SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ FINANSOWYCH Iława oferta pracy Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.600 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie ekonomiczne (ukończenie technikum, studiów o specjalności rachunkowość i finanse), znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych, staż w księgowości mile widziany, umiejętność przygotowywania analiz finansowych, znajomość programów księgowych, znajomość pakietu MS Office, sumienność, umiejętność analitycznego myśleniaOferujemy: stałą pracę w stabilnej firmie budowlanej, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności CV prosimy przesłać drogą e-mailowąfz (at) ipbilawa.com.pl Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dni 29-08-1997 roku o ochronie Danych osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)
Nazwa pracodawcy:
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Lubawska
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Posiada profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2018
Data dodania oferty pracy: 21.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
6
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Białystok (podlaskie)
spawacz
"Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej" S.A. - 2018-01-12 - Tarnów (małopolskie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)
liczenie asortymentu na magazynie bądź w sklepie za pomocą skanera elektronicznego
kontakt przez OHP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds przygotowania deserów
Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska - 2016-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od 1 lipca 2017- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracyznajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca w salonie samochodowym na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
HYUNDAI AUTORYZOWANY DEALER HMP AUTO-SERVICE R. B BEDNARCZYK RYSZARD BEDNARCZYK - 2015-11-25 - Zabrze (śląskie)
Praca biurowa przed monitorem ekranowym, praca w dziale HR.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie list płac, obsługa ewidencji czasu pracy, urlopów, sporządzanie dokumentów pracowniczych, naliczanie podatków i ZUS, sporządzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE SALDO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Hażlach (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych na Holandię (nie zajmujesz sięsprzedażą naszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe): -rekrutacja i selekcja kandydatów (zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analizaCV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, selekcja, tworzenie raportówrekrutacyjnych i prezentacja kandydatów Zleceniodawcy) - obsługasystemu rekrutacyjnego - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia dokandydatów - ścisła współpraca z oddziałami/siedzibą firmy i partneramifirmy - tworzenie i stosowanie standardów obsługi procesówrekrutacyjnych - reprezentowanie firmy na targach, wydarzeniachzewnętrznych - obsługa klientów w biurze Raportowanie wynikówprzełożonemu. Praca w godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2018-02-20 - Opole (opolskie)
•przyjmowanie oraz rozdysponowywanie wpływającej i wypływającej z Biura korespondencji•przekazywanie korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych w Agencji•przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów •wsparcie audytorów wewnętrznych w ramach zadań audytowych•wsparcie w zakresie utrzymania systemu zarządzania•wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i doskonaleniem systemu kontroli zarządczej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązaywanie nowych relacji z klientami, utrzymanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, aktualizacja strony internetowej
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywna współpraca z klientem w zakresie realizacji zamówień, obsługa programu magazynowego Subiekt, wystawianie faktur i innych dokumentów obowiązujących na stanowisku pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zamówień
Eko-Pak s.c. Wytwórnia Opakowań Tekturowych Sylwia Kwiatkowska - 2017-02-22 - Drezdenko (lubuskie)
ewidencja sprzedaży, realizacja zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej, sporządzanie list płac, oraz naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, realizacja zadań z zakresu rozliczenia ZFŚS, naliczanie ZFŚS, rozliczanie i refundacja wydatków
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-03-31 - Miłków (dolnośląskie)
rozliczanie kierowców z podróży służbowych,- nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej,- analiza oraz raportowanie powierzonych zadań,- kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw.
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Zambrów (podlaskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-18 - Grodków (opolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
PPHU SZKŁO-LUX - 2016-02-08 - Puławy (lubelskie)
Montaz manualny siedzeń samochodowych
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
Zgłoszenia kandydatów telefoniczne 42 676 23 27 w. 45 lub osobiste do pracodawcy ul. Częstochowska 38/52 - kadry I piętro.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-06-13 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczna obsługa klientów, wykonywanie zlecenia , zgodnie z wewnętrznymi standardami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Bit CC - 2017-07-20 - Września (wielkopolskie)
Kontrola jakości technikamipomiarowymi gotowych wyrobów na róznych etapach procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
-nadzór nad prowidłowym obiegiem dokumentów i korenspondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie interesantów, terminowe wprowadzenie sprawozdań, wspomaganie pracy księgowości, wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb, redagowanie pism, prowadzenie kontroli terminów
Drogowiec -PL Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Kielce (świętokrzyskie)
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowegoWykształcenie min. średnie. Doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku. Umiejętności księgowości z obsługą programu Płatnik i Rachmistrz GT. Obsługa programu Rewizor GT. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego, problematyki PIT/CIT/VAT. Bardzo dobra znajomość programów grupy INSERT. Umiejętność samodzielnej weryfikacji efektów własnej pracy. Zaangażowanie, otwartość na zmiany i pozytywne podejście do pracy. Doskonała organizacja pracy, wysoka skuteczność i terminowość w realizacji zadań.
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
budowanie rynku, organizowanie sprzedaży profesjonalnej chemii gospodarczej i motoryzacyjnej
CREO JAN DOBOSZ - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa kontrahentów z Chin
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów poprzez terminowe i poprawne wprowadzanie instrukcji Klientów oraz danych statystycznych do systemów bankowych obsługiwanych w ramach danego zespołu
PEOPLE Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-02-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)