SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Katowice oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karolinki 1, 40-467 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 17.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie i prowadzenie działań marketingowych, badanie potrzeb klientów, trenerów rynkowych, konkutencyjnych produktów, monitorowanie i analizowanie rynku, konkutencji oraz rekomendowanie zmian, poszukiwanie, wdrażanie nowych pomysłów i trendów marketingowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
"POLI-ECO" Sp.zoo Tworzywa Sztuczne - 2016-05-02 - Żary (lubuskie)
praca przy produkcji pieczywa i wyrobów ciastkarskich
CIASTKARNIA "KATARZYNKA" S.C. - 2017-04-25 - Świdnik (lubelskie)
- Prowadzenie administracji kadrowej pracowników- Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem , trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur- Współdziałanie z PUP, ZUS oraz innymi instytucjami- przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych do ZUS
AMEX PLUS SP. Z O.O. - 2017-10-23 - Zawada (świętokrzyskie)
Prowadzenie kadr i płac, obsługa sekretariart.
W.P.H. ADAMUS ANDRZEJ ADAMUS - 2016-04-21 - Głuszyna (wielkopolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzemienicka 51A/2, od 1.08.2017 - Wrocław, ul. Jerzmanowska 4D. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż art. spożywczych, naliczanie marży, kontakt z klientami, wykładanie na półki towaru, metkowanie i utrzymanie czystości w obiekcie.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających z Prawa Pracy i ubezpieczeń;- obsługiwanie programu Płatnik; - naliczanie i sporządzanie list płac; - wystawianie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu; - tworzenie i wysyłanie dokumentów do PFRON; - sporządzanie zestawień i raportów
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
promocja firmy na rynkach wschodnich, kontakt i pozyskiwanie kontrahentów ze Wschodu (Rosja, Ukraina, Białoruś)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Trzebinia (małopolskie)
Pomoc przy wykonywaniu prac związanych z posadowieniem fundamentów, montażem domów prefabrykowanych szkieletowych
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Żuków (lubuskie)
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości,- wspieranie zespołów projektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem,- nadzorowanie i działania korygujące i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,- współuczenie w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,- ustalanie kryteriów akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrobu,- monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw,- sprawdzanie zgodności procesu i produktu na podstawie planów,- opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kościerzyna (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Nadzór nad pracą magazynu,- Kontakt z dostawcą, zamawianie komponentów do produkcji,- Nadzór nad przepływem komponentów u podwykonawców,- Zamawianie transportów, monitorowanie dostaw w/w komponentów,- Optymalizację zapasów magazynowych, analizę zapasów,- Sporządzanie planu produkcji,- wykształcenie min. średnie,- doświadczenie na stanowisku logistyki,- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,- mile widziane znajomość języka włoskiego,
HT SKIT POLAND - 2018-08-14 - Bieruń (śląskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Akywana sprzedaż w Orange ( dostęp do internetu)
"Adecco Poland" Sp. z o.o. - 2015-11-05 - Sosnowiec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: sdministracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. - Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto/miesięcznie + możliwa prowizja. Praca na umowę zlecenie na okres 1 roku.- Praca zdalna wykonywana w miejscu zamieszkania. Wymagane wykształcenie wyższe. Biegła obsługa komputera, pakietu Office. Doświadczenie we współpracy z imorterami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Znajomość procedur eksportowych. Udokumentowane doświadczenie w eksoprcie / imporcie. Komunikacja personalna B2B. Znajmość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość każdego innego języka obcego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
- Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy poszukuje kandydatów/ kandydatek na stanowisko Specjalista ds. inwestycji w Pionie Organizacyjno-Administracyjnym Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach.- Zakres zadań: 1. Planowanie rzeczowe i finansowe z zakresu zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy; 2. Prowadzenie nadzoru nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Śląską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy wynikającym z ustawy Prawo Budowalne; 3. Prowadzenie postepowań wyjaśniających w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas realizacji zadań inwestycyjnych; 4. Prowadzenie prac koordynacyjnych z organami administracji architektoniczno-budowlanej; 5. Prowadzenie nadzoru nad jednostkami Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy odnośnie przeglądów technicznych obiektów zgodnie z przepisami Prawo Budowlane.- Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa; Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; Obsługa urządzeń biurowych; Praca związana z wyjazdami w teren celem prowadzenia nadzoru technicznego nad obiektami.- Wynagrodzenie: 2000-2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy: po zakończonym naborze.- Praca: 7:45-15:45. Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne. Znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o zamówieniach publicznych. Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność planowania działań i organizacja pracy własnej. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: Doświadczenie zawodowe. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Podstawowa wiedza i sprawność w zakresie ogólnie używanych programów komputerowych.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-10-17 - Katowice (śląskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-05-16 - Hajnówka (podlaskie)
analiza dokumentacjii wymagan technicznychzwiązanych zproceduraprzygotowania oferty dot.produkcji,montażu konstrukcji stalowych.kalkulacja nakladów kosztów,zastosowywaniei opracowanie ofert w kontekscie mozliwosci technicznych Spółkioraz w oparciu optymalizacji ekonomicznej
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-01-05 - Słupca (wielkopolskie)
umiejętność obsługi komputerów, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Horbów-Kolonia (lubelskie)
przygotowanie i obsługa obrabiarek w ramach zajęć dydaktycznych podnadzorem nauczyciela prowadzącego; - realizacja badań naukowych zwykorzystaniem obrabiarek skrawających, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-11-23 - Opole (opolskie)
Sprżedaż usług: imprez okolicznosciowych, wesel, spotkań szkoleniowych. Praca w godz. 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B"KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 531 656 001 lub e-mail: rafaljulga1 (at) gmail.com
PREIS Paweł Preisner - 2017-02-07 - Radawa (podkarpackie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacjii dot. działu kadr. Naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie i prowadzenie różnych ewidencji związanych z działem kadr i płac.
"JOKER-HERBY" Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna Sp.z o.o. - 2017-09-18 - Herby (śląskie)
tworzenie i realizacja długofalowej strategii marketningowej, kształtowanie wizerunku firmy, realizacja kampanii marketingowych, kontrola budzetu marketnigowego, analiza prowadzonych kampanii, prowadzenie badań i monitoringu konkurencji
VGHP Spółka z o.o. Żywiec - 2018-04-04 - Żywiec (śląskie)
Współpraca w dynamicznych środowiskach klientów, praca z nowoczesnymi technologiami oraz na górnej krawędzi ruchu chmurze usługi. Specjalista ma zabezpieczyć firmę pzred wszelkimi niebezpieczeństwami płynącymi z zewnętrz,a także wewnątrz organizacji. Będzie częścią rosnącego, doświadczonego zespołu, który odgrywa zasadniczą rolę w utrzymaniu optymalnego bezpiecezństwa firmy.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
- planowanie procesu produkcji - nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz szkolenie i wdrażanie nowo zatrudnionych- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników produkcyjnych- przygotowanie zestawień stanowisk produkcyjnych oraz instrukcji stanowiskowych- nadzorowanie obiegu dokumentacji produkcyjnej, opracowywanie oraz aktualizacja dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej- nadzorowanie nad wdrażaniem nowych technologii- nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPraca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-07-06 - Słupsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)