SPECJALISTA DS. TECHICZNO-HANDLOWYCH Łódź oferta pracy Przedsiębiorstwo MAK Adam Koliński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHICZNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w dziale handlowym (armatura przemysłowa, w szczególności wodociągowa). Pozyskiwanie klientów, współpraca z zagranicznymi dostawcami i klientami. Opracowywanie katalogów. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość programu CAD i jęz. angielskiego. Mile widziany staż pracy. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
Data publikacji: 2015-11-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo MAK Adam Koliński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:92-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w dziale handlowym (armatura przemysłowa, w szczególności wodociągowa). Pozyskiwanie klientów, współpraca z zagranicznymi dostawcami i klientami. Opracowywanie katalogów. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość programu CAD i jęz. angielskiego. Mile widziany staż pracy. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie uzależnione jest od wykształcenia i kwalifikacji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHICZNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Mile widziane doświadczenie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość programu CAD i jęz. angielskiego.
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo MAK Adam Koliński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Brzezińska 38, 92-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: Zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Brzezińska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż sprzętu grzejnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.11.2015
Data dodania oferty pracy: 20.11.2015
Oferta pracy ważna do: 19.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:- rozkładanie towaru (składanie produktów, mebli itp)- administrowanie budynkiem i dbanie o kwestie techniczne- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta.
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j,.w
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie opakowań, pilnowanie stanu towarów, obsługa komputera, kontakt z dostawcami, z drukarnią, negocjowanie cen
SoNa Sp. z.o.o. - 2017-08-23 - Koziegłówki (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-03-29 - Kraków (małopolskie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
Fakturowanie towarów, kontrola poprawności cen towarów, czynności z zakresu administracji biurowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oświęcim (małopolskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Redagowanie informacji prasowych oraz tekstów wykorzystywanych w działalności marketingowej pracodawcy min. na portalu internetowym BPC GUIDE, w publikacjach książkowych, raportach branżowych. Organizowanie spotkań merytorycznych oraz debat eksperckich z przedstawicielami branży informatycznej.Współpraca z dostawcami IT, przedsiębiorcami i podmiotami opiniotwórczymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego. Umiejętności: lekkie pióro, komunikatywność i marketing (at) bpc-group.pl
BPC GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
Prace porządkowe na terenach zewnętrznych, zamiatanie, pielenie, grabienie, podlewanie terenów zielonych, w okresie zimy odśnieżanie
ADAMAR MARCIN ADAMUS - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż kaw i herbat w oparciu o zdobytą wiedzę. Umowa zlecenie (około 160 godzin mięsiecznie) - docelowo umowa o pracę od 6 do 8 tygodni od podjęcia współpracy. Godziny pracy: wg grafiku - w godz.: 9-21. Miesjce pracy: Galeria Wroclavia lub Galeria Dominikańska. Oferta dostepna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl, tel.: 76 844 27 02.
Brzezicki & Siess s.c. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w zawodzie zastępcy kierownika lub kierownik sklepu (Krakowski Kredens), praca na terenie Krakowa.
KRAKOWSKI KREDENS TRADYCJA GALICYJSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lipsko (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna jest za wydajność, jakość oraz ciągłość pracy instalacji do zbiórki surowca pracującychw zakładach dostawców surowca na terenie całego kraju.Osoba na danym stanowisku stanowi wizytówkę firmy w kontaktach z dostawacami surowca stąd pełnbi wyjatkow ważną funkcję techniczną i reprezentacyjną. Osoba musi osiągnąc ekspertyzę w dziedzinie budowy, funkcjonowania oraz naprawy różnych wariantów instalacji do pozyskania surowca. Oprócz wiedzy technicznej osoba musi również być w stanie szybko i osobiście zdiagnozować i rozwiązać wszelkie problemy technicznezwiązane z instalacją firmy DEVERIS na terenie zakładu dostawcy surowca. Wdrożenie wytyczonych przez Dyrektora Produkcji standardów operacyjnych dla funkcjonowania instalacji pozyskania surowca ("IPS"), Koordynowanie działań z pozostałymi STOT-ami, Zapewnienie właściwych parametrów pracy IPS, Monitorowanie i dokumentowanie funkcjonowania poszczegolnych IPS-ów, Utrzymanie odpiwednich zapasów środków i sprzetu pomocniczego procesowi pozyskiwania surowca, Planowanie okresowych przeglądów IPS-ów, Prewencyjne i doraźne serwisowanie IPS-ów tak aby utrzymać ciągłość produkcji, Szybkie reagowanie na awaryjne sytuacje techniczne na terenie zakładów dostarczających surowiec, Profesjonalne raportowanie o stanie IPS-ów do wyznaczonych pracowników zakładów dostraczających surowiec, Raportowanie do Dyrektora Produkcji o stanie IPS-ów, Szkolenie nowych pracowników, Uczestniczenie w procesach mających na celu poprawę wydajności urządzeń i procesów produkcyjnych, Stworzenie w zespole produkcyjnym kultury pracy odzwierciedlającej wartyości firmy DEVERIS i zapewniającej bezpieczne, angażujące i motywujące warunki pracy, praca wyjazdowa na terenie całego kraju
DEVERIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Turek (wielkopolskie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wycena stolarki otworowej tj. bram. Obliczanie i wycenianie pracmontażowych i serwisowych. Przygotowywanie ofert. Obsługa klienta wzakresie ofertowania.
Technika Bram Przemysłowych - 2018-10-05 - Chróścice (opolskie)
import surowców oraz materiałów do produkcji, monitorowanie zaopatrzenia na surowce, koordynacja, optymalizacja poziomu dostaw
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
*realizacja procesu zaopatrzenia (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego)*utrzymywanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców* negocjacje z dostawcami* nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie ERP*wsparcie procesów transportu i spedycji materiałów
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)