SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Jasło oferta pracy "GAMRAT" S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Jasło (podkarpackie)
Pracodawca: "GAMRAT" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jasło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa progarmu MS Offce
Nazwa pracodawcy: "GAMRAT" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 108, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Zgłoszenie wolnego miejsca pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: W dni robocze, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 108
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 07.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie spraw klienta dotyczących obsługi prawnej.
"Kancelaria Prawna Król i Wspólnicy Spółka Partnerska Adwokatów i Radców Prawnych" - 2016-08-23 - Legnica (dolnośląskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z programem stazu.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
współpraca z kontrahentami z Ukrainy oferującymi drewno, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowanych, utrzymywanie stałych realizacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagranicze (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie, 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00, zadaniowy system pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
realizacja i przetwarzanie zamówień, dokumentów WZ oraz faktur
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami francuskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
Podstawowy zakres obowiązków:- odpowiedzialność za obsługę i zapewnienie niezakłóconego działania biura i administracji firmy (m.in. zapewnienie materiałów i sprzętów biurowych, sprawność działania urządzeń biurowych, telefonów, internetu, programów komputerowych, obsługa poczty, dziennika korespondencyjnego, porządek itp.)- dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- udzielanie podstawowych informacji o ofercie i podstawowa obsługa klienta- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- wsparcie administracyjne pozostałych działów- administrowanie stroną internetową, obrabianie zdjęć - aktualizacja katalogu wyrobów - prowadzenie kalendarza firmowego- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca dla uczniów lub studentów w okresie od lipca do września. Inwetaryzacja pojemników na terenie gminy Jarocin.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji szkoleniowej. Umowa o pracę na czas określony 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Piła (wielkopolskie)
Staż w firmie: Angloville. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
nauka prowadzenia ofert handlowych i sprzedażowych, nauka prowadzenia sklepu internetowego, marketingu internetowego, wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowanie danych i przygotowanie dokumentów do GUS: P-02, G-01.- sporządzanie zestawień faktur kosztowych i sprzedażowych,- inwentaryzacja i kontrola gospodarki magazynowej.- bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy.- prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej firmie.- wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych obowiązków.- samodzielnośc w realizacji zadań.- mozliwość zwrotu kosztów dojazdu dla osób spoza Tucholi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa prawna firmy, przygotowywanie projektów opinii prawnych.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
- naprawy i konserwacja sprzętu i urządzeń,- bieżące remonty pomieszczeń szkolnych,- odśnieżanie,- pielęgnacja terenów zielonych,- inne czynności zlecone przez dyrektora placówki.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2017-09-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Utech Technics Sp. z o.o. - 2018-06-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
organizacja i realizacja instrumentów rynku pracy, obsługa przygotowanie, realizacja, monitoring projektu współfinansowanego ze środków UE PO WER, obsługa osób bezrobotnych oraz podmiotów uczestniczących w realizacji projektu; redagowanie pism urzędowych
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2016-06-07 - Cieszyn (śląskie)
wg stanowiska
AMAGO Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Liszki (małopolskie)
Cięcie złomu. Praca w godz. 7-15.
PHUT Skup Złomu Budnicki Jacek - 2018-03-01 - Dziarnowo (mazowieckie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
szczegółowe analizowanie dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami • przygotowywanie ofert • • realizacja wyznaczonych celów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)