SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Giżycko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2017-04-04
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta wyłącznie DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA zarejestrowanych w PUP w Giżycku.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Gdańska 11, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP. Oferta wyłącznie DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA zarejestrowanych w PUP w Giżycku.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: giżycki
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 03.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa spraw kadrowych i płacowych przedsiębiorstwa,- praca w oparciu o przepisy prawa polskiego i niemieckiego,- nadzór nad delegacjami, zastępstwami- pomoc w procesach rekrutacyjnych
Asisco Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)
- sporządzanie list wynagrodzeń- naliczanie ZUS- rozliczanie z Urzędem Skarbowym
Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 16 - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
promocja produktów, szukanie partnerów handlowych o podwykonawców produkowtórnych urządzeń, koordynacja umów i dostaw urządzeń z Ukrainy, nanoszenie zmian w rysunkach technicznych za pomocą programu Auto-Cad
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FLORTECH ANDRZEJ STYCZYŃSKI - 2017-05-26 - Turek (wielkopolskie)
Prowadzenie, nadzorowanie i weryfikacja spraw związanych z prawidłową eksploatacją sieci i instalacji wewnętrznych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u., w zasobach spółdzielni, rozliczenia z telewizja kablową, zaopatrzanie grupy remontowej w materiały budowlane
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Naliczanie i rozliczanie urlopów. Rozliczanie listy płac, wspieranie działu księgowości. Poszukiwanie pracowników z UA. Współpraca z PUP, DUW. Przewidywany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, rekrutacja pracowników pod kątem uprawnień, negocjacje kontraktów
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Zabrze (śląskie)
WZ
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów na rynku niemieckojęzycznym:-umawianie spotkań/wideokonferencji z potencjalnymi klientami,-przekazywanie kontaktów zainteresowanych klientów do Sales Manager'a-dobieranie najlepszych narzędzi i działań do pracy-analiza indywidualnych potrzeb klienta-kreowanie pozytywnego wizerunku firmyZadaniem pracownika będzie wsparacie działu sprzedaży w generowaniu nowych okazji sprzedażowych: wyszukiwanie potencjalnych klientów,prezentacja usług firmy oraz doprowadzenie do spotkań z handlowcami.
Britenet Sp. z o. o - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizowanie klientów, rozwiązywanie problemów klientów związanych z zamówieniem),- redagowanie opisów produktów,- redagowanie postów reklamowych w portalach społecznościowych na kontach spółki,- przygotowanie oraz obróbka zdjęć produktów.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Rąbień AB (łódzkie)
Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kontakt z kontrahentami zagranicznymi (głównie Indie, ZEA) w języku hinduskim, negocjowanie cen, podejmowanie współpracy, poszukiwanie kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu, a także sporządzanie sprawozdań w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2018-01-31 - Zielona Góra (lubuskie)
dodawanie produktów do niemieckiej i polskiej wersji sklepu internetoweo; obsługa zamówień, zwrotów i klinetów; tłumaczenie w wersji niemieckiej sklepu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie ofert dla klientów,opracowanie zamówień,prowadzenie dokumentacji handlowej do eksportu
EDER Wojciech Eder - 2015-12-08 - Fałkowo (wielkopolskie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
MEBLE.PL S.A. - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów firmy, - Doradztwo w zakresie procesowania aplikacji pożyczkowych, - Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych, - Realizacji powierzonych zadań wynikających z działalności Działu, - Podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Aventus Group Sp. z o.o - 2017-10-27 - Białystok (podlaskie)
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zarobkach);- wystawianie skierowań na badania lekarskie;- kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy,Komornik;- przygotowywanie raportów do GUS;- współpraca z pozostałymi działami firmy.
RUTA SP. ZO.O. - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Współpraca z kierownikami budów w zakresie monitorowania materiałów budowlanych. Prowadzenie uzgodnień negocjacji w zakresie zakupu materiałów na budowę. Sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-20 - Luzino (pomorskie)
Zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego maszyn i urządzeń, podejmowanie działań niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania i dobrego wyniku ekonomicznego produkcji, parametryzacja i korekty nastaw parametrów sterowników nadzorujących prace linii i automatów pakujących, prowadzenie napraw i przeglądów maszyn i urządzeń, zapewnienie sprawnego funkcjonowania dostaw ciepła i elektryczności, gazu i napływu powietrza, zapewnienie prawidłowego stanu technicznego linii produkcyjnych, podejmowanie właściwych działań w kierunku minimalizacji kosztów, rozwiązywanie różnorodnych bieżących problemów natury technicznej, wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego, dbałość o czystość i porządek na miejscu pracy, zapewnienie sprawnego funkcjonowania dostaw ciepła elektryczności, gazu i napływu powietrza, przeglądy prewencyjne, analiza awarii ruchu maszyn - wdrażanie rozwiązań usprawniających prace maszyn.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów s.a. - 2016-12-23 - Otmuchów (opolskie)
- prowadzenie zajęć terapeutycznych, treningów samoobsługi i zaradności życiowej- sprawowanie opieki nad uczestnikami (osobami z niepełnosprawnościami)- prowadzenie zajęć z majsterkowania dla mężczyzn - osób z niepełnosprawnościami lub prowadzenie zajęć komputerowych
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W OLEŚNICY - 2016-06-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
-Wykonywanie prac krawieckich,-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA OSTROWSKA - 2016-08-04 - Tczew (pomorskie)
Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
hurtownie/ rozwój eksportu na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Aleksandria (łódzkie)
składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych, współpraca z pracownikami zagranicznymi, kontakt z urzędami, przygotowywanie oraz wypełnianie wniosków, wizyty w urzędach
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Piaseczno (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-03-27 - Częstochowa (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)