidencja magazynowa, kontakty z odbiorcami, inne
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Żyrardów (mazowieckie)
PRZEWÓZ RZECZY
Przedsięborstwo Handlowo-Usługowe STASIAK Polkowice - 2016-07-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Pozyskiwanie nowych klientów.
Firma Handlowo-Usługowa PERFECT Dawid Trzcieliński - 2017-02-15 - Jarocin (wielkopolskie)
Spawy zawiązane z transportem, spedycją w zakądzie produkcyjnym
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-02-02 - Jasło (podkarpackie)
wyksz. średnie lub wyższe,doświadczenie min. 2 lata,miejsce pracy: Ostrów Wiellkopolski
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-10-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących.Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu.Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie pełnej księgowości firmy produkcyjnej, w tym: dekretacja zdarzeń gospodarczych, prowadzenie rejestru VAT (w tym rozliczeń WNT, WDT, importu i exportu), księgowanie zapisów z walutowych rachunków bankowych, księgowanie dokumentacji obrotu magazynowego, list płac i innych dokumentów księgowych. Kontakt z klientem w kwestiach dotyczących uzgadniania danych księgowych.
MILTON CASH Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- obsługa kadrowa w firmie
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2017-07-07 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
do uzgodnienia
CSF POLSKA SP. Z O.O. RZESZÓW - 2016-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Burzenin (łódzkie)
POZYSKIWANIE, UTRZYMYWANIE I ROZWIJANIE STAŁEJ WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PROCESÓW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW POPRZEZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2017-08-17 - Lublin (lubelskie)
organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania, eksploatacja i administrowanie wdrożonych systemów informatycznych, oferta w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i umowami cywilno-prawnymi,- Sporządzanie umów o pracę, o dzieło i zleceń,- Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,- Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacOferujemy:- umowę o pracę, - atrakcyjny system wynagrodzeń,- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
montaż bram garazowych oraz bram przemysłowych
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Zielona Góra (lubuskie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE, inne zadania zlecone przez przełożonego
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)
nauczyciel fizyki w zespole szkół
ZESPÓŁ SZKÓŁ W TOMASZOWIE - 2017-01-11 - Tomaszowo (lubuskie)
Obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw. Wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami. Pracodawca oferuje: interesującą i odpowiedzialną pracę, możliwość samorealizacji, rozwoju i awansu zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od uzyskiwanych efektów. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
Odpowiedzialność za tworzenie i definiowanie procesów biznesowych w obrębie danej grupy lub funkcji. Rozwój silnych relacji z klientami, w celu zrozumienia procesów biznesowych i identyfikacji czynników kreowania wartości. Ocena potrzeb dot. oprogramowania i sprzętu oraz w razie potrzeby projektowanie nowych lub modyfikowanie istniejących procesów i systemów, aby sprostać zmieniającym się wymaganiom. Zaangażowanie w projekty (programy płacowe wg harmonogramów, tworząc przepływy procesów biznesowych oraz koordynację z innymi PMO). Ścisła współpraca z dostawcą
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2015-12-02 - Gdańsk (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Głogów (dolnośląskie)
Mechanika, prace wulkanizacyjne
"TOMMAR" Sklep-Usługi Motoryzacyjne, Handel Obwoźny - 2017-10-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Praca z mieszkańcami domu pomocy społecznej nad rozwojem zdolności do samoobsługi, organizacja czasu wolnego mieszkańców zgodnie z ich zainteresowaniami, pomoc podopiecznym przy posiłkach, pomoc w utrzymaniu higieny osobistej, pomoc w utrzymaniu czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez mieszkańców. Praca 5 dni w tygodniu, w godz. 6-14, 14-22, 22-6 (praca również w sob. i niedz.)
BONIFRATERSKA FUNDACJA DOBROCZYNNA - 2017-11-13 - Konary (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami z Ukrainy, zawieranie umów sprzedaży, obsługa posprzedażowa, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chinskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)