SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Częstochowa oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódzka 140 lok. 1, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Data zakończenia pracy: 08.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: min. 2 lataUprawnienia/umiejętności: znajomość przepisów prawa pracy i ZUS, znajomość programu Płatnik, mile widziana znajomość porogramu Comarch Optima
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Adres pracodawcy:
Łódzka 140 lok. 1, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 140 lok. 1
Profil działalności pracodawcy: działalność rachunkowo - księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.03.2018
Data dodania oferty pracy: 25.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego danych niezbędnych do poprawnego przeliczenia listy płac, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz administrowanie tą dokumnetacją, współpraca z instytucjami ZUS, US, PIP, PEFRON, GUS, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie róznorodnych raportów i analiz dotyczacych czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Zakupy materiałów i surowców pod potrzeby produkcji- Obsługa zamówień zakupowych- Kontrola i opracowywanie planów zakupowych- Planowanie i organizacja transportów- Monitorowanie stanów magazynowych- Gospodarka magazynowa- Współpraca z dostawcamiPraca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 12-16, tel. 8-16. Okres próbny (3 miesiące)-umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na czas określony
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Potęgowo (pomorskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, głównie narodowości chińskiej, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
EDIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji przebiegu toku studiów,- obsługa studentów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sporządzenie dokumentacji sprzedaży w języku obcym (ukraiński, rosyjski), praca w terenie, sprzedaż i kupno samochodów, kreowanie polityki sprzedaży w języku obcym
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Samodzielne przeprowadzanie kompleksowych analiz w branży opakowań przy wykorzystaniu różnorodnych źródeł informacji, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie danych rynkowych w zależności od złożonego celu badania, gromadzenie, przetwarzanie i interpretowanie danych dotyczących m. in. trendów i kierunków rozwoju branży opakowań, jak również potrzeb i oczekiwań klientów, stosowanie szerokiego spektrum narzędzi i metod badawczych, zarówno jakościowych jak i ilościowych,, przygotowywanie syntetycznych raportów i wniosków z badań oraz opiniowanie możliwych zastosowań uzyskanych wyników, ścisła współpraca z działem marketingu, handlowym oraz działem rozwoju opakowań.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2017-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)
-
"GAMA" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP.J. Antoni Grabalski i Wspólnicy - 2017-06-05 - Śliwin (zachodniopomorskie)
specjalista do montażu sufitów podwieszanych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
j.w.
GI GROUP Sp. z o.o. - 2015-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów instytucjonalnych firmy, przyjmowanie zamówień, składanie zamówień do dostawców, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami firmy
DOROTA STAROSTA-PABIŚ FHU "DOR-CHEM" - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdyw delegacje na Ukrainę, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Piła (wielkopolskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
administracjaoraz zarządzanie infrastrukturą serwerową. Diagnostyka poprawości działania komputerów oraz urządzeń peryfertyjnych. Przeciwdziaąnie dostępowi oraz nieupoważnionych do zasobów informatycznych. Zdalna pomoc użytkowniom komputerów w rozwiązywaniu bieżących problemów. rozwój sklepu internetowego oraz CRM, allegro
Pieczątka Polska Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Bytom (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej,akt osobowych,rozliczanie czasu pracy.Kontakt tel.41 346 55 45
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze, gm. Chęciny - 2017-01-27 - Chęciny (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej. Nadzór nad terminami ważności polis. Weryfikacja oferty rynkowej w zakresie ubezpieczeń. Rozliczanie szkód komunikacyjnych. Nadzór nad przebiegiem likwidacji szkód. Zbieranie i analizowanie danych dotyczących zużycia paliw. Przygotowywanie analiz i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. sp.k. - 2017-06-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa pełnego procesu kadrowego związanego z nawiązaniem stosunku pracy, obsługą pracowników w trakcie pracy oraz w sytuacji zakończenia wspólpracy. Sporządzanie deklaracji PFRON, PIT oraz GUS. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy, zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy. Prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich. Rekrutacja pracowników. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemach kadrowo - płacowych. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Budowanie trwałych więzi z pracownikami celem obopólnego zadowolenia ze współpracy.
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Weryfikowaniu i ewidencjonowanie reklam.Planowaniu i terminowym raportowaniu zajętości reklamowej w poszczególnych produktach.Makietowaniu i kontroli rozmieszczeniu reklam.Współpraca z działem handlowymi redakcyjnymKontrola prawidłowego obiegu dokumentów.Współpraca z działem księgowym i Kontrolingowym
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
Nadzór nad procesem technologicznym zachodzącym w biogazowni, optymalizacja procesów, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, współpraca z dostawcami zagranicznymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
Analiza potrzeb zakupowych, koordynacja zaopatrzenia realizowanych robót
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłka poczty; realizacja połączeń telefonicznych; -zastępstwo asystentki zarządu
HOMANIT SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wykształcenie wyższe, umiejętności: znajomość rynku wschodniego, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. angielskiego w stopniu b. dobrym, ukraińskiego , rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem, opracowywanie i realizowanie strategii marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, utrzymywanie pozytywnych relacji , przygotowywanie ofert handlowych . Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Chełm, woj. lubelskie.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwaniem klientów, dbanie o obecnych klientów, obsługa programów CRM i programu do faktur, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)