SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Ruda Śląska oferta pracy BAJTLIK Agnieszka Lorencka
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: BAJTLIK Agnieszka Lorencka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pokoju 3a/15, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez serwisy aukcyjne, doradztwo klientom w procesie zakupowym, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe, realizowanie zamówień i przygotowanie do wysyłki, monitorowanie przesyłek, aktualizacja bazy danych produktów, prowadzennie konta na Facebook, Instagramie, Twitter, utrzymanie dobrych relacji z klientami, dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.05.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Łatwość poruszania się w zasobach internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu graficznego : PHOTOSHOP
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista sprzedaży internetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szybkie poruszanie się w Internecie, znajomość serwisów Allegro, OLX, itp., swobodna obsługa komputera, znajomość podstawowego oprogramowania biurowego oraz Photoshop, Gimp
Nazwa pracodawcy: BAJTLIK Agnieszka Lorencka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Pokoju 3a/15, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 3a
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 17.05.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Wynagrodzenie: 2450 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagane kończone kursy i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-314-933) lub e-mail: biuro (at) ogrodzenia.pl
MAREK JANKIEWICZ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA SPRZEDAŻ DETALICZNĄ ROŚLIN OZDOBNYCH, DORADZTWO W ICH DOBORZE I PIELĘGNACJI.ZAKRES ZADAŃ:- SPRZEDAŻ ROŚLIN I AKCESORIÓW OGRODNICZYCH- DORADZANIE KLIENTOM W DOBORZE ROŚLIN I ICH PIELEGNACJI- PIELĘGNACJA SPRZEDAWANYCH ROŚLIN ZE SZCZEGÓLNĄ DBAŁOŚCIĄ O ICH WYSOKOĄ JAKOŚĆ- OBSŁUGA KOMPUTERA I KASY FISKALNEJSZCZEGÓŁOWE DANE O FIRMIE I OFERCIE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONACH: HOMAROSLINY.PL/PRACA
Małgorzata Homa - 2017-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2018-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanieKoordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SP. ZO.O. SP. K. - 2016-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Mszana Dolna (małopolskie)
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
Opis stanowiska:telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia obsługa klienta niemieckojęzycznego,przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów,pomoc w windykacji należności,z biegiem czasu obsługa wewnętrznych programówwspółpraca i wspieranie pracy innych działów wewnątrz firm.Wymagania:znajomość języka niemieckiego (WYMAGANE),doświadczenie w obsłudze klienta,łatwość nawiązywania kontaktów,odporność na stres,znajomość środowiska Microsoft Office,znajomość tematyki transportu i spedycji będzie dodatkowym atutem,CHĘĆ DO PRACY!Oferujemy:pracę w prężnie rozwijającej się firmie (możliwy również staż!),atrakcyjne wynagrodzenie,przyjazną atmosferę!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: a.kesik (at) espologistic.pl
Espo Logistics Sp. z o.o. - 2015-11-20 - Palikówka (podkarpackie)
Spawanie konstrukcji przestrzennych, sekcji oraz blokó. Obsługa palnika tlenowo-acetylenowego. Wykonywanie obowiązków poddźwigowego.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Olkusz (małopolskie)
Specjalista do spraw zakupów - kontakty z dotychczasowymi kontrahentami oraz nowymi
Firma Handlowo-Usługowa "Atus" Barnaś Leszek - 2016-04-12 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Tarnów (małopolskie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem z krajów niemieckojęzycznychWsparcie techniczne oferowanych produktówObsługa przychodzących zgłoszeń Analiza i rozwiązywanie indywidualnych sytuacji Budowanie pozytywnych relacji z klientem
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie niezbędnego zapasu części zamiennych i podzespołów dla prawidłowego funkcjonowania procesów produkcyjnych, organizowanie aukcji zakupowych, zlecanie prac firmom zewnętrznym, archiwizowanie dokumentów, przestrzeganie prodcedur ISO
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-10-10 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji dla użytkowników, tworzenie opisów i instrukcji, sprawdzanie działania funkcji oraz koordynowanie zadań
MEDIADAT SOFTWARE SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale handlowym (armatura przemysłowa, w szczególności wodociągowa). Pozyskiwanie klientów, współpraca z zagranicznymi dostawcami i klientami. Opracowywanie katalogów. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość programu CAD i jęz. angielskiego. Mile widziany staż pracy. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
Przedsiębiorstwo MAK Adam Koliński - 2015-11-23 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie dokumentów, wspomaganie działu kadr w bieżących zadaniach, tworzenie raportów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2016-01-05 - Świdnica (dolnośląskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
Planowanie i obsługa procesów zaopatrzenia, magazynowania oraz dystrybucji, prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką magazynową i inwentaryzacją magazynów,sporządzanie protokołów niezgodności w zakresie prawidłowości i terminowości dostaw. Praca w godz. 7-15, 6-14; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, węgierska). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka węgierskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
w zakresie specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Człuchów (pomorskie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 1/2 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
Duda Grażyna Agencja Ubezpieczeniowa ,,GWARANT" - 2016-12-15 - Wadowice (małopolskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-06-29 - Opole (opolskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej,samodzielne pozyskiwanie klientów,nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami,współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)